17 Ağustos 2018

Bustier - Etek

Merhabalarrrrr,
Evet yine kayboldum ama bu defa tatile gidip geldigim icin oldu:))
Savunma biraz zayif kaldi sanki:)))
Ama bak ne diktim?
Bence bu takim elimi guclendirir, ne dersiniz? :))


Kumasimi gecen yaz Izmir tatilimde Oblemkumastan almistim. Oblemkumas, instagramda kumas satan cok cici; bicir bicir bir arakadasimiz.
1 yil kadar bekleyen kumas meger modelini bekliyormus. Bustier modelini Burda dergisinde gorunce, hadi minnak bir parcada deneyeyim dedim. Baktim guzel oldu, kalan kumasi etek yapip, ikili takim yapayim dedim:))
Ama bustiyer uzerinde ufak bir oynama yapacagim. Onden bir fermuar koyacagim ki rahat giyip cikarabileyim.
Biliyorsunuz icimdeki Mukaddes yenge daraltan seylerden nefret ediyor. Bustieri bu haliyle giyip cikarmak ta gercekten cok zor:((
Ya elimde kalan minnak parcadan yeni bir onden fermuarli dikecegim, yada buna tadilat yapacagim. O anki ruh halime bagli artik, ne yapacagim:))
Evet bu kadar, fotograflarin hepsine baktiysaniz, dagilabilirsiniz:)))
Bir sonraki paylasima kadar, hoscakalin, dostcakalin:))))

12 yorum:

  1. Wooowww çok güzel olmuş. Kumaşı da, dikimi de harika, güle güle giy canım, saçlar hafiften uzamaya başlamış galiba, omuz hizasına kadar uzat bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederim Mujde:)) Evet saclar hafiften uzadi, ama yok uzatmayacagim daha:))

      Sil
  2. Oyyyyyy, yakıyorsun bebeğüm ♥
    şahane olmuş ve sana çok yakışmış....
    Bu saç stilini de zaten feci kıskanıyorum, bak kıskanacak bir şey daha çıktı bana :))))

    İyi bayramlar bu arada tatlım ♥ Öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakarim, beni biliyorsun:)))
      Cok tesekkur ederim bebisim:)
      Kiskanma gel koca kisisi seninkini de kessin:))))
      Bende opuyorum, en kocamanindan:))

      Sil
  3. Bayıldım, ellerinize sağlık. Çok yakışmış valla :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş hatun, tabi giyen de güzel olunca. Ben giysem göbek direk pırtlardı, ayyy, düşününce bile ıyk dedim şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayyyy ben bu yoruma olurum kizzzz:))))
      Benim de gobek ve yandan pirtladi zaten baksana:((
      Acil zayiflamak gerek:)
      Hadi birlikte baslayalim, gaza ihtiyacim var:))

      Sil
  5. Harikaa olmuş 😍😍,ellerinize sağlık..iyi günlerde giyin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler. Insallah diyecegim ama, yeni bir bustiyer dikecegim. Bunu giyip cikarmasi cok zor. Onden fermuarli dikmeyi dusunuyorum:)

      Sil
  6. Blogunuza bayıldım. Yazılarınızı severek takip edeceğim :)

    https://benirva.blogspot.com/2018/09/unutuyoruz-kendinizi-motive-ediyor.html

    YanıtlaSil