20 Aralık 2016

Yaslanmiyorum, nufus kagidim eskiyor :))

Merhabalarrrrr,

Bugun benim dogum gunum ve kizkardesimden baska hatirlayanim olmadi, amanda ne cok sevilirmisim:))))
En cok ta koca kisisi severmis benii, hicbir dogumgunumu hatirlamaz sagolsun:))))
Caktirmayin kizkardesim arayana kadar bende unutmustum:))
(boylede severim kendimi:)

Neyse efendim, onemli olan bu degil bence bugun. Onemli olan, yardimci bir bayan bulmam ve benim kadar olmasa da temizliginden memnun kalmam. Bugun en guzel dogumgunu hediyesi bu oldu bana:))
Ustkatlarin tavan lambrileri, kapilar, tavan ara tahtalari komple silindi. Ev kendine geldi nihayet, bende huzura erdim.:))
Artik sanirim dikise geri donebilecegim, yasasiiiinnnn.
Ama merak etmeyin sizi kiskandirmayacagim Turkiye pazarlarindan aldigim, derileri, kumaslari, dantelleri gosterip:)))
Neyse bu postta kendime dogumgunu hediyem olsun diye yazildi, yoksa ki baska bir esprisi yok yani:)))

Simdi bu resim ne alaka diyeceksiniz tabii hakli olarak.
Su alaka ki efendim, uzerinize afiyet Turkiye'de bir ekmek yedim, bir ekmek yedim ki evlere senlikti. Firinlar ekmek yetistiremedi bana, o derece yani. Kilo almisim. SImdi deli gibi spor yapiyorum. Buda benim spor aletim oldu:)) Ama pek bir bakimsiz pek bir harabe halde. Azicik modifiye edeyim dedim. Onden gorun yuzgorumlulugunu verin istedim. Bu kiloya bu resim yakisir, kilo verince yeni halinide gosterecegim size SOZ:))))
Musmutlu, kilosuz, yedikce kilo almayan gunleriniz olsun:)

42 yorum:

  1. İyi ki doğdun Mevlüdeeee iyi ki doğdun Mevlüdeee iyi ki doğdun iyi ki doğdun iyi ki doğdun Mevlüde 😘🎂😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Handan'cigim. Opuldun en kocamanindan...

      Sil
  2. Mevlüdem doğum günün kutlu olsun o zaman :) Özel günler benim ailemde önemli bir şeydi ama eşim de maalesef bu konuya hiç önem vermez. 364 gün huzur vermeleri, 1 gün hediye vermelerinden iyidir "fukara avuntusu"na sığınmak en makbul savunma tarzı galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim o zaman :)
      Onceden bende de onemliydi baktim kimse hatirlamiyor alin isze intikam dedim, bende onlari kutlamiyorum:))
      Ah o es durumuna hic girme, akillarinca es kontenjanindan faydalaniyorlar:))
      Ama benim kini ben yaptim boyle, 8 sene once o 4 yillik hediyeyi kabul etmeyecektim ben. Bizimkine bakilirsa o 4 yil 8 senedir bitmedi:)))
      Fukara avuntusu iyi avuntuymus, begendim valla :)))

      Sil
  3. Ah ah yarama tuz bastın Mevlüdeeee.
    Beş gün önce de bizim derken bile hala kızıyorum ya neyse ki af ettim,
    Evlenme yıldönümümüzün 34.senesi yine çicek-böcek hiç bir şey yok kocadan...
    "sana balkonda gül yetiştirdim ya" demez mi bir de...
    Akşama kadar ben de dırdır ettim ona hediye olsun oh ya.

    Arkadaş sana nice nice yaşlara,güzel mutlu haberlere,eşin-çoluk-çocuk-torun-torba hep beraber yaş al,sağlıkla kal diyeyim ve gideyim...
    Öptüm doğum günü kızını,Hoşçakal...
    Evide temizlemişsin güle güle kullan-yardımcı bulmanada ayrıca sevindim,kilolarıda boşverme aman bacım arkası pırt diye geliyor valla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahhaaaa Merihhhh, hepimiz ayni dertten muzdaribiz galiba:)) Ne olacak bu kocalarin isine gelince alzheimer hastaligi acaba?:))
      Hahahahaaa gul yetistirmis sevsinlerr, benimkide her defasinda arabayi gosteriyor, 8 sene oldu diyorum, olmadi daha diyor:)))
      Cok tesekkur ederim, hep birlikte burada guzel guzel yaslanalim insallah:)
      Interim buroda beni girsen yerlere yatardin istedigim elemanin ozelliklerini tarif ederken:))
      Ayyyy o kilo konusuna hicccc girmeyelim, direkt depresife baglarim yoksa:))

      Sil
  4. Mutlu,keyifli, sağlıklı yıllar diliyorum...

