25 Nisan 2016

Etkinlige Kimler Katilmis ve Sansli KIMMISSS :))

Merhabalarrrr,
Evet Canta dikelim etkinligimiz sona erdi.
Katilan arkadaslarima cok tesekkur ediyorum. (Hos baska sanslarida yoktu zaten.
Tehdit ettim!!! :))
Birakir giderim dedim, blogumu kapatirim dedim, ben gidersem bu blog alemi yikilir dedim:))


Simdi cantalari gorelim mi ? Ben kendi cantalarimi koymadim cunku cok fotograf oldu, ve zaten ben hepsine ayri postlar yapmistim:)
Birde bugun cok yogundum o yuzden isimlerinize baglanti veremedim. En kisa zamanda onuda duzeltecegim. Ama yol telasim var, hos gorun beni bu seferlik olur mu? :))

Aktuelmoda
Yeni tanidigim arkadaslardan. O yuzden pek birsey diyemeyecegim, ama bildigim su ki sol ayagi cok kuvvetli.:)) Son dakika golu oldu cantasi cunku:))
 


 Ayse Sule Aydin
Buda yeni tanidigim arkadaslardan. Ama pek bir kanim kaynadi hemencecik. :)
Cok seker, bicir bicir bir hatun. :))

 Gokce Nami diger kurukiz. Bu termos cantasina ha bire poset deyip durdu ya. Bir ara hatirlatin ona poset fotografi yollayacagim.:)) Aman bir tutumluu, bir titizzz, kahvesini evde yapip goturuyor, sicak tutsun diyede cantalar dikiyor:)



OrguCantam Nam-i diger Hatice Yazici. Hatun canta suslemede cigir acmis resmen. Bir kurs acsa ilk ogrencisi ben olurum, kabiliyetsizligimi gorunce siniftan ilk atilanda ben olurum:))

 Toplu olarakta bakin, daha olmadi gidin bloguna. Didik didik edin, benden izin size:))

 Ilknur Yagmur Elifsu'mun annesi, marifetli arkadasim:) Bebisi daha kucuk o yuzden onceki diktigi cantalarla katildi. Ah bir baybnest'ler dikiyor, gidin bakin, hatta sipariste verin:))


Neslihan Eryuksel (dikmece) Zorla cekistirdim kendisini:)) Hahahahaaa madem diktin gel katil halaya dedim, kirmadi beni sagolsun:)
 Merih, Merih, Merihhhh suslu, kokos Merihhh. Hatundaki sabira bakarmisiniz? Birde kalkmis kanavice islemis, Ne diyeyim ki daha:))
 Marvil. Yeni tanidiklarimdan. Ama hemen taninmasi gerekenlerden diye dusunuyorum. Pachwork cantasini kapip geldi. Kiskandim mi? Tabiki evettt:))


Yasemin Avun. Haydaaaaa ben ne yazayim bu canta ustadina simdi? Sahane cantalar dikiyor, marka oldu, satis sitesi var ( Nachnuch) Tamam benim kadar guzel dikemiyor ama olsun. (Caktirmayin, kiskanclik tavan yapti:))




 Aysel Melike. Nam-i diger Nariiinnn. Bal arkadasim. Kokosum boyle kokos plaj cantasi dikmis. Ayol ben kiyip plaja goturemem bunu! :)



Turkan. Turkan anlatilmaz, Turkan yasanir, Turkan ziyaret edilir, Turkan'a agiz tadiyla hasetlenilir, Turkan kalp sıkıstırılarak, kiskanilir. Niye? Hadi bi sor niye?
Hatun her yaptigini konusturuyor cunku:)
Bu arada her kagida kendi adini yaz isini sansa birakma dedi. Dedigini yaptim, simdi yok yan yatti, yok camura batti diye kiviriyor:))


 Birde gonlu guzelll, birde paylasimciiii. Bak birde anlatmis nasil yaptigini. Eee daha ne yapsin degilmi ama? :)

Sevdicann gurbetdasim. Uzak diyarlarda vatana hasret cekis ortagim:)) Ordugu canta degil, uzerindeki suslemesi beni benden aldi. Bunu ben yapmaya kalksam, tepemde huni Turkiye karayollarinda la la la la lalalalaa laaaa diye dolanirim:))

 Mehrinaz Buzlar kralicesiiiiii.Mericigim hic o ulkenin soguguna ayazina, o guzelim bahar dallari, baharin renkleri  yakistimi? Cok yakisti cokkkkk:))



 Nuray. Ogretmenim canim benimm. Son dakikada yetisti. Halbuki ilk gaza gelenlerdendi.:)) Bu Nuray, bu kendi olusturdugu kumasi. Etnik desen yapmis. Bi sor bakalim nasil yapmis? Ceketinin yakalarina gectigi rubanlar var ya, hah iste onlari bir araya getirerek olusturmus, Nuray boyle yaratici, Nuray boyle caliskan, Nuray boyle akil kupu. Sende Nuray gibi ol:)))



Evettttt toplamda 14 kisi katildi.
Kagitlara isimleri yazdim tek tek.
Listemizi gorelim:

Aman iyi tamam bee, hemen bi itirazlar, hemen bi karsi cikmalarr...:)) Alin, mutlu oldunuz mu? :(

Evet kagitlarimi katladim, koca kisisine cektirdim bakalim talihli kimmissss:))

Uhuhuuuuuu ben degilmisimmmm :((((


Ayselllllll senin yuzunden bana cikmadiiiii:))))
Tebrik ederim arkadasim. 
Soyle bakalim Hangisini istiyorsun?

 

45 yorum:

  1. Güzel bir etkinlikti Mevlüdem,ellerine sağlık canım ,çok da güzel çantalar dikilmiş ve ben hepsini şimdi burda gördüm ve ben ne kadar zamandır bloğa uğramamışım anladım,herkesin ellerine sağlık:) Korka korka aşağı indim kazanana bakmak için,zaten bende şans yok kiiii :(Ayselciğimi kutluyorum,senin de ellerine sağlıkk canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ortmenimmmm sen bu sinifi cok bosladin coookkk:(
      O sans konusunda Aysel de ayni seyleri dusunuyordu, hatta sana cikacagini icine dogdugunu soylemisti:) Aysel seytanin bacagini kirdi, ee hadi sira sende:)) Cok tesekkur ederim Nurayim, optumm

      Sil
  2. Hepsi birbirinden güzel arkadaşların ellerine sağlık ben de büyük bir kıskançlıkla modelleri inceledim valla ;)) Ayseli de çookk tebrik ediyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet degil mi Aycan? Ne guzel modeller ne sahane fikirler var. Hic sorma bende cok kiskanarak inceledim valla:))
      Aysel adina evsahibi olarak ben tesekkur edeyim:))
      Optum kocaman. Beni gelismelerden haberdar et olur mu?

      Sil
  3. Herbiri birbirinden güzel olmuş.Etkinlik için çok teşekkürler. Senin çantalarından birine sahip olamadığım için üzgünüm. Başka bahara artık :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahhahaa Yaseminnnn, uzulme baska bahara artik:)) Ben tesekkur ederim katildigin icin. Optum

      Sil
  4. Aaaaaaa yok hayır yanlışlık var gözlerime inanamadım şaka gibi ayol bana bu tarz çekilişlrde bişi çıkmaz valla çıkmazdı harbiden şeytanın bacağını kırmışım kusura bakma Nuray hocam Mevlüde sultanımın dediği gibi ben sana şans görünüyor dedim :)) hay allahım yarabbim kanatlarım olsa uçacağım hahaa ....ayy daha yazacaklarım var gece yatmadan bakimm dedim çantalar yayınlanmış mı diye evett yayını gördüm hoopp burdayım ve arkadaşlarımızın muhteşem emeklerini inceleye inceleye aşağıya indim bir bakatım ki bennn ayolll :))) gülün gülün sizde gülün yazdıklarıma çünkü hayatımda ilk kez şans kapımı çaldı :)Melinedim sen hangisini hediye edersen kabulümdür , güzell etkinliğindeki çabanı güzell organizasyonunu kutlarım ayrıca bütün hanımların ellerine sağlık herkesin birbirinden güzell çantaları olmuş alkışşşş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hadi ben yanlislikla yazdim, hadi koca kisisi yanlislikla cekti. Eeeee makinada mi yanlislikla cekti:)) Hadi hadi kirdin seytanin bacagini. Devamida gelir insallah.
      Ozaman ben sana canta yerine iki kanat dikeyim:))
      Herkes adina tesekkur ederim, sanada ayrica tesekkurler katildigin icin.
      Ama simdi eski yayinlarin yorumlarinda hangi cantayi begendigini aratma bana. Ozelden hangi modeli, hangi materyalle istiyorsan yaz bana hayatim. Tabi adresinide :)) Kullanacak sensin, hosuna gidecek, icine sinecek birsey olsun. Optum kocaman.

