10 Ocak 2013

Salvar pantolon

Bugun yine sobam ve ihlamurum bana eslik ediyorlar:)
bu ikilinin esliginde bictigim pantalonum
ne yazikki cizim masam kucuk kaldi bu model icin, o yuzden yerlere yayilmis durumdayim:))
bu modeli pek bir begenmistim, iki tane diktim kendime ikisinide hediye ettim:) 3. yu istek uzerine dikip yine hediye etmistim; Bunu artik saklarim kendime herhalde:))


Kemeri ve fermuari takilacak, diger dikislerini bitirdim. Yarin bir aksilik olmazsa yayinlarim insallah:))
Herkese bol ihlamurlu sicacik kis aksamlari diliyorum:))))

Evet fotografi yeni buldum:) Salvar pantolonun modeli budur:))

bitireli cok oldu ama arabam olmadigi icin gidip fermuar alamamistim:( Fermuarida dikince artik paylasayim dedim:)
Ama digerlerinde yaptigim hatayi yine yaptim, normalde 38-40 giyiyorum ama bu kalipta enaz iki beden kucuk yapmak gerekiyordu, ben yine unutup 38 yaptim, bol oldu, bir ara kucultmem gerekecek yada yine hediye edip, kendime kucugunu dikecegim, ama bu defa 36 kalibi cikardim unutmayayim diye:))

43 yorum:

  1. Bir bilseniz o soba nasılda güzel görünüyo gözüme şu anda, o kadar üşüdümki çay yaptım demlenmesini bekliyorum.
    Pantolon nasıl olacak merak ettim, bu arada maşallah diyeyim bu ne hız dünde bi buluz dikmiştiniz....:))))

    YanıtlaSil
  2. Hemen atla gel hayatim, sicacik ihlamurumda var:)) usuyunce sicak olan hersey nasil cazip gelir insana cok iyi bilirim:) Tesekkur ederim, soguk ve bol yagisli gunlerde yapacak baska bir is yok, o yuzdendir bu hizim:))

    YanıtlaSil
  3. Canım eltimin bir hayali jet'i olacaktı müsade edermi acaba bir kaç saatliğine Belçika yapsam....:)))

    YanıtlaSil
  4. Onuda getirmeyi teklif edersen, eder bence:)) atlayin gelin...

    YanıtlaSil
  5. Hımmmm bu durumda eltimin Trabzon - İstanbul yapması sonrada beraber İstanbul - Belçika...:)))

    İki günlük kar tatili yüzünden çocuklar evdeydi beraber "yüzüklerin efendisi" serisini izledik, yan etkileri hayal gücüm derinleşti, artık her şey olurmuş gibi geliyo....:)))

    Geliriz biz Belçika'ya Mevlüdeye gideriz ıhlamur içeriz....:)))

    YanıtlaSil
  6. Harikasin yaa:)) amma guldum okurken, ama hayal gucun banada sirayet etti, hazirliklara basladim bende:))
    Gelin tabi beklerim, eltin de artik yazin trabzonda cay ismarlar bize, heryaz ordayiz nasilsa:))
    Jet'ini bizede verirmi acaba????

    YanıtlaSil
  7. Hadi bana Trabzon'luyum deyin, zaten değilsenizde fahri Trabzonlu ilan edicem sizi bu neşeniz ve espirileriniz yüzünden....:))))

    YanıtlaSil
  8. 2007 yilinda Fahri Trabzonlu ilan edildim zaten:)) ben Ordu'luyum, esim Trabzon/Macka/Yukarikoy'lu:))

    YanıtlaSil
  9. Bizde Trabzon - Çaykara....
    Diyorum var bişe..
    Biz buna Karadeniz etkisi diyoruz...:)))
    Böylece test etmiş oldum internette de işliyo...:)
    Karadenizli birbirini her ortamda bulur...

    Sizin bloğu iki gün önce kızkardeşime gösterdim, daha sormadım ama dedim bu Mevlüde büyük ihtimal bizim oralı...:))))

    YanıtlaSil
  10. Kan cekiyor iste ne yaparsiniz:)) Hem sizin orali olsaydim bile kutugumu hemen aldirirdim sizin oraya:) Ben hic seni hayal kirikligina ugratirmiyim askolsun:))

    YanıtlaSil


  11. Pc nin başında ağzım kulaklarımda, eşim bir yandan kurtlar vadisi izliyo bi yandanda bana bakıyo.....:))))
    Ne düşünüyo kim bilir....:)))



    YanıtlaSil
  12. asayis berkemal, hersey kontrolum altinda bakisi at, kocalar anlar bu bakisi:))

    YanıtlaSil
  13. Sen var ya, o sobadan çok çok çok daha sıcacık bi insansın, seviyorum ben seni yaa :)

    YanıtlaSil
  14. Canimsinnnn, bende seni seviyorum Ayser'im, hayatim:))

    YanıtlaSil
  15. Elimi kalbime götürüp, kafamı hafifçe sağa eğdim, sol kaşımı kaldırdım....

    Eyvallah dedi....

