09 Ocak 2013

Yarasa kol bluz

Selammmmmmmm
birazdan kumasciya gidecegim, iki haftadir gitmiyorum, kendimde bir eksiklik, hayatimda bir bosluk hissettim:) Eeee bosluklari doldurmak lazim dimi ama? :))
Ama gitmeden bluzumu paylasayim istedim: dun hava biraz soguk ve herzamanki gibi bol yagmurluydu, bu yuzden somineyi yaktim; (somine dedigime bakmayin, sominenin icine odun sobasi koyduk), tabi soba benim dikis odamda oldugu icin cok guzel isindi bende bu sicaklik bosa gitmesin bari dedim, birseyler dikeyim:) 
dikis etkinliginde diktigim elbiseden kumas kalmisti, onu degerlendirdim:)


Ve ortaya bu model cikti. bu modeli daha oncede dikmistim cok kolay ve cok rahat bir model ELENA / 2012 Model 6 
ama sonra cope attim:(( Cunku kumasi jarse bir kumasti, bir kez giydikten sonra ignenin battigi bazi yerlerden kacmaya basladi:( Ayni corap kacigi gibi) Bende eeee seninlemi ugrasacagim deyip kaptigim gibi yallahladim cop sepetine:)) Ama aklim kalmisti bu modelde:))


Ve hasret bitti, kavustuk birbirimize:)) Sobanin ustune ihlamur koymustum kaynasin diye, bluz bitti ama oda sicak, ihlamurun kokusuda odayi doldurunca cikmak gelmedi icimden, 

Ee bos oturmak ta istemedim, o yuzden makinayla oynayayim biraz dedim ve bluzumun onune makina da desen koydum, butunluk olusturmasi icin de ayni desenle yakasini gectim:))) Biraz potluk olustu yakada desenden dolayi aman olsun, nasil olsa evin icinde giyecegim:)))







6 yorum:

  1. güzel olmuş ..iyi günlerde giyiniz ..

    YanıtlaSil
  2. yarasa modelleri ben de çok seviyorum çok rahat oluyor size de çok yakışmış ne güzel dikmişsiniz güle güle giyin, bir bardak ıhlamur da ben alabilir miyim?:)kokusu taa buralara geldi mis gibi!

    YanıtlaSil
  3. Siz hep o odada kalın :)Ellerinize sağlık keyifle giyin..

    YanıtlaSil
  4. ben de benzer bişi dikmek istiyorum bu aralar..güle güle giyinin:))

    YanıtlaSil
  5. Kelebekana: tesekkur ederim:)

    saadet hanimcigim ne demek hemen yolluyorum ihlamurunuzu, kusburnu toplayip kurutmustum, ikide ondan attim icine renk versin diye, seversiniz insallah, ihlamurlarida yazin koyde toplamistim; bluz icinde tesekkur ederim:))

    Zeynep hanim: sobayi herzaman yaksam hic cikmayacagim ama, salon buyuk oldugu icin kalorifer yeterli gelmiyor, bende useniyorum hergun soba yakmaya:)) tesekkurler ediyorum...

    YanıtlaSil
  6. Burcu mutlaka dikmelisin model cok rahat cunku, simdiden kolay gelsin diyorum sana:)

    YanıtlaSil