05 Kasım 2018

Malum Kis Geldi :)

Merhabalarrrr,
Kure kure soyle bana, base kalip olacak bir kazak kalibi varmiiii???? :)))
( Bu arada,  evet o kureyide ben yaptim. Abajur oldu tabi, sihirli kure degil:)))
Soyledi, varmis:))  2013/03 116 nolu model, dusuk kollu kazak kalibi.
Guzel ve sorunsuz bir kalip.
Kumasim sevgili arkadasim Irmak'in hediyesi :) Buradan da kocaman tesekkurlerimi ve opucuklerimi gonderiyorum kendisine:)

 
 Kumasim tam buraya uygun hem kalin hemde tam mukaddes yengeye uygun gayet esnek, kabartma desenli bir kumas.
 Hem kumasi, hem rengi hemde kalibi cok sevdim :)




 Bu yuzden sevgili oblemkumas'tan aldigim ayni tarzda bir kumasla bir tane daha dikelim:))

Biliyorsunuz, sevdigim birsey olunca delikizin ceyizine baglamadan duramam:))
Diktigimizi de giymeyelim mi? Yeni dikislerimizi, yeni kazagimizla yapmayalim mi?



Evet bunlar macerasiz oldugu icin boyle yavan oldu. Aman bu aralar zaten sorunlularla hic ugrasasim yok:))))
Bugunlukte boyle olsun:)

16 yorum:

  1. çÇok güzel olmuşlar, güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Bu ara hep kazak dikesim var:))

      Sil
  2. macerasızlığını yerim senin şekercim. Yine güzel bir iş çıkartmışsın, ellerine sağlık ♥

    Ben senin bu kısa saçlı halini her gördüğümde daha çok seviyorum ♥ Deemeden geçmeyeyim dedim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Macerasiz olunca da bayagi zevkliymis dikis dikmesi:)))
      Hele birde kalip sorunsuz sa, ohhhhh degmeyin keyfime:)
      Saclarimin bu halini bende cok sevdim. Tam uzatayim artik diyorum, sonra onlari yikadiktan sonra kurutma derdi geliyor aklima, aninda vazgeciyorum:)))

      Sil
  3. Tesekkur ederim, ziyaretiniz icinde tabiki:))
    gelirim, cayi hazirlayin :)

    YanıtlaSil
  4. Harikalar yaratmış yine becerikli hatun.
    Emeklerine sağlık.
    Bu arada fotoğraflar,dekor ve sen çok hoşsunuz.
    hep böyle hoş kal çılgın kadın.
    Öpüldünüz.☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efendim simartmayiniz beni boyle:) Bu aralar pek meyilliyim simarmalara:))
      Cok tesekkur ederim Merihim, ogretmenim :)
      Icimdeki cocuk cilgin, ben masumum:))))

      Sil
  5. cancağızım kuğunun bloğunda yazını görünce aklıma düştün.uzun zamandır yazmıyordum ve çok özlemiştim bloğu.tekrar yazmaya başladım.ama bazı blogları takipten düşmüşüm senin gibi.neyseki sorunu hallettim.bluzlar şahane olmuş ve çok yakışmış.güüle güle giy..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende uzun zamandir yoktum Dolunay. Yavas yavas geriye goc basladi basladi galiba:))Cok tesekkur ederim, kocaman opuldun:))

      Sil
  6. Merhabalar sizi yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Banada beklerim.(tariflimutfak-sibelinyemekleri).Mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hosgeldiniz. Cok tesekkur ederim, hemen geleyim bakalim bugun monude ne var:))

      Sil
  7. ne kadar yakışmış :) dikip giymiş birini görünce çok mutlu oluyorum gaza geliyorum

    YanıtlaSil
  8. Blogun duruyor mu diye baksyım dedim Bir yorum atmadan mı gitseydim yani
    Yine çok güzel süüüperrr
    Elletine sağlık.

    YanıtlaSil