30 Ocak 2013

Deri yaka kolye

Lille kumas fuarindan jeepin tekerine kilif yapmak icin deri almistik. Onceki gun kilifi diktim. (Hesaplamalar ve kesim esime ait, bana guvenemedi sanirim:)))
Kare parcadan yuvarlak kesince 4 kenarindan bu ucgen parcalar cikti.

Dun butun gun masanin ustunde durdular, aksam bereyide bitirince bari bunlardan kolye yaka yapayim dedim.
Eeee formatta hazir zaten:) Arkasina gelisiguzel yaprak desenleri cizdim, sonra cizdigim yapraklari ikiye katlayarak kestim.



Iki uc kisimlari duzlestidim, saplarida: iki yanlardan kesip cikardigim parcalardan yapip, yine ufak makas darbesi ile yaptigim kesiklerin icinden gecirip diktim. 
Bu kadaaaaarrrr. Hediye edilmek uzere kosede yerini aldi:) Bakalim kim begenecek:)

16 yorum:

  1. çok şık olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Aslinda deri bana biraz sert mizacli gelir, ama cok yaratici,cok hos olmus.Kucucuk bir oneri:)Uzerine dogal tas yada mat boncuk isleseniz de hos olabilir.

    YanıtlaSil
  3. Alanay: tesekkur ederim, evet degisik birsey oldu:)

    YanıtlaSil
  4. Fulya: Aslinda deri banada sert geliyor, ama parcalari atmaya kiyamadim:) O yuzden dedim zaten hediye edilecek diye:) Onerini diger parcalarda deneyecegim, dahada chic olabilir, tesekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerine saglik tekrar. Parca arttiysa albeni reklamlarinda ozlem tekinin tasma model kolyesi de hos olmus:))

      Sil
  5. olalla çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Zerrin Tekin: Olalla hemen yollayayim sana hayatim:)

    YanıtlaSil
  7. faRKLILIK GERCEKTEN GÜZEL. BENDE ÖYLEYİM AMA CESARETİM YOK FARKLI BİŞEY GİYMEYE....BANADA BEKLERİM BYE...

    YanıtlaSil
  8. Birmavimbirpembem: O cesaret bendede yok, o yuzden hediyelikler kosesinde yerini aldi ya zaten:))

    YanıtlaSil
  9. öncelikle bloguma hoşgeldindiyorum tavsiyene uyup kelime doğrulamayı yaptım.

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Hilal Akinci: Tesekkur ederim:)) Herne kadar kolye kullanmasam da degerlensin istedim:))

    YanıtlaSil
  12. Fulya; gormedim o reklami dur bi takip edip bakayim:)) Fikir icin tesekkurler

    YanıtlaSil
  13. Ne demek canim kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  14. bayılıyorum ben de deri yaka kolyelere yapmaktan en çok keyif aldığım kolye:))) çok sevdim sizinkini de çok değişik bir model çok şık duruyor ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  15. Melislicious: Gercekten yapmasi cok keyifli ama birde takabilsem boyle iddiali seyleri daha bir keyif alacagim ama neyse...:))

    YanıtlaSil