26 Aralık 2019

Penye Elbise

Merhabalarrrr,
Ama demistim ben size gelecek devami diye:)
Bu penye kumasim da yine @bluesewing tugbisimden.
Ondan aldigim yesil keten den diktigim elbiseyi gorunce cok begendi. Bana bunlarla gel dedi.
Dedim ki
bir penye almistim senden onunla gelsem?
yok kalsin dedi
Yaziiikkkk bu penyeye, kimse istemiyor bu garibani dedim, azicik ozeni haketti bence:)

Dusuk kol bluz base kalibim uzerinden uzatarak elbise yaptim. Beline arkadan baglamali incecik kemer koydum.  One anvelop havasi vermek icin volan koyarak hareketlendirdim.
Hala mi istemiyorsun dedim, volanin hatirina gel bari dedi:)
Bence gayet chic bir gunluk elbise oldu.
Evet bu gunlukte bu kadar olsun.

16 yorum:

  1. Sizin oralara kış gelmedi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldi gelmez mi, yazlik kotamdan kullaniyorum :) :)

      Sil
  2. güle güle giyin çok yakışmış. sevgiler iyi yıllar dilerm

    YanıtlaSil
  3. bir insan hep mi güzel olurrr:) mucks

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simart sen beni boyle, bende havalara gireyim:) Cok sagol hayatim :)

      Sil
  4. Çok şirin bir elbise olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Gene şık ve alımlısınız hanım efendi.
    Ellerinize sağlık,bence de efl efil evde bile şıksınız yani.
    Opuldunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efenim beni biliyorsunuz, herzaman ki halim:))
      Tabi ki evde chic'lik olmazsa olmazim:))
      Merihim zarif arkadasim opuldun en kocamanindan:)

      Sil
  6. Evet gayet chic eline sağlık.. devamını merakla bekliyoruz.. (*_-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazik penye diye hic onemsemiyor garibim:)
      Cok tesekkur ederim:) Geldi yeni yayin, ve geriside gelecek:))

      Sil
  7. Çok yakışmış fit bayan harikasınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efenim, utandirdiniz beni:)
      Cok tesekkur ederim;)

      Sil