25 Nisan 2016

Canta Dikelim Etkinligi, son saatlerrr...

Merhabalarrrr,

Evet Canta dikelim etkinligimiz icin bugun son gun. Aksam saat 17'ye kadar bekleyip sonra cekilisi yapacagim :))
 
Carsamba gunu yani 27/04/2016 da Turkiye'de olacagim insallah.
Eger kazanan arkadasimiz hemen benimle baglantiya gecip istedigi modeli soyler, elimde de istedigi malzeme varsa, dikip gelirken getirecegim. Yoksa Agustos'taki gelisime kalacak maalesef. Ama tabi bana belli olmaz bakarsiniz Turkiye'dede dikebilirim. Tabi makina bulabilirsem:))


Ben cekilisi eski usul, kagitlara yazip yapacagim. Anlamam oyle random, mandom falan:))

Hadi bakalim bol sanslarrr...



19 yorum:

  1. Konuyu dağıtmak istemiyorum ama :)

    Bacıııım gülme sakın ama seni rüyamda gördüüüm :)

    Yüzünü görmüyorum ama senin olduğunu biliyorum elinde kocaman bir iğne bana Liposuction yapacakmışsın böğrümün orayı tutuyorsun iğneyi batıracakken uyandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gulmek ne kelime, bildigin Saba Tumer kahkahasi atiyorum suan:))) Gozumden yas geldi:))))
      Sen kilo olayinami cok taktin, yoksa benim tarti yuzunden parmak sallamamami? :))
      Cok feci korkutmusum seni yazikkk:)))
      Kiz oyle bisey yapabilsem, once kendime yaparim:)) Ay cok yasa sen emi:))

      Sil
    2. yok yok parmak sallama olayı iyi oluyor :) enerjimi tazeliyor valla :)

      gerçi sen bu kadar etkinlikten sonra evi şöyle bir kolaçan et Liposuction makinası falan varsa şaşırmam :) sıraya gireyim :)

      Sil
    3. Hahahahaaa tamam M.Ali Erbil gibi parmaktan sonra diye devam edeyim ben:))
      Yok artik etkinlik metkinlik!!
      Yok kiz olsa bilirdim, evi arastirmama gerek yok. Sen yine saglikli saglikli diyete devam et bence:)

      Sil
    4. diyete devam ediyorum kesermiyim :)
      M.Ali Erbil benzetmesi güzel oldu valla :)

      Sil
  2. Bak anlaşabiliriz kağıtların yarısına benim ismimi yazmak konusunda :)))
    Bak yarısını sana bırakıyorum hala, ne insaflı kadınım ben yaaaa :)))
    Gel bacım bak dinle sen beni... Sizin oralara hep güneş yollıycam bak... Uzanmışım sahile şarkısını zinhar yasaklayacağım ülkede :)))
    Anlaştık değilmi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iihh-ihhh olmazzz. Hepsine benim adimi yazdim bile:)) O canta bana cikacakkkk!!!
      Yazik kiz bana, baksana dikemiyorum bari dikilmis bir cantam olsun:))
      Yaaa kandirmayin benii, gelen paketten sulu kar ve dolu cikti :(( Iki gundur donuyoruz. 2derece havasicakligi:((
      O sarki burada zaten yasak, hayirrrr, ikna edemedin beni. Baska yol bul:))
      Hem sen hazir canta ile katiliyordun, ne oldu. Benmi yanlis hatirliyorum:))

      Sil
    2. Hazır çantalar sizinkilerin yanında sınıfta kalır.
      Sınıfta kalmıyım dedim :))

      Sil
  3. Benim adımı sadece bir kağıda yazsanız olur. Ne demişler;
    Kısmetimse gelir Hint den, Yemen den.
    Kısmet değilse ne gelir elde.
    Değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle tabii ama siz katilmadiniz ki etkinlige diye boylede pat diye soylerim yuzune yuzune:))
      Tabi siz hazir seytanin bacagini kirmisken o tas evin resmini kazanmisken buda neden cikmasin diyorsunuz ama, katilim sartini yerine getirmediniz. Ben simdi butun kagitlara adinizi yazsamda nafile :))

