10 Ocak 2013

Burda Classics Ozel sayi



Bu sayiyi daha once burada paylasmistim, bu modeli dikecegim diye. Cunku modeli cok begenmistim.



Diktim de yaklasik 1 aydir sukufenin ustunde duruyor, iliklerini acmam lazim ama bir turlu elim gitmiyor :((
Iki uc defa aldim elime biraktim, Allahtan Sukufenin kafasi yok, yoksa kasiyla gozuyle yerdi beni herhalde:))


paylasmak icin iliklerini acmayi bekliyorsum ama baktim ki acilacagi yok, bari boyle paylasayim dedim, olurda birgun dugme iliklerini acarsam uzerimde fotograflar tekrar yayinlarim

bu arada orijinalindeki gibi birde obi kemer aldim:)) Hep bir Obi kemerim olsun isterdim zaten:))




3 yorum:

  1. şahane olmuşş.yakası çok güzel ceketin..böyle bi takım herkese lazımm:))ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. Türkiye'ye gelmedi galiba bu sayı, her yerde deli gibi arıyorum ama yok :/ dergideki modelden daha muntazam olmuş ellerinize sağlık :) iyi günlerde giyin :)

    YanıtlaSil
  3. Bucu'cugum tesekkur ederim hayatim:) Umarim onizlemeler hosuna gitmistir, gerci resimler pek net degil ama, seni bekletmek istemedim:)

    terzi-mankeni; olabilir hayatim. Ben bu sayiyi Ekim ayinda aldim. Eger istersen ben yollarim sana buradan...

    YanıtlaSil