    YanıtlaSil
  5. Evindeki işleri bitirdiğine sevindim rabbim salıklı sıhhatli iyi günlerde oturmayı nasip etsin.
    hadi bakalım yeni dikişleri merakla bekliyorum.

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sukur sonunda oldu valla Esmanur. Sizin guzel dilek ve dualarinizla istedigim gibi birini buldum cok sukur.
      Once yarimlari bitirmeye karar verdim. Cok yarim birikmis, farkinda olmadan:))

      Sil
  6. İyi ki doğduuun, neşeli mutlu huzurlu olsun yeni yaşın, öptüm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Gokceeee. Ben artik hem yasli, hemde emekli bir hatunum.
      Bana iyi davranin, ulasim araclarinda yer verin artikin:)))

      Sil
    2. Ulaşım araçlarında yer mi? Yok artık! Hem sen kaykayla ulaşıyorsundur her yere diye düşünüyorum ;))

      Sil
    3. haa, bi de, genç emeklilere kıl oluyorum, o yüzden o konuya hiiç girmeyelim litfennn!!

      Sil
    4. Var artikk, beni bu moda soktular Turkiye'de:)) Kaykay ulasim araci degil benim nezdimde, zinde kalma aleti:))
      Bak yaa sabahtan beri yasliyim diyorummm, yer verin diyorummm, sen hala genc emekli diyorsun:))
      Ama gencligimde coookkk calistim benn. Hakettim bence yaaa. 25 yili devirdim kolaymi???

      Sil
  7. doğum günün kutlu olsun o nasıl bir spor aleti, kaykay olma özelliğinin dışında kullanılıyor sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Ozlemmm.
      Hahahahahaaa benim elime gecmeden once kay kay olarak kullaniyordu, artik o birrrr mekik cekme aleti:)))

      Sil
    2. nasıl yani :D tahmin etmeye çalıştım da bir resim oluşturamadım kafamda :)) modifiyeli halini görünce bir şeyler belirir belki :P

      Sil
    3. Hahahahaaa dur videosunu bulabilirsem atayim sana:) Yorma kendini:))

      Sil
  8. Aynı dertten muzdaribiz. Türkiyeden yanımda bir, iki kilo getirmişim ben de. Şimdi her gün spor yapıyorum :):) Doğum günün kutlu olsun neşesi bol arkadaşım. Her zaman mutlu ve huzurlu olman dileğiyle. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bu kilo getirme yuzunden Turkiye'ye gitmekten vazgececegiz galiba:))
      Cok tesekkur ederim Yasemincigim. Mutluluk ve huzur hepimizde olsun insallah. Optum

      Sil
  9. Cancağızımmmm iyi ki doğmuşsun sen, iyi ki deli mevlüde olmuşsun, iyi ki ben seni çok sevmişim :)))
    Seni seviyorum güzel kadın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimsin Seboooommmm, cok tesekkur ederim, her ne kadar etimden,sutumden faydalanamasanda sev beni kizzz:)))

      Sil
  10. Boş ver nüfus cüzdanını Mevlude , hatta aynaları da . Hissettiğine bak .
    Sen deli dolu , çılgın yaşlanmazsın , hatta koca kişi de yaşlanmaz.
    Bak burada öyle fazla bahsetme ev temizlendi diye , duvarlara benzer sonra söylemedi deme ;))
    Doğum günün kutlu olsun , sağlıklı huzur dolu .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nufus cuzdanini bos vereli cok oldu Turkan. :)) Ben daha 22'sinden yeni gun almis citir bir hatunum:)))
      Koca kisisi agir abi ya, uymuyor bana, o yuzden o yaslaniyor:)))
      Ayyyy dilimi isirdim, totmu kasidim, kulagimi cekip tahtaya vurdum, bilimum batil inanclari yerine getirdim:)) Nazara gelmeyeyim yine:)
      Cok tesekkur ederim, amin insallah hep birlikte...

      Sil
  11. tabikine yaşlandığımızı kim söyledi:) mutlu huzurlu uzuun kilosuz bol dikişli yıllar canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy Fatmaaaa ne guzel dilek kiz bunlaaarrr. :)) Cok sevdiiimmm, cok tesekkur ederim.

