23 Mart 2020

Mask de Corona Virus / Corona icin maske yapimi

Merhabalarrrr,
Butun dunyayi saran su pis virus icin:) kendimizce onlemler aliyoruz.
Tabiki bu maskelerin bir guvenirliligi yok.
Sadece hapsirma, tiksirmalarimizi baskalarina bulastirmamak icin bir onlem.
Bu yuzden bir cok maske denedim ve diktim. Piyasa da herkesin diktigi pileli olanlarin yan ve alt kisimlari cok acik geldi bana.
Kendimi atolyeye kapatarak, ar-ge calismalarina basladim:))

O yuzden biraz daha kendi yuzumu olcerek!! en kapali olani yapmaya calistim.
Ve yaptigim bu calismayi PDF de A4 kagida yaptim. Linki asagiya birakiyorum.
Herkes kullanabilir. Sadece sizlerden ricam, uzerinde degisiklik yaparak kendi kalibinizmis gibi satisa sunmayin.
Bari bu durumda, insanligimizi kullanalim!!!


 https://we.tl/t-XYGQ2LsYl9

 Yazicisi olmayanlar icin, cizimi de buraya birakiyorum:)
20X20 bir kare icine olculeri uygulayin.


 
 

Ic kisimda bir aciklik birakarak, icine filtre, mendil koyabilirsiniz.
Ben bir fransiz sitesinde, bir doktorun onerisi olan mutfak aspiratorlerinde kullanilan filtre yi kullandim.



Turk sitelerinde baktim, elyaf filtre olarak geciyor adi.

Bunlar da ilk diktiklerim. Ama acikcasi cok tavsiye etmiyorum bu modelleri :)

Evet gundemimizin konusunu isleyip, paylasimimiza yaptiysak, dagilabiliriz:)
Musmutlu ve saglikli yarinlara uyanabilmemiz dilegimle...

5 yorum:

  1. Eline sağlık, dün burada eczaneye sordum, kutusu 250 lira olmuş!
    Tabii alamadım. Tek tek , tane tane satıyorlar, baktım adam çıplak elle dokundu maskelere "Bakın böyle tek tek satıyoruz tanesi 5 lira "derken.
    Öyle dokunduğunu görünce (ki, bu adam gün boyu para elliyor kasada duruyor yıllardır biliyorum) onu da almadım:) trajikomedi yani:))

    YanıtlaSil
  2. Eltim de dikmiş. Söyleyeyim bize de diksin. Güzel olmuş. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. emeğinize sağlık son model gerçekten daha profesyonel.....

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel çok faydalı bir paylaşım olmuş, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. elinize sağlık, sizin kalıbı gördüm ama bende başka bir model diktim, hangi model dikersek dikelim koruyuculuğu yok deniyor ama bende hiç yoktan iyidir diyorum, piyasa almış başını gidiyor yetişmek imkansız, kendi korumamızı kendimiz yapıcaz çaresiz,iyi akşamlar...

    YanıtlaSil