    YanıtlaSil
  16. Ay oldurdun beni var yaa:))
    Kiz ben sana diyorum bunlar herdaim anlayisla hazirlar, 7/24:) Bakma oyle zor gorunur ayaklarina yattiklarina:)

    YanıtlaSil
  17. Rabbim hep güldürsün bizi inşaallah, ben çok güldüm bu akşam...:))))

    YanıtlaSil
  18. Bende cok guldum valla, amin insallah:) Ama annem bu durumdan pek hosnut olmayacak, bir caydanlik ihlamur bitti:) Bide yani caydanligin alti ile yaptim, bu yaz artik ihlamurlari ben toplayayim bari:))Yada takasmi yapsam, kusburnu verip ihlamur alayim???:))

    YanıtlaSil
  19. Mevlüde hanımcım çok şık bir model maşallah ya bide ben ögrensem burdadan vs kalıp kitaplarından kalıp çıkarmayı neler dikicem . Dikmek basit geliyorda şu kalıp işi :( iyi günlerde iyi insallah

    YanıtlaSil
  20. İstediğin ıhlamur olsun ben sana yollarım ....:))

    YanıtlaSil
  21. Duygu'cugum cok tesekkur ederim. Kalip cikarmak cok basit bak bu linkte bayan terzisi Esma Eslem Unlu cok guzel anlatmis kalip cikarmayi, bir goz at istersen, eminim cok isine yarayacak
    http://giyim-stilim.blogspot.be/2012/11/burda-dergisinden-kalip-cikarma.html

    YanıtlaSil
  22. Tamaammmm, o zaman rusveti bende sana veririm:) Burda kusburnu cok nasil olsa:))

    YanıtlaSil
  23. Sahi yollanabiliyormu buradan oraya yiyecek falan kargo ile, bazı ülkeler dışardan gelen bitkisel veya işlenmiş gıdayı almıyorlar diye biliyorum...

    Bu arada iyiden iyiye sohbet kanalına çevirdik burayı...:)))

    YanıtlaSil
  24. Hakikaten haa:)) gmail adresimden yazabilirsin istersen:)) Bilmiyorum ki yollanabiliyormu? su ana kadar hic yapmadik boyle birsey, heryaz geldigim icin gelince hallediyoruz herseyi:))

    YanıtlaSil
  25. Kuşburnu pekmezine bayıldığımı inkar etmeyeceğim ama rüşveti kabul etmem. Mevlam bizide ümmeti muhammedi de korusun bundan, hediyeleşmek sünnettir diyelim.....:))))

    YanıtlaSil
  26. Sunnettiiiiirrrrr:) Bloguna mesaj biraktim don bana:)

    YanıtlaSil
  27. Bittim bu modele ben yaaa! Kalıbı anlayabilirsem denerim ama henüz neresi neresi çözemedim.

    YanıtlaSil
  28. Suzy:Yere serdigim kalip tan iki tane kesiyorsunuz, bel kisminda pliler var, plileri yapinca model ortaya cikiyor:) Adresini ve bedenini yolla bana ozelden, kalibi cikarip gondereyim posta ile...

    YanıtlaSil
  29. ama çok şıkmış güzelim şalvarda :)) çokda yakışmış. Bunu sakla bencede :))

    YanıtlaSil
  30. Tesekkur ederim:) Model cok chic ama ben bir turlu istedigim gibi oturtamadim uzerime, yine bol oldu bence:)

    YanıtlaSil
  31. Allahım ilk kez burdanın güzel bir pantolon kalıbını görüyorum, hangi yıl hangi sayıda yayınlanmış bu model internetten kalıbı arayıp bulmak mümkün olur belki

    YanıtlaSil
  32. Ornitorenkhandmade: Degilmi? model cok chic ama burda dergisinden degil, kumascimdaki burdanin katalogunda gorup begenip aldim. Ama tek kalip olarak satiliyor yani dergi icerisinde degil. Ama ozel kalip numarasi: 7344 Umarim isinize yarar. Onumuzdeki hafta Turkiye'ye geliyorum isterseniz kalibi size postalayabilirimde.

    YanıtlaSil
  33. gerçekten mi çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  34. Ornitorenkhandmade: Tabiki gercek:) bedenini yolla hemen kalibi cikarip koyayim valize, yoksa unuturum::))

    YanıtlaSil
  35. Ornitorenkhandmade:Ozelden gonderdigim mesajlarim geliyormu size?

    YanıtlaSil
  36. mevlude hanım ne hoş olmuş istesem bana da yollar mısınız?

    YanıtlaSil
  37. Nilgun Cetin: Askolsun ne demek tabiki yollarim, bedenini ve adresi vermen yeterli...

    YanıtlaSil
  38. 38Bedenim ama nasil adresimi vericegimi bilmiyorum yani ozelden mesaj atmak nedir onu bilemedim e mail mi face mi yoksa baska mi

    YanıtlaSil
  39. Nilgun cetin; mail yolla bana. Mail adresim; mevlude1@gmail.com. yada yine buraya yorum olarak yolla. Yayinlamam yorumunu.

    YanıtlaSil
  40. Nilgun Cetin: Canim benim aldim adresini, insallah en kisa zamanda yollayacagim, ama 38 bedensen 36 kalibi cikarayim sana. Cunku 38 de cok bol oluyor, resimdede goruyorsun. Bende 38'im. Ama burda'nin kaliplarinda iki beden kucuk calismak lazim:)) Yada her ikisinide cikarayim sen kendin secersin. Kumas olarak ya penye yada krep'i siddetle tavsiye ediyorum, ama bence penyede daha guzel duruyor:) (tecrube ettim, biliyorum:) satenlede denedim ama hic tavsiye etmiyorum. 38 bedeni uygularda buyuk olursa, kesinlikle ag kismina dokunma'dan plilerden kucultme yap. Simdilik aklima gelenler bunlar:) Postaya verdigimde haber veririm...

    YanıtlaSil
  41. Coook tesekkur ederim..siz oyle diyosaniz 36 da olabilir tabi,bana da moral olur 36beden giyiyorum diye :)tekrar zahmetiniz icin tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  42. Nilgun Cetin: Ne demek hayatim, lafi bile olmaz, ne olacak sanki, modeli saklayipta tursusunu kuracak degilim ya:) Tabi hayatim sen aslinda zaten 36 bedensin bakma, Burda'nin kaliplari cok buyuk:)

    YanıtlaSil
  43. Merabalar siparis yapiyomusunuz.

    YanıtlaSil