24 Aralık 2019

Kendimi serce saninca :)

Merhabalarrrrr,
Bloga bir merhaba demeye karar verip 3 ay once fotograflari yukleyip taslakta biraktigim yayinin yazisini ha bugun, ha yarin yazarim derken bugunlere geldik:)
Vual kumasimi sevgili arkadasim tugba'dan aldim. Instagramda kumas satisi yapiyor. Insta adi @bluesewing. eski blogculardan kendisi.
Vual kumasimin ortasindaki kumasi ise desenini begendigim icin internetten aldigim ilk ve tek kumas olur kendileri:)
Yaz icin soyle efil efil dusuk kol bir bluz dikeyim dedim, dedim de kendimi kus kadar gormusum aynada:) Ancak benim Zarifeme oldu.

Aaaa teyze bakayim bana oluyormu dedi giydi..... ve gitti:)
Gulusu anlatti bence geri vermeyecegini:)
Tamam tamam kacmana gerek yok, zaten sana dikmistim ben onu, bilerek kucuk diktim dedim, yerse!!:)
Iste boyle kardesler. Gerisi gelecek, fotograflar hazir sadece yazilari yazilacak.
Yazarim tabi beee, sensin tembel :) :) :)

2 yorum:

  1. Çok güzel, çok yakışmış desene bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende desene bayilarak almistim ama yegenime kismet oldu:) Cok tesekkurler

      Sil