15 Ocak 2020

Ayni Model mi?

Merhabalarrrrr,
Zarifem ister, teyzesi diker!!!!
Yalniz biz olayi abarttik, hatun internetteki sitelerde begendigi modelleri atiyor bana, dik bunlari diyor:))
El mahkum tek kiz yegen dikecegiz tabiki:))
Kumasim ipek viskon. Dokumu, bol tiril tiril bir kumas.
Ayni modele uygun burda'dan bir kalip buldum. Bir tane diktim, ayni beden giydigimi icin, kendime gore diktim. Teyze bir tik daha dar olsun, ben zayifladim dedi:)
Bahaneyle benimde ayni model bir elbisem olmus oldu:) Kumasi da 4 mt alinca fazla fazla yetti. Hatta 4 mt isteyince birde hep yesil kumas alinca satici arkadasim: hee hep yesil al, askere gidecen dedi:))

Bende: sanane kiziiiimmmm, sen satisina baksana dedim. Ohhh iyi dedim, aferin bana:))
Neyse iste bu da Zarifem ve elbisesi.
Buda ilk diktigim ve bana kalan elbisem:)



Bu arada yine kocaman bir aferin bana, ilk defa pat calistim veee muhtesem oldu:) Gordugunuz gibi mutevazilikte everestim yine:))
Musmutlu gunleriniz olsun emi!? :)

14 yorum:

  1. Yeşilin en sevdiğim tonuuu :)

    Güle güle giyin ikiniz de, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim. Hep mutlulukla giyin, teyze yeğen

    YanıtlaSil
  3. Teyze maharetli olunca tabi ;)
    İkinize de inanılmaz yakışmış. Zarife ışıl ışıl ama ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He kiz cok marifetliyim dimi:)
      Cok tesekkur ederiz, Zarifem bir tane

      Sil
  4. Ay çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  5. Kızlarrr cok chıc olmussunuz bayıldımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kizlar dedi bana dedi:)
      Tesekkur ederim zarif arkadasim:)

      Sil
  6. Ellerine sağlık arkafaşım harika işler yapıyorsun ve yeğenlerde çok şanslı,güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim:) Olmadi soyle bir teyzemiz bizim :)

      Sil
  7. Çok güzel olmuş.. keşke kalıbı bizde de olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim. Hemen gondereyim kalibi, istedigin kalip olsun :)

      Sil