01 Ocak 2014

2014'un ilk postu...

Merhabalarrrrrr,
2014'un ilk postuna hosgeldiniz :))
Gecen hafta kumasciya gittik askbocugumle. Etek icin kumas begen dedim, sanki koca toplar arasinda kumas kalmamis gibi gidip bu parca kumasi begendi:) 1,70 cm di. 80 cent verip aldik, pahali ama tasarruf ederiz artik iki ay:)) Dikip Sukufe'ye giydirdim. Birde kombinide yaptim Sukufe'nin ustunde, bugunde Luksembourg'a giderken giydim.  
 Tam kapidan cikarken fotografimi cekermisin?  Bloguma koyacagim dedim, hayir cekemem deyip cikti kapidan:(( Dumur halde baktim arkasindan sonra is basa dustu deyip kendim cektim, flasparlayinca yuzum kapandi, ama onemli olan etek zaten dedim bosverdim:)) Ama bosvermedigim birsey vardi!!! Kocakisisine bu yaptiginin ona, yol,su, elektrik  ve camur olarak geri donecegini hatirlatmak. :))
Bu arada Sukufe'nin ustunde ki elbisede ayri bir post konusu, ama simdiden anlasalim gulmek yok!!!

 Kendi kendime ancak bu kadar oldu idare edin artik:))  Ama bakin burada yuzum cikmis, flasi kapatmayi akil edebildim cunku:))
 Esim isi geregi surekli afrika ulkelerine gidiyor. Zenci cocuklari cok sevdigimi bildigi icin her gittigi yerden boyle fotograflar yolluyor bana. Ben bunlara bayildim... Hemen siparis verdim koca'ya, gelirken getir 3-5 tane diye. Getirdimi? Hayir, buda yol, su, elektrik  ve camur olarak donecek kendisine:))
 Belcikada hava -3 derece iken koca, boyle sicak yerlerde is gezisi yapiyor... diye biliyordum ki son telefonda yakayi ele verdi. Hadi sisko kapatmam lazim havuza girecegiz dedi. ( Burada sisko ben oluyorum:))
Ahhaaaan da o havuzda, onu bogmak farz oldu!!! Yav arkadas ben seni calis diye gonderdim senin ne isin var havuzda degilmi ama? Hemde ben -3 derecede donarken. Ama ben Ilahi adalate guveniyorum, ben sicak guneste kemiklerimi isitirken de o donacak biliyorum :)))
Evettttt bugunluk bu kadar musmutlu yarinlariniz olsun...

25 yorum:

  1. hoşbulduuuuuk :) bende yaptım bööle 2014 ün ilk postunu :))
    önceliklen aramızda kalsın sana şukufeden daha çok yakışmış :)) ellerine sağlık güle güle giy kumaşın da çok hoşmuş evet pahalıya almışsın ama :) ah bu koca kişiler yokmuu. ben olsam boğmak için havuzu değil ellerimi kullanırdım :))

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglık harikasın :)

    YanıtlaSil
  3. Etek çok şık ve size çok yakışmış güzel günlerde kullanın. Çocuklar büyükse bir seferinde takılın eşinizin peşine bence :))

    YanıtlaSil
  4. Çok keyifli bir paylaşım olmuş,eteğiniz de çoook güzel:))

    YanıtlaSil
  5. Ama sen ne tatlısın yaa :) Yol su elektrik çamur kısmına koptum, özellikle çamur kısmına :D Zenci çocuklara bendebayılıyorum yaa bana da yollsana bi tane :) gelirim artık sık sık, çok sevdim ki seni :)

    YanıtlaSil
  6. ahahahaaaa :))
    yol su elektrik meselesi çok iyiymiş :)) ama sen kıyamazın ;)
    etek üstünde çok güzel durmuş bu arada ;)
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  7. allam ya baştan sona kıkırdadım yaaaa.

