01 Ocak 2013

Benim kara bocuklerim:)


Bu benim kizim sandrine. fildisi'nde oturuyor ama Paris'de ekonomi okuyor; esimin arkadasinin kizi;
Ilk bizi ziyarete geldiginde cok guzel bir hafta gecirdik beraber. Sirlarimizi paylastik (daha dogrusu o sirrini anlatti bana:)) Bir erkek arkadasi oldugunu, ama babasinin bundan haberi olmadigini ve bizimde soylemememizi istedi. Once pek anlam veremedim ama cokta kurcalamadim:)


Ikinci ziyareti bir telefon gorusmesinden sonra gerceklesti; beni aradi ve bir arkadasi ile tekrar gelmek istedigini soyledi, peki dedim, Lille' gardan almaya gittimizde elinde kocaman bir buket cicek ve yaninda bu yagiz karaoglan vardi:) Yookkk artik dedim kendi kendime ama gardan onlari almadan donmekte olmazdi, esim once cok bozuldu, sanki arkadasina ihanet ediyormus gibi hissetti, cunku babanin bu ziyretten belli bir zamana kadar haberi olmadi. Bir turk olarak acikcasi benimde cok yadirgadigim bir seydi ama, hikayeyi ogrenince herzaman gelin kalin dedim:)))))


bu kara bocuk oglum André. Tasarimci'dir kendisi, cok guzel ayakkabi tasarimlari yapiyor, gerci henuz ogrenci ama bana gore gelecegi parlak (her ne kadar kendi kara olsada:))
Bunlarin hikayesi azicik yurek burkuyor,
Kiz ve oglan universitede tanisir ve birbirlerini severler, okullari bittikten sonra evlenmeyi dusunurler. Ama Fildisi ayni bizim guneydogu gibi: aile buyukleri ne derse o olur:((
Baba kizi icin uygun bir damat adayi bulmus, kizinin okulu bittikten sonra evlendirmeyi planlamistir bile ve her firsatta okulunu biran once bitirip, ulkesine donmesini kismetinin onu bekledigini soyler durur kizina.
Iste bu duygu karmasi icinde Sandrine Andre'yide alarak bize geldi durumu anlatti.
Bundan sonrasi hikayenin mutlu sona gidisi:
Esim ve ben araya girdik kizimizin babasi ile konustuk ikna ettik, simdi cocuklarin okulu bittiginde once Paris'de, sonra Fildisi Sahillerinde dugunumuz varrrrr.

Hepiniz davetlisiniz dostlar:))))))




14 yorum:

  1. hahaa çok sevimli çıkmışsınızz..mutlu sonlara bayılırım..

    YanıtlaSil
  2. Evet yaa sonu guzel oldu, insallah dugunlerinide goruruz:) Bende ay gibi parlamisim aralarinda, nurlanmisim sanki hahahahaaaaa:))))

    YanıtlaSil
  3. Çok duygusal ve romantik, onların masalında peri kızı siz oldunuz ne güzel, inşaallah mutlulukları ve aşkları sonsuz olur....:)))

    YanıtlaSil
  4. Insallah:) Ogunden sonra her ikiside bana anne diye hitap ediyor, kizimizin oz annesi vefat etmis, guzel annede hic ilgilenmiyor ne yazikki:((

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel annelik yapıyorsunuz işte kızcağızda öksüzmüş zaten hem sizden bir çok öğrenmesine de vesile olursunuz inşaAllah

    YanıtlaSil
  6. Haklisiniz saadet hanim, kara kizim turk yemeklerini ogrenmekle basladi bile:))))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben geldim, yazım dilinizi çok sevdim, okurken yaşıyormuş gibi geldi. Bu arada gençlere mutluluklar:=)Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  8. Hosgeldiniz Necla hanimmm, nerelerde kaldiniz ama merak ettik:))Olayi kendi yasadigim gibi ve o gunu tekrar yasiyormus gibi yazdigim icin bu hissi verdi size sanirim, gencler icinde kocaman bir amiiiinnnnn diyorum.

    YanıtlaSil
  9. Aaa hayırlısı olsun diyorum, güzel birşeye vesile olmuşsunuz dileyelim evlenip güzel yuvalarını kurarlar:).

    YanıtlaSil
  10. Insallah hayatim bizimde temnnimiz bu:))

    YanıtlaSil
  11. şahanesiniz :))
    güzel güzel düğün haberlerini bekliyoruz artık :)

    YanıtlaSil
  12. Insallah Sebnem'cigim insallah:))

    YanıtlaSil
  13. oyyy nasıl içim burkuldu, canlarım bir dahaki geldiklerinde selamımı iletin onlara Allah onları hiç ayırmasın çok tatlılar

    YanıtlaSil
  14. Ornitorenkhandmade: Sagol Gonca'm. Andre'de bana bir jest yapti, benim icin elbise tasarimlari yapacak, kendi markami yaratmam icin:))Dayanisma superrr:)

    YanıtlaSil