27 Şubat 2020

Kirmizi yla Ask

Merhabalarrrrr,
Hep blog tbt' si diye insta' da paylasim yapacak degiliz ya:)
Bu defa instagram'da Gulcin'cigimin duzenledigi 14 subat sevgililer gunu icin Kirmiziylaask etkinligi ile buraya gelelim:))
Elimdeki tek kirmizi kumasim olan bu triko-ribana arasi kumasi, pratik dikis dergisindeki bu modele yakistirdim:)


Ben yine kulagi tersten tuttum tabiki:) Omuzlardaki serit normalde on yuzden dikiliyor. Ama ben arka yuzden diktim:)

Niye? Cunku o serit disa dogru katlandiginda dikis gorunebiliyor ( daha oncede diktim ayni modeli:) O yuzden bu defa tersini yaptim.:)

Beni biliyorsunuz, sorun yoksa sorun var demektir mantigindan yola cikarak, deveyi hendekten atlatmak icin butun vadiyi dolandiriyorum:))

Ama sonuctan memnunum, istedigim gibi oldu:)
 Daha onceden de diktigim icin kalibim hazirdi. Oyuzden macera yok, zorlanma yok:) Dagilabilirsiniz:))

Musmutlu gunleriniz olsun canlar...

2 yorum:

  1. macera yok mu, aaa olmadı şimdi. O halde ben yazayım son maceramı biran önce de eğlendireyim hepimizi 😉😂
    Çok şık, çok havalı olmuş, eline sağlık 💕💕

    YanıtlaSil
  2. Ayni modelin bu ikinci versiyonu, macera ilkindeydi:))
    Hadi yaz bekliyorum. Coktandir macera okumadik:)
    Cok tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil