30 Ocak 2013

Sapka-Bere'msi birsey:)) Bende anlamadim:)

Hhahahahaaaa 3. denemeden sonra basardim valla:)) 
Ilk denemede 50 ilmekle basladim, bitirdikten sonra 7 cucelerin beresi neki???, Rapunzel'in kuleden sarkittigi saclarindan daha uzununu elde ettim:)) 
Eeee tabiki soktum, 35 ilkmekle basladim, bu defa; ikisinin ortasinda bir berem oldu:)))))
3.de 29 ilmekle basladim. Veeeeeee basardimmmmmm
Sanirim bu yuzden buna Or-Sok bere demisler:))) Ordum soktum, ordum,soktum ve sonunda or-sok bereyi elde ettim:))))
Hahahahahaaaaa vatana millete hayirli ugurlu olsun:)) 
Kis bitmedi dimi???:))))
Bu arada siyah deri yapraklar, deri yaka kolyeden cikan parcalar, onlarida boyle degerlendireyim dedim:) Ama kucuk oglumun dikkatini cekti, adidas amblemi yapmissin deyince farkina vardim:)))



Merhabalaaaaarrrr,
ben yine sapka ile geldim:) Kendime ordugum sapkayi da begenen bir kizimiza hediye edince yine sapkasiz kaldim:) Basladigim sapka da yarida kaldi, cunku ipim bitti:( 
Annem gorse kesin bana; deli kiz bir ornek ogrenmis, ceyizini ondan tamamlamis derdi:)) Cunku yine ayni model sapkam:)) Amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:
Iste sapkayi orerken, annemin sesini duyar gibi olunca basladim 10 marifeti karistirmaya/
derken Yagmurladans'in OR-SOK  beresine rastladim,



Baktim bayagida kolay, sagolsun tarifinide vermis. Sapkam yarim kalinca elimdeki baska bir iple basladim bu modeli yapmaya. Yarim saatte bitti, sokmelerini yapinca elimde pamuk prensesin cucelerinin ki gibi birsey cikti ortaya. Haydaaaaaaaa dedim resimdeki modelde boyle birsey yoktuuuuuuuu:(((
Acaba neresinde hata yaptim diye sapkayi kafamda evirip cevirirken asagidaki modeller cikti ortaya:





                                     




                                      
Bere 4 sekle girebiliyor:) Benden de baska turlusu beklenemezdi zaten:)
Tek sekil bana yetermi? Yetmeeeeeeezzzzzzzzz. Manken-Balon kizimizinda kasi  gozu oynuyor masallah:)) Eeeee mimari ben olunca........:))








10 yorum:

  1. agız yuze bayıldım harıka :D ellerıne saglık ablacım seker olmus :D

    YanıtlaSil
  2. Nedime: :))) Gozunun biri yaradana, digeri topraga bakiyor degilmi? Cizimlerim superdir gordugun gibi:))))

    YanıtlaSil
  3. hayet guzel olmus canım..gule gule kullan..aklında bulunsun bu sökme modelını yapacagında ıstedıgın ölcuden bıraz daha kısa yap cunku sokulunce cok salar örgu kendını....

    YanıtlaSil
  4. ÇOk tatlısın yaaaa:) Bir bere anca bu kadar hoş anlatılır, senin modeller harika manken süper bir fikir hahahaa :)

    YanıtlaSil
  5. Orgu tasarimlari; Serpil'im biraz gec kaldin uyarmakta, baksana uykucu'nun beresi gibi oldu berem:))

    YanıtlaSil
  6. Yagmurladans: Birde ukalalik ettim hee anladim diye:)) Bide anlamasaydim nasil bir model cikardi ortaya allahbilir:) Ama bugun alisverise giderken kafamda hala nasil olacakti tilkileri dolasiyordu, ve bu defa cozdum, yarin bak bakalim yeni modele becerebilmismiyim:))Mankenime laf yok, cok kirilgandir, heran patlayabilir:))

    YanıtlaSil
  7. Şapkanın her türlüsüne bayılırım. İster ör sök,ister kes biç...

    Güle güle giyin !

    YanıtlaSil
  8. Colette; tesekkur ederim, bende severim sapkayi ama bu sokmeli oldugu icin ayarini tutturmak bayagi bir zor oldu:))

    YanıtlaSil
  9. bere çoookkkk güzel. Aynı modelin siyahı geçtiğimiz öğretmenler gününde hediye gelmişti. Nerdeyse kafamdan hiç çıkarmamıştım. Bu arada senin mankeni beğendim ;) Benimkiside pek yakışıklıdır. Hadi dünür olalım ;)

    YanıtlaSil
  10. Soylenmemis ne varsa: Ah siyaha bende bayilirim. Hocam musaadenizle azicik kiskanacagim berenizi:))
    Mankenimin siskolugunca altin isterim, 5-10 dolama zincir isterim, ee baslik parasinida yuzyuze konusuruz artik dunurcugum :))

    YanıtlaSil