10 Ocak 2013

Kurstaki ilk etegim

Bu etegi,dikise ilk basladigim zaman kursta hocamiz etekle baslayalim herkes bir model secsin dediginde, ben bunu secmistim. 
Daha duz bir model secmem icin beni ikna etmeye calistiysada basarili olamadi:)) 
Oyuzdendir ki belindeki kemerin normalde lastik kemer olmasi gerekirken ben kumastan yapacagim diye tutturmam sonucu bir iki hatayla bitirdik etegi:))
fermuarini dikerken biraz kaydirmisim disli kisma denk geldi sanirim kapanmakta zorlaniyordu. Ama ilk defa etek dikmisim, o zorlama beni yildirir mi? Tabiki yildirmaz:)) 

Bayagi giydim etegimi, ve en sonunda birgun fermuari patlattim, bugun onu sokup yeniden fermuar dikince aklima geldi paylasmak:) Birde orijinalini gorun bakalim ayni olmus mu???
                                          

2 yorum:

  1. İleride nasıl iyi bir terzi olacağının işareti bunlar biliyorsun değil mi:)

    YanıtlaSil
  2. Allah mi soyletiyor sizi Zeynep hanimmmmmm??? Insallaaaahhhhh:)) cok tesekkur ederim, gazimi aldim, artik kim tutar beni:)))))

    YanıtlaSil