14 Aralık 2020

-5 Agustos 2020- SESSIZ YIKIM

Nereden nasil baslayacagimi bilemiyorum. Bildigim teksey gunlerdir haftalardir aylardir canimin yandigi. Gececek, hafifleyecek derken bogazimdaki yumrunun daha buyumesi, nefessiz kalmam.

Canindan can gidince, istiyorsun ki butun dunya seninle uzulsun, yas tutsun. Oyle olmadigini  gorunce kiriliyorsun, guceniyorsun.

Babam bizi birakinca anladim arkamizdaki dagin buyuklugunu. Hep derlerdi ama, ana kadar olmaz derdim ( sonucta derleyen toparlayan ana ya)

Oyle degilmis. Oyle sessiz bir yikim ki, kelimeler yetmiyor anlatmaya.

Ben mesela bilmezdim babama bu kadar duskun oldugumu, onu bu kadar sevdigimi ( Yoklugunun nefesimi kesecegini.)

Haa babam cok sevgi gosteren biri degildi. Cok otoriterdi, sertti, sozunun ustune soz soyleyemezdik. Babamin sesini duyunca tabiri caiz se hazirola gecerdik. Cok sinirli,asabi bir adamdi. Cok kizardim icimden niye obur babalar gibi degil diye.

Ama bize toz kondurmazdi, yuzumuze karsi hep elestireldi. Ama cevreden duyardik, Allah herkese benim cocuklarim gibi cocuk versin dedigini. Bazan butun cesaretimizi toplar sorardik, bize neden soylemeiyorsun diye?

Biyik altindan belli etmeden hafif bir guler, arkasini donup giderdi. Dunyalar bizim olurdu, o minicik tebessume:)

Bize gore o,  bizi ne kadar sevdiginin sozsuz bir ifadesiydi cunku.:)

Kelimelerin kifayetsiz kalisi boyle birseymis demek ki. Duygularimi o kadar guzel kelimelere doken ben, kelimeleri siraya koyup, cumle haline getiremiyorum:(

Tuhaflik mi bilmem, ama 4 ay olmasina ragmen hala babam hakkinda konusamiyoruz, ne annemle, ne bacimkizla ne de erkek kardeslerimle. Sanki bu aci, acik bir yara ve biz konusursak mikrop kapip, her zerremize yayilacakmis gibi:(

Belki de  bu gercegi kabullenmemek icin, kendimizce gelistirdigimiz bir zirh bir kalkandir kimbilir?  


Son olarak evet biz babamizi gozumuzden sakinirken, evden cikarmazken, fellik fellik gezenden kaptigi coronadan kaybettik:((

Oyuzden yasaklara uymayanlar, viruse inanmayanlar, tatile gidenler benim icin potansiyel katildir. Adam oldurmeye tam tesebbusten ceza almalidir.

SENIN KEYFIN ICIN BENIM CANIM YANMAMALI...

 



 


 

What do you want to do ?
New mail
What do you want to do ?
New mail
What do you want to do ?
New mail
What do you want to do ?
New mail

5 yorum:

  1. Ah... Başın sağolsun. Bu acıyı 20 sene önce yaşamış biri olarak şu an yaşadıklarını çok iyi anlıyorum. Hüzün ve acı hafifliyor hafiflemesine de hiçbir zaman tam olarak geçmiyor. O burukluk hep baki...

    YanıtlaSil
  2. Ah bacım ya, tekrar başın sağ olsun, Allah acını hafifletsin. Son cümlelerine aynen ve kesinlikle katılıyorum. 😞🙏❤️

    YanıtlaSil
  3. Offf offf. Babacığın nur içinde yatsın. Babalar kızlarını hiç bırakmazlar.

    Hissettiğin kızgınlığa yürekten katılıyorum. Nasıl bu kadar kör ve cahil olabiliyor insanlar, nasıl.

    Allah sana ve ailene sabırlar versin. Öpüyorum kocaman.

    YanıtlaSil
  4. Allah Rahmet eylesin. Başınız sağolsun.

    YanıtlaSil
  5. Başınız sağolsun, Allah sizlere uzun ömür versin. Babanızın mekanıda cennet olsun.

    YanıtlaSil