05 Ocak 2013

Kucuk kara bocugumde var artik

Iste buda benim kucuk kara bocugum:)) Paris'den bu aksam ziyaretimize geldiler, bu bocugun adi yvanelage(yan elaj) aksam yemeginin arkasindan turk cayi yaptim kendilerine, bu bocugum bayildi turk cayina, 3 pardak icti, 4. yu isteyince annesi yeter dedi, o dudaklarini bir sarkitisi vardiki gorseniz isira isira bitirirdiniz:))
Kizimla, oglumu taniyorsunuz artik, karsimdakilerde kucuk bocugumun annesi ile babasi. Annesi cay icmesine izin vermedi diye, sen git arabada yat, bizim odamiza gelme dedi:)) Masanin fotograflarini cekmeyi unuttum:) Sandrine ilk geldiginde ona tiramisu yapmayi ogretmistim, bu aksam ogrencimi deneyeyeim dedim ve tiramisuyu ona yaptirdim, ve ne yazikki boynuz kulagi gecti:( Tabi bu durumdan en cok nisanlisi memnun:) maman baska turk yemekleride ogret ki evlenince yapsin bol bol dedi, 
Ilk geldiklerinde yogurtlu havuc kizartmasi yapmistim, saskinliktan gozleri faltasi gibi acildi:)
Haa bu arada biliyormusunuz  biz Turk'lerden baska havuc kizartmasini  ve cacik'i bilen yok:))
cacigin nasil yenecegini bile bilmiyorlar, ilk yaptigimda yemegin ustune sos olarak doktuklerinde kopmustum:))) ( Tabi o anda oyle yenmez diyemedim:))




4 yorum:

  1. Sevgili kültür elçimiz yemeklerimiz ve sizin sıcak gülümsemenizle bu insanları elbette kolaylıkla etkileyeceksiniz türk kültürüne hayran kalacaklar derken resimdeki bir ayrıntı dikkatimi çekti, süpürge ve faraş.....:)))
    Sanırım bunlar türkiyeden ihraç...:)))
    Merak ettim orada da var mı bunlar?

    YanıtlaSil
  2. Hahahaaa Letafet hanimcigim, dikkatinize hayranim:) Hayir ne yazikki Turkiye'den ihrac degil, faraslardan burda bol miktarda var, ama supurge yok, onuda Turk bolgesindeki Turk marketinden aldim:) Biz Turk'ler supurgesiz yapamayiz biliyorsunuz:)) Kultur elcisi bolumune bayildim, iltifatlariniz icin cok tesekkur ederim:) Kocaman sevgiler yolluyorum buradan...

    YanıtlaSil
  3. Selamlar,

    Süper bir günmüş. Çok keyifliymiş. :) Gülücükler müthiş

    YanıtlaSil
  4. Selam:) Evet super bir gundu. Zaten bocuk makinayi gordugu an gulmeye basliyordu, yalniz kalmasin diye bende eslikettim kendisine:))

    YanıtlaSil