      Sil
    2. Sağolll bebişim dün gece kanatlara çok ihtiyacım vardı ama şimdi heyecanım biraz duruldu :)))) çokk yoruldun makinalarının azizliğine de uğradın birde kanatlamı uğraştıram seni :)))yola çıkmak için hazırlıkların da araya girdi ayy valla hamaratlığın dibisin yahu enerjin hiçç bitmesin gülüm maşallah sana ....çantaya gelince süet olan mümkünse hem seni hem Nuray'ı kullandıkça hatırlarım hocammmm sakın hava attığımı düşünme sizler benim canlarımsınız...
      Sana maille adresimi yazarım ellerin kolların dert görmesin arkadaşım bende öptümmm.

      Sil
  5. Alttaki karikatüre de çok güldüm nerden bulursun günün anlam ve önemini belirten resimleri bilmem :))) balonlarda ki isimler falan harika bir post hazrlamışın helal sana emi...çantayı kapıp gidenin saçı sarı olaymış tam isabet olacakmış :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla emek vermek istedim, ozel olsun istedim. Balonlar ve karikaturler icin Turkiye'deki yegenimden yardim aldim:) Sagolsun ne istediysem yapti. Hatta fikirlerimi soyledim, uygun karikaturleri o buldu.:)) Cok tesekkur ederim.

      Eeeee herseyi Melined'den bekleme Ayselim.Ben o kadar ugrastim, sende sacini boyayiver :)))))
      Aslinda gec sate kalmasaydi, o cantayi kapana: Benim adim Aysel, kaptirirmiyim o cantayi size, yazip sac rengini falanda degistirecektim ama dedim ya hem gec saat hemde yol telasimdan zamanim olmadi.:))

      Sil
    2. Oldu gerçekten de çok özel bir etkinlik oldu sen blogculuğun tam anlamıyla hakkını veriyorsun kendine has şahane yayınların oluyor bu etkinlikte olduğu gibi kız herkes çok seviyor ki seni <3 yeğenini de kutlarım ne güzel yardımcı oluyor aferin ....yolculuğun hayırlısıyla geçsin sevenlerine biran önce kavuşasın güle güle gelesin hayatım .

      Sil
  6. süpersin arkadaşım, Harika bir etkinlik oldu bu, tüm çantalara bayıldım, yeniden çanta dikesim geldi, ayrıca yeni kişiler tanımak da artısı. çok teşekkürler herkesin ellerrine sağlık :Öpücükleeerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen daha supersin Ilknurum. Bebisine ragmen kirmadin beni katildin ya, cok mutlu oldum. Cok guzel cantalar var, cogu blogunda anlatmis yapilislarini. En kisa zamanda herkese baglanti verecegim. Ben tesekkur ederim katilimin icin. Kocaman optum seni ve balbocugumu...

      Sil
  7. Başta siz olmak üzere herkesin ellerine sağlık,herkes birbirinden güzel çantalar yapmış..Bu etkinlik olayına çok sevdim :) Hem böylece birer parça daha eklemiş oluyoruz dolaplarımıza..Aysel Hanım'ı da çok tebrik ediyorum,güle güle kullansın inşallah..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem kendi adima, hemde katilanlar adina cok tesekkur ederim. Evet bu etkinlikler guzel oluyor, bahaneyle yarimlar bile bitiyor:))
      Tekrar tesekkurler, kocaman sevgiler...

      Sil
  8. Yeni arkadaşlar tanımak güzeldi.Aysel hanımı tebrik ediyoruz.Çantalar muhteşem döndüm döndü baktım yapışıcam şimdi ekrana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim icinde seni tanimak cok guzel oldu Ayse Sule. Aysel adina tesekkurleri ben kabul edeyim:))
      Aaaa yapisma earana is cikarma bana, kazimak zorunda kalmayayim seni ekrandan:))

      Sil
  9. Herkes harika çantalar dikmiş. Hepsini çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degil mi? Ne marfetliler varmis megerse:)) Tesekkurler

      Sil
  10. arabalı balonlu foto ne güzel yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O araba yeni restore ettirdigimiz arabalardan biri. Ama balon falan harika fikir olmus degil mi Deep??? :))

