10 Ocak 2013

Burda classics ozel sayi modelleri

ModavesaireBurcu icin:))



9 yorum:

  1. Acayip hanımhanımcık :)

    YanıtlaSil
  2. Evet dimi?:)) Arada hanimhanimcik olmak isteyenler icin ideal:)

    YanıtlaSil
  3. dergide çok güzel modeller varmış ..hangi ayın dergisi ???bende almak istiyorum ..

    YanıtlaSil
  4. kelebekana; bazi arkadaslar henuz Turkiye'de bu sayinin cikmadigini soyluyorlar ama bilmiyorum, ben ekim ayinda aldim. Bu ozel bir sayi sonbahar/kis seri disi:(

    YanıtlaSil
  5. bulanık fotograflar ama yine de çoook teşekkür ediyorum:)) türkiye burda sitesinde yayınlamışlar ancak henüz dağıtılmamış dergi..bugün çorumda bulamadım..bakalım yarın ankaradayım, orda bulabilirimm belki :) tekrardan çok teşekkür ederim:)) sevgilerr

    YanıtlaSil
  6. Burcu; biliyorum fotograflar bulanik aksam kranliginda cekildigi icin oyle, seni bekletmek istemedigim icin rican uzerine hemen cekip koydum bloga:) insallah Ankara'da bulursun tatlim:)

    YanıtlaSil
  7. Bende yeni sayıların hepsi var daha doğrusu son 2 senedir aksatmıyorum böyle bir sayı yok çok güzel takımlar varmış bayıldım.....

    YanıtlaSil
  8. Turkiye'de henuz cikmamis ama yakinda cikacakmis, arastiran arkadaslar oyle soyledi, ben burada ekim ayinda almistim bunu.

    YanıtlaSil
  9. gerçekten çok güzel modeller varmış dergide. klasik ve asil duruyorlar harika özellikle 3-4 ve 5 numaralı modellere bayıldım. ellerine sağlık bu güzel modelleri eklediğin için :)

    YanıtlaSil