26 Ocak 2013

Dikis Etkinligi Ocak/2013 Modeli

Elbiseme dun basladim ve bitirdim, bugun sadece eteklerini bastirdim ve fotolari cektim. sanirim yetistirdim bende:))
Kardan dolayi cikip kumas alamadigimdan elimdekilerden kullandim. Aslinda bu elbisenin onunu kursta kesmistim buradaki model icin. Keddynin dolabinda bir elbise gormustum, ayni elbiseyi Zara'nin sitesindede gormus ve cok begenmistim ama Selen o kadar guzel dikmistiki, yakinlardaki bir dugun icin bende ayni modeli dikmek istedim:) Kursta hocamiz bir model belirledi, bunu kalip olarak kullanalim dedi. Evet ama arkada V seklinde bele kadar bir dekolte var, ve omuz genisligi cok dar, o volani nasil koyacagiz dedim, yapariz dedi:)
Yaptik mi?????
Tabiki hayir, onu kestik, on pensleri diktik, iyide niye dikiyoruz? volan girecek pensin icine:(  Neyse uzun lafin kisasi evirdik olmadi, cevirdik olmadi. Ertesi hafta dugune gidemiyorum hocam kalsin bu simdilik dedim. ( Maksat kumasi kurtarmak:))
Yaklasik 3-4 aydir oylece durup duruyordu. Bu model icin kumaslarimi kurcalarken hah dedim simdi tam senin siran:)) Mecburen modelde degisiklikler oldu ve sonucta ortaya bu elbise cikti:))







27 yorum:

  1. ellerine kollarına sağlık tatlım süper olmuş valla :))

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim Eslem hanim, gerci modelden bayagi uzaklasti ama:) Kumas baska turlu kurtulmazdi:))

    YanıtlaSil
  3. Aman amann altın sarıda pek yakışmış .... Ellerin dert görmesinin süper olmuş bence ... İyi günlerde kullan arkadaşım.....bebeğimde bir sürü tamamlanmamış var bir şekilde onları bir an evvel bitirirsem yenilerine başlıcam ama bu elimdekiler bitmeden yapmamaya karar verdim 2 elbise 1 gömlek hatta 1 yazlık elbise daha beni bekliyor :))))

    YanıtlaSil
  4. iyikide bekletmişsin.çok güzel olmuş.ellerine saglık:)

    YanıtlaSil
  5. Hande'm tesekkur ederim, ama bu renkle olu gibi oldum:)) Kucuk oglum: aaa ayni fantome gibi olmussun dedi bana:))(fantome; hayalet demek) Yarim isler icin yardima geleyim bitirelim bir cirpida:) Sende katil etkinliklere:)

    YanıtlaSil
  6. Zerrin'cigim valla elbise bittikten sonra bende dedim iyiki bekletmisim diye:)) Tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  7. Vaaaayyy harika olmuş.Hemde bir günde:)Süpersin canım.Ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  8. Sezen tesekkur ederim hayatim, aslinda yarim gundede biterdi ama yarim astari unutmusum nasil yapildigini bayagi bir dusunmekle gecti zaman:)) Ama en sonunda hatirladim da yaptim, yaslilik iste ne yaparsin:))

    YanıtlaSil
  9. Mevlüdecim çok güzel olmuş bence de :)
    Amaç zaten aynısını yapmak da değilki etkinlikte kendimize uyarlıyoruz :) Sen de kumaşını kurtarmışsın, altın gibi parlamışsın daha ne olsun :) Kumaş kadife falan mı öyle pırıldıyor sanki... Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Senay'cigim tesekkur ederim hayatim:) Kumasimin cinsi tafta, los isikta yanar doner oluyor:)) Tam diskoluk kumas:)))

    YanıtlaSil
  11. Modelin yakası daha derin gibiydi dergide. Ben dekolte ile rahat edemediğimden cesaret edememiştim. Düzeltme mi yaptın acaba?

    YanıtlaSil
  12. On parca baska bir model icin kesilmisti daha once. O yuzden omuzlarin formunu bozmamak icin dekolteyi azicik yukari aldim:)

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık, çok hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil
  14. Yagmurladans; tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  15. Hızına hayranım...:))))

    Ellerine sağlık güzel günlerde giyersin inşaallah....:)))


    YanıtlaSil
  16. valla öyle olmuş böyle olmuş ama güzel bir sonuç çıkmış ortaya Mevlüde hanım. :) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  17. cok güzel olmuş adaşım güle güle giyin cok sevdim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  18. Latife'cigim bilirsin karadenizliler hep boyle hizlidir, havasindanmi, suyundan mi? bilmiyorum:)) tesekkur ederim, bu ulkede zor ama insallah Turkiye'de:)

    YanıtlaSil
  19. Bence Fikirler; evet sonuc guzel oldu, en azindan kumasi kurtardik:))

    YanıtlaSil
  20. Ooooo adasimda gelmis, tesekkur ederim guzel yorumun icin:)

    YanıtlaSil
  21. kumaşın saten falan mı şıkır şıkır parlıyor valla :) dikmesi uğraaştırmıştır muhtemelen kaygan bişeye benziyo. neyseki kumaşı kurtarmışsın iyikide kurtarmışsın ellerine sağlık güzel olmuş şıkır şıkır giy inşallah :)

    YanıtlaSil
  22. X Madame: yok hayatim, saten degil, tafta. Ama gercekden sikir sikir, isil isil bir kumas:)) Ama dikmesi cok kolay, kaymadi, zorlamadi:) Onceden zorlamisligi varya uzuldu halime sanirim, hic sorun cikarmadi dikilirken:) Tesekkur ederim:)))

    YanıtlaSil
  23. wooww demek tafta...
    taftaya bayılırım tam abiyelik. daha bir zarif göründü gözüme şimdi. en yakın fırsatta bi düğüne gitmen şart oldu :)))

    YanıtlaSil
  24. X Madame; evet yaaa, yokmu soyle yakinlarda bildigin bir dugun, simit tepsimi kaptigim gibi geleyim:))

    YanıtlaSil
  25. bence volansız hali daha şık ,zaten tafta gösterişli bir kumaş, bu model elbiseyi yeterince gösterişli yapmış.sağlıkla giy :)

    YanıtlaSil
  26. Zulaltan Filiz: Tesekkur ederim, kumasi kurtardim ya artik volan umurumda degil:))
    Ama o modelde de aklim kalmadi desem yalan olur:))

    YanıtlaSil
  27. ellerine sağlık mevlüde:)

    YanıtlaSil