      Sil
  4. Amanınn pek bir heyecanlı bir etkinlik oldu kuzum :)senin karikatürlerini yerim yine gülümsettin bizi muzip kadın .....aaaaa hem kendin çakiliş hazırla hemde kendi ismini doldur olar mı öyle sanırım tarihte bir ilk oacak hahahaa sende bu espirikler varken yaşlanmazsın maşallah sana ....malesef ikinci çanta dikmeye vakit bulamadım isterdim başka modelde sunayım sana ama olmadı herkese boll şans ben Nuray ı şanslı görüyorum bakalım allah mı söyletti bilmem :) kolay gelsin sultanım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama Ayselim bak en cok ben yoruluyorum, o canta benim hakkim degilmi?
      Etkinligi duzenle, sizleri gulumsetebilmek icin birsuru karikatur arastir, fotoshopla yazilarini yaz, yayina hazirla... Ooooohhh bak yoruldum, simdi o canta bana cikarsa ne dinlerinirim ama:))))))
      Katilman yeter hayatim.
      Hahahahhaaaa Nurayin hic sansi yok, zira katilmadi bile etkinlige. Bu saat oldu hala yollamadi fotograflari.:)
      Bir kisi eksik olunca senin sansin artti:))

      Sil
  5. Kız ben sana şakasına dedim , hepsine kendi adını yaz diye !! Amann boş ver yaz ,sakata gelmesin.
    Valla çantanın kime çıkacağını değil de , neler yazacaksın merakla bekliyorum. Bir an önce yap yayını Mevludecim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ulke insani sakadan anlamiyor Turkan, herseyi ciddiye aliyor. O yuzden ucundan kiyisindan banada bulasti, ciddiye alip hepsine kendi ismimi yazdim:)))
      Valla bu sefer kimseye bulasmayacagim, Turkiye'ye geliyorum ya, cok mulayimim.:)) Akilli uslu yayinimi yapip cekilisimi yapacagim:))

      Sil
  6. Meliiiiii kendini şeker kız kendy gibi gör bizede,Allah ne verirse ne yapalım artık,Şato anahtarıymış kızım ben şatodan korkarım demedim mi,Bizde yurtdışı oldumu farketmez hepsi almancı deriz kaytarma,şatoymuş al o şatoyu,meraklılarına ver canım...Çanta da ben varmıyım acabba küçücükya,Güzel arkadaşım,iyi yolculuklar ,yolun açık herşey gönlünce olsun,darısı benim oğlumun başına,tez vakitte memlekete gelir hasret giderir,tekrar işinizin başına dönersiniz inşallah.Öpüyorum -sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Hahahahaaa ben zaten seker kizim:)))
    Bak yaa dilenciye hiyar vermisler, egri diye begenmemis olayina dondu seninki:)) Sato veriyorum korkuyorum diyorsun, daha ben ne yapem sana? De bana hadi? :))
    Kucuk butyuk diye birsey yok canta olayinda, el emegi goz nuru olsun, isterse kibrit kutusu olsun hayatim:)
    Amin insallah. Seninde oglusun tez zamanda gelirde hasretin diner insallah
    Bende opuyorum en kocamanindan...

    YanıtlaSil
  8. Mevlüdeeeee o çanta benim olmalı olacak olsunnnn :)) ve nasıl istediğimi bildiriyorum ,o süet deriden sırt çantalı olan :)) tamam mı cınımm ...Turkiyeye gelmene sevindimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Butun cekisleri yapmissin cikmazsa bu artik kocisin parmaklarinin ayibi:)) Bildirmene gerek yok her yayinin altina yazmistin zaten:))
      Cikarsa timim canimmm... Tesekkur ederim optum en kocamanindan...

      Sil
  9. Benim gonderdigime baktınız mı acaba. Emailden göndermiştim.

    YanıtlaSil