22 Ocak 2013

Nihayet Pantalon diktiiiimmmmm

Merhabalaaaaaarrrrrrrr;
Iste 2013 Burda'sinin ilk modeli ile buradayimmm:) Kumasim Lille kumas fuarindaki ganimetlerimden:) 
Dikis etkiliginde oyumu bu pantalon'dan yana kullanmistim ama, yine elbise cikti oylamalarda. Ama ben once pantalonu dikmek istedim ve diktim. 


Model hem kolay, hemde cok rahat. Kesmesi, dikmesi, giymesi 30 dakika. :)

Bu aralar tembellik ruhuma isledi sanirim, kolay modellere kayiyor elim her defasinda:))

Havalardandir deyip avutuyorum kendimi:))
Havadandiiiiiirrr caniiiimmmmmm, yoksa ben cok marifetli bir hatunumdur:)))) Diye gaza getireyim kendimiki yarim bekleyen islerde bitsin dimi ama???:))


17 yorum:

  1. 30 dakikamı :))
    sen ne ettin yavriii böyle :))
    bunu benim elime ver 6 ayda bitirirsem ne olayım hahahaaaa :))
    sen niye buralarda değilsin yaaa :)) 1 taşla 2 kuş vururduk her sana geldiğimde :))

    YanıtlaSil
  2. Valla bisey etmedim kiz, dogrusu bu, sende abartma 3 ayda yaparsin bana gore:))) Hem zaten buraya gelmene cok az kaldi, o kuslari toplu katlederiz:))

    YanıtlaSil
  3. hahahaaaa :))
    tamam kuşları toplu katlederiz :))

    YanıtlaSil
  4. Bu pantolonun kalıbını ben de beğenmiştim, Güzel bir kumaşım var barok desenli deneyeceğim bende. Ellerinize sağlık canım:=)

    YanıtlaSil
  5. Necla: bencede dene, kalip cok rahat, ben bir tane daha dikecegim ama bu defa cepli olsun istiyorum, bunu bitirdikten sonra geldi aklima cep koymak:))

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş Mevlüde Hanımcım :) Kumaşa bayıldım özellikle pantolonda böyle hareketli kumaşlar çok güzel duruyor güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. Haklisin Senaycigim cok hos duruyormus desenli kumaslar pantalonlarda:) Ilk basta tereddut ettim, ben genelde tek renk severim pantalonlari ama bu cok chic oldu:)) Tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  8. slm benim güzel adaşım benim adımda mevlüde baktım benim ismimle aynı bir bloğu gezerken adaşımada uğrayım dedim ve takibe alıcam bende ankaradayım canım banada beklerim sevgiler bu arada muhteşem şeyler dikmişsin özellikle masa örtüsünden olan bluza...

    YanıtlaSil
  9. Selam adasim:) Ne iyi ettin ugramakla, cok mutlu oldum, bende Belcikadayim, bende beklerim:) dikislerle ilgili ovgune tesekkur ederim, varsa boyle masa ortulerin sakla, gelince bir el atariz onlarada:)

    YanıtlaSil
  10. Harika olmus, elinize saglik. Kumasa da bayildim.

    YanıtlaSil
  11. Fulya'cigim tesekkur ederim hayatim:)

    YanıtlaSil
  12. 30 dakika kısmını okuyunca "hadi canım " dedim. Peki bir insan evladı bu pantolonu 30 dakikada dikebiliyorsa ben neden dikemiyorum ki?

    YanıtlaSil
  13. Kesinlikle dikersin inan bana:) ilkini 20 dakikada dikmistim, bu kumas biraz zorladi. Kalip herhangi bir duzeltmeyide gerektirmedi, mutlaka denemelisin. Kesin 20 dakikada dikersin.

    YanıtlaSil
  14. bu kumaşa pantolon çok uygun düşmüş. çok güzel :)

    YanıtlaSil
  15. Zulaltan Filiz: Evet degilmi? Benimde cok hosuma gitti, ama acaba biraz daha darlatip tam crayon'mu yapsam? Sanki dahami guzel durur? Karar veremedim...

    YanıtlaSil