02 Aralık 2012

Lille'deki kumas fuari ganimetlerim:)




Kenarda gordugunuz siyah deri arabamiz icin:))
Mercedes jipin arkasindaki teker icin kilif dikecegim, Sattigimiz mercedes'ten orijinal kilifi almadik diye basimin etini yiyip duruyordu esim. Bu deriyi gorunce alalim kilif dikeyim buda benim sana kiyagim olsun dedim, cok mutlu oldu:))))
Buda onun ganimeti:) Tabi ucundan azicik asiracagim. Yeni aldigim cizmelerime diy projesi var cunku:))))

Diger bir karli alisverisimde; surjeteus'lerime ( overlok makinalarima) aldigim ipler oldu, magazadan tanesini 2,5 euroya alirken, fuardan 8 tanesini 10 euroya aldim:)) 
citcitlar, thermocollant, patron kagidi ve dikis sokmek icin zimbirti aldim; Bittiiiiiiiiiii:)

M U T L U Y U M M M M M M M M M :)))))

Bu yesil kumasi esim cok begenmis, ben baska tezgaha bakarken , aceleyle gelip kolumdan cekistire cekistire goturdu beni bu kumasin yanina, bunu mutlaka almalisin dedi. Ne kadar metresi? dedim, bilmiyorum dedi. (Sagolsun birseyi cok begendiginde asla fiyatini sormaz, hemen aliyorum der, alir cikar)
Israrlarim karsisinda adama sordu fiyatini, (ben flamanca bilmiyorum, adamda fransizca bilmiyormus, mecburen esime bagimli kaldim:) 
Satici; topuyla alirsaniz 70 euro dedi, yavaaasssss dedim, kac metre var? 13 metre!!! iyide ben ne yapayim 13 metre kumasi?...Diker satarsin dedi, baktim kurtulus yok, peki dedim. Evlat acisi gibi icime oturdu o 70 euro:(( ben o paraya bir suru kumas alirdimmmmmmm...



Bu kumaslar; bu sene cok moda burada. Yunlu penye-triko karisimi birsey:) Herzamanki gittigim magazada metresi 16.80 euro idi pahali diye almiyordum:)) fuarda saticinin elinde cok az kalmisti, sanirim bitirmek icin indirime koymustu, metresini 9 euro'dan aldim. Tek karli alisverisim bu oldu sanirim



Bunuda ben begendim ve aldim. Etek kisimlarina dusen desenini begendim, hemen elbisenin modeli canlandi gozumde:) Parca olarak satiliyordu, parca basi 10 euro ( 2,5 metre) Orme triko;;;


6 yorum:

  1. canom niye yurt dışındasın anlamadım..

    YanıtlaSil
  2. Belcika'da ikamet ediyoruz:) Evlenip geldim, esim zaten burada yasiyordu, eee artik mecburen bende burda yasiyorum:(

    YanıtlaSil
  3. Kumaşlar çok güzel canım ama biraz pahalı geldi bana...
    Yeşil kumaşa da bayıldımm hadi bakem kolay gele bekliyorum neler çıkcak bu parçalardan:)

    YanıtlaSil
  4. Bana gorede pahali ama yapacak baska birsey yok maalesef:( Yesil kumastan neler olur fikir verin bana lutfen, ben abiye ceket-etek olur diye dusundum ama ( soyle 60'lari andiran bir model), baska neler olabilir,ipek-saten karisimi bir kumas.

    YanıtlaSil
  5. AMAN MUTLU MESUT OL DA TEK DERDİN BURALARI ÖZLEMEK OLSUN İNŞAALLAH..YEŞİL KUMAŞA BAYILDIM..DEDİĞİN GİBİ CEKET NEFİS OLR AMA AĞIR DEĞİL DE DAHA SPOR OLSUN BENCE

    YanıtlaSil
  6. Agir hic tarzim degil zaten:)) fikirlere acigim, cunku ben kararsizim, bir iki model bulursam, paylasip fikirlerinizi almak isterim:)
    Mutluluga gelince; cooookkkkk mutluyum, Allahim herkese boyle mutluluklar versin insallaaaahhhhhh

    YanıtlaSil