28 Nisan 2016

Gunesssss, beennnn :)))

Sadece fotograf var. Ben guneslenmeye gidiyorummmm:))




24 yorum:

  1. :) kıpırdamadan dur D vitamini verir güneş...sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay nasil kipirdamayayim, gunes gormusum, cosmusum, ciger gormus kediye dur denirmi? :))

      Sil
  2. Aaaaaa vatanına gelmişte güneşe bile çıkmış hoşgeldin kuzum sefan olsun iliklerin ısınsın :) olmayan göbeğini yediğimin aynı gençkız gibi görünüyorsun maşallah sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmayan gobek mi? Bak senin icin dunya goz'den randevu aldim hayatim:))) Kiz gobek bagimsizligini ilan etti:)))
      Valla cok gunes goremesemde en azindan birkac gun yagmur gormedim mutlu oldum:))

      Sil
  3. Ayyy sen geldin mi kuzum :))
    Hoşgeldin cancağazım ♥
    Güneş de sana hoşgeldin demiş bak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahhaaa Sebooo sizin gunesiniz hic misafirperver degil, ilk gun bi ugradi kapidan, hosgeldin dedi gitti. Gidis o gidis:)))

      Sil
  4. Güneş her yerde yüzünü gösteriyor artık hep kararın da kalır umarım:)) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gostersin yuzunu artik. Yaz bitecek neredeyse:) Bi karar verip kendini bilsin:)))

      Sil
  5. Hoş geldinnnnn,hah şöyle ,ne o öyle ,yağmur,çamur,kar dolu,gözün gönlün açılsınn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk gun acildi valla. Ama soka girmeyeyim diye heybemde getirdigim dolu ve yagmurlari kullandim ara ara:)))

      Sil
  6. Ooooh yarasın arkadaşıma sıcak sıcak sarı güneş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk ve son gorusummu mus, ondanmis bu kadar cosmam:))

      Sil
  7. Waavvvvv mevlüde yakışır arkadaşıma kemikleri ısınsın gurbetcimin.İyi tatillerrrr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Merih'im. Arkasi dolu ve yagmurdu ama olsun, birgun bir gundur dedim:))

      Sil
  8. Ay burdaki soğuk ve gri bulutlardan güneş pek göremiyoruz bizim içinde güneşleninnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etme Seyma, aldim orayada goturdum sogugu yagmuru:))

      Sil
  9. Kiz bura senin sato degil de, Türkiye'ymis gibi bir hisse kapildim simdi..benden birsey kacmaazzz:)) TR'de misin yoksa? ne güzeeeeeell... tadini cikar günesin, burada hala karaborsada kendileri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cin gibi hatunsun:)) Evet Turkiye idi, ama dondum. Merak etme, yanimda goturdum dolu ve yagmuru :((

      Sil
  10. İyi güneşlenmeler arkadaşım.... Blog dan sana gönderme yaptım... Gel de blogum şenlensin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakin deme gel Kadikoy'de boganin yaninda pastayla bekliyorum diye:))

      Sil
  11. Eeee bende sana yorum yazmıştım yayınlaya basmamışımmı ki :)) özledim şekerim çabuk evine dön bloglar sessizleşti sen yokken :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahhahahaaa bende empati yaptim ama:)))
      Dondumde temizligi bitiremedim daha:) En kisa zamanda buradayim:)

      Sil