      Sil
  12. Mevlüde Hanımcım herşey gönlünüzce olsun. İyiki doğmuşsunuz ki sizin gibi renkli bir kişiliği tanıdık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Nilgun hanimcigim. Demeyin boyle seyler simaririm valla:))

      Sil
  13. Ahhh benim blog gezme tembelliğim yoksa doğumgünün unutulurmuydu benim eşşek kafam özür diliyorum gönlümün sultanı ne olur kusuruma bakma anacığın seni iyi ki doğurmuş iyi ki karşıma çıkmışın kız ben seni çokk seviyorum beee öpüyorum tatlı yanaklarından heee unutuyordum eğer kilo aldıysan eminim sana çokk yakışmıştır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonra ben kizinca Mevlude ocu, tuu, kaka oluyor, benden korkuyorsunuz. Su blogunun tozuna bak, orumcek baglamis heryer. Hazir elim degmisken temizlige, arada bir bez atiyorum bloglariniza:))
      Ayy estagfurullah o nasil laf Narinim. Ama haklisin yaa, anam beni dogurmasaydi, nice olurdu sizin haliniz:)))
      O sondaki kilo olayina hic girmeyeydin iyiydi:)) Hiccccc yakismadi emin ol!!! :))
      Optum eeeeennnnn kocamanindan canimcigim. Seviyorum seni...

      Sil
  14. Anammm nasıl kaçırdım ben bu yayını yaaa nice nice mutlu senelere sevdiklerinle birlikte :))) Ayrıca nasıl bir spor aleti olabilirki bu şey....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kacirirsin tabii. Temizligim yuzunden yuz buldunuz, firsat bu firsat dediniz, yine kayboldunuz buralardan:))
      Ama yine de coookkk tesekkur ederim Aycan'im. Umarim senin islerde bitmistir.
      Bak simdi hayatim, mekik ceker gibi yere uzaniyorsun. Ayaklarinin altina kaykayi koyuyorsun ve dizler karnina degecek kadar mekik cekmeye basliyorsun. Kaykay ayaklarinin altinda kaydigi icin kolaymis gibi geliyor ama, dizler karina degmezse kolay:))))

      Sil
  15. iyi ki doğmuşsun canım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim.
      Kocaman sevgiler ve opucukler...

      Sil
  16. Ayyyy bak , hic bloglari dolasamadim, sadece hep kisaca Handan'in (buraya gelmesiyle alakali ) yazilarina bakip, oraya yorum birakip cikmistim, dogum gününü kacirmisim, tüüüh:( Anca bugün dolasabildim söyle blog blog.
    Cok gec kalmis da olsam, gecmis dogum gününü cani gönülden kutluyorum Mevlüde'cim, nice yillara diyorum ve kocaman öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bana gelip dondugunde sadece benim bloguma ugrama bak o zaman neler kaciracaksin gosteririm ben sana:))
      Olsun ki ben zaten gecikmeli de kabul ediyorum kutlamalari:))
      Bana hergun bayram havasindayim ya hep, ondan icin yani:)))
      Bende kocaman optum seni Aysecigim...

      Sil
  17. Canımm ben de ancak gördüm kuzucuğumun yanın da telefon bilgisayar kullanabilene aşk olsun hemen aç aç kıyameti koparıyor ancak akşam bir iki bakınıyorum bir de uyduğun da off mazaretim de çok sağlam bak:))))))))
    Sağlıkla tüm güzelliklerinle nice yaşlar kutla inş.
    Ben de ekim başı tartıda 89 u görünce kahrol emi dedim ve yerli malı yurdun tadı Canan Karatay usulu beslenmeyi seçtim minik egzersizlerimi saymıyorum spor yapmadım glisemik endeksi düşük gıdaları bolca tüketiyorum ve 3lt ye yakın su içiyorum . 3.cü aydayım sabah aç karnı 82 yi görme mutluluğundayım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cocuklar bizlere sira gelmiyor maalesef. Iki kucuk bilgisayar canavari bendede vardi 1 haftadir:))
      Kesinlikle cok saglam bir mazaret ve sonuna kadar hak veriyorum sana:))
      Amin insallah, hep birlikte diyelim.
      Ben ustalarim gidince kahrol emi diyecegim:)) Ortanca oglusum kendi diyetinden uygulayacak bana:) Kalori hesabi, kismadan, kasmadan kilo verecegim insallah:) Ooooo masallah ne guzel vermissinnn. Ucundan kiskandim azicik sanki:))

      Sil
  18. Bu yazınızı çok geç gördüm, kusura bakmayın. Geçmiş doğum gününüzü kutlarım. Ve mutlu yıllar dilerim, efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmak ne demek? Cok tesekkur ederim. Hep birlikte mutlu yillarimiz olur insallah. :)

      Sil