      Sil
  11. Hepsi birbrinden güzel el emeği göz nuru hepsini kutluyor.aysel'lim kıymetlimi,inci tanesi,midye dolması seni öpüyorum.karükatürler bir harika,hep gül sen arkadaşım,hep berabergülelim ,halay çekelim tey tey teyyyy.Heyoo memlekete geliyomm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsine ayri ayri tesekkur ederim hayatim. Hepicigini sizin icin yaptim :))
      Hop tey tey teyyyyyyy

      Sil
  12. Kız o erlokla katılacam seneye ben de.Hatta gelince sana güllü bir çanta yapıp kendimi affettireceğim.Zaten izin almıştım senden :) Herkes şahane çalışmış,ellerine sağlık hepsinin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda hanim, Sevda hanimmmm, geldik ama gullu cantayi goremedik, ne is? :))
      Kiz boynun duzelsin de sen acisini kat kat cikarirsin ben biliyorum:)
      Kocaman tesekkurler ve kocaman opucuklerrrrr

      Sil
  13. Hepsi çok güzellll! Seneye yine yap bu etkinlikten, bu sefer ben de çanta dikeyim herkes gibi :PP

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahhaaaa Gokceeee, kiz cok guzeldi ama senin ki! Valla bak. Ama seneye sana pasliyorum bu etkinlik olayini, hep ben, hep ben olmaz degil mi?:)))

      Sil
  14. Linkleri çabuk ekle Mevlüdecim .
    Tebrikler Ayselcim çantayı sen kaptın .
    Güzel sözler için teşekkür ederim de kıvırma pek olmadı Mevludecim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu akasam halledecegim insallah linkleri:)
      Evet yaa bende kiviramadim baksana kaptirdim cantayi:))

      Sil
  15. Herkesin ellerine sağlik. Aysel Melike yi kutluyorum şuçlu suçlu bi selam çakip kaçiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheheee kacak seniiiii:)) Yok oyle kacmak yeni bir etkinlikte affettirmen lazim kendini:))

      Sil
  16. hepsi harika ama karikütür şahane :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Karikaturlerde karar veremedigim icin cogunu kullandim. Begenmene sevindim:))

      Sil
  17. Ne güzel emekler oldu arayanlara da model katalogu hazırlandı sayende. güzel sözlerin için çok teşekkürler canımsın
    Ayselciğimi tebrik ediyorum şansı daim olsun
    katılan ve uğrayan herkese kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten katalog oldu. Ben tesekkur ederim hem katilimin, hem fotograflar icin:) Kocaman sevgiler...

      Sil
  18. Hepsi muhteşem ellerinize sağlık!!

    Haha çok güldüm karikatüre. Aysel Melike tebriklerrr sanada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen neden katilmadin ama? :((
      Karikaturlerim guzel oldu valla, yegenimin elllerine saglik:))

      Sil
    2. Ya hiç haberim olmadıki blogların yeni yayınlarını kaçırıyorm hepp sonradan görüyorum. Hemdeee çanta tam benimm tarzım etkinlikmis

      Sil
  19. Arkadaşlar yine harika işler ortaya çıkarmışlar.başta senin olmak üzere hepsinin ellerine sağlık. Ben yine yapamadım tabi:) toplu bir sipariş vardı onu yetiştirmem gerekti. Ama böylesi daha iyi olmuş bunları görünce benimki aralarında eciş bücüş kalabilirdi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel cantalar cikti ortaya gercekten. Neyse yogundun diye sesimi cikarmadim bak bu sefer:))
      Sen ecis bucus is cikarirmisin? Kimi yiyorsun hayat? :))

      Sil
  20. Güle güle kullansın İnşallah.Hay Allah ım fotoğrafları çektim ama kaydedip yollayamadım bir türlü.Elime geçmiyor ki bilgisayar.Çok mahcubum çokkk:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben blogundan aldim bir tane. Baskada mi vardi?

      Sil
  21. Bir önceki yayında sorduğum soruyu geri alıyorum. Benim çantam da varmış burada;). Hayırlı olsun Aysel Hanım'a tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman o soruyu atliyorum bende:)) Var tabi olmaz olurmu? Fotografi yolladin geri donus yaptim ama, o telas arasinda yanlista yapmis olabilirim:)

      Sil