    :)

    YanıtlaSil
  8. :)) canımcım yeni yıl sana boll güneş sıcak getirsin önce :) şu yol su vs nin ardından ne çıkacak merak ediyorum.
    etek çok güzel olmuş desenini çok beğendim ve sana da çok yakışmış.ellerine sağlık canım benim.çok öpüyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. X Madame: Geldim gordum yastigini cok cici olmus:) Aman bencede aramizda kalsin, zira cok kiskanctir kendisi:) Boyle giderse bogmak icin ikisinide kullanacagim sanirim:))

    YanıtlaSil
  10. Emekliyim.com: Tesekkur ederim :))

    YanıtlaSil
  11. Aycan Ulus: Cok tesekkur ederim, evet en kucugu 18 oldu, yarim ehliyetini aldi, tamamini almasini bekliyorum sabirsizlikla. Ondan sonra sanirim koca benim pesime dusecek:)

    YanıtlaSil
  12. Serpil Cakici: Cok tesekkur ederim, keyif almaniz benide keyiflendiriyor...

    YanıtlaSil
  13. Kahve Tadinda: Cok tesekkur ederim, icimden simarmak geldi bak simdi:)) Koca bana getirsin bu cocuklardan, soz birini hemen yollayacagim sana:) Gel hayatim gel, iki lafin belini kirariz... :))

    YanıtlaSil
  14. Oytunla Hayat: Sagol Sebnem'im. Yok bu defa kiyacagim, cok hain planlarim var zira... Etek icin tesekkur ederim, esim kumasi almam icin israr ederken bayagi soylendim ama, bu adam isi biliyor bee:)
    Bende seni opuyorum kocaman, Oytun pasami op yerime...

    YanıtlaSil
  15. Deeptone: Ne guzel, bak seni yine hayal kirikligina ugratmadim:))

    YanıtlaSil
  16. Alanay Yildirim, Amiiiinnnnn diyorum acil tarafindan:) Cok hain planlarim var, pazartesi kismetse okursun ne ciktigini... Ama valla haketti, eee sonucuda ben hakettim:)) Etek icinde cok tesekkur ederim. Bende seni kocaman opuyorum canim benim...

    YanıtlaSil
  17. Güle güle giy eteğini, üstünde paralansın diyeceğim ama sen kesin bu etek paralanmadan yenisini dikersin...:))) Ve musmutlu yarınlar, bu aralar o musmutlu yarınlara öyle ihtiyacım varki anlatamam,oburluk edip bu yılki musmutlu yarınların hepsini kendime istesem sen hepsini benim için dilermisin.....:)))))

    YanıtlaSil
  18. Letafet ile hersey: Nerelerdesin sen, ben cok ozledim ya seni!!! Dun gelip baktim bloguna, aksam sen yorum yaptin:)) Evet haklisin paralanmaya birkamadim az once siyah penyeden diktim bir tane:) Tesekkur ederim, ne demek butun mutluluklar senin olsun bitanem... Bir ara goruselim, iki lafin belini kiralim. Optum hayat

    YanıtlaSil
  19. Etek güzel, ceket güzel, sen güzel... gerisini boşver canımcım :)

    YanıtlaSil
  20. Banuca: Dimi? Dimi? dimi ama:)) Bosverdim gitti...Tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  21. E güzel seçim ! Sen de güzel dikmişsin yakıştırmışsın, iyi günlerde giy.
    Çok keyifli bir yayın olmuş, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  22. Nowacraft: Evet yaa, o kadar soylenmesem iyiydi:)) Kumas biraz sertti, altinada kalin astar diktim kabarik kabarik oldu hos oldu, bende sevdim:) Tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  23. etek süper, hikaye tanıdık ;)

    tez zamanda kendinize zaman ayarlı bir kamera ve tripod temin etmeniz dileğiyle,
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  24. Kendin Dik: Etek icin tesekkur ederim, sanirim bu hikaye hepimizde mevcut:) zaman ayarli makinam ve tripot'um var. Ama tam kapidan cikarken koca daha bir halihazirda gorundu gozume:))

    YanıtlaSil
  25. çok eğlenceli bir post olmuş :) ellerinize sağlık çokta güzel olmuş :)
    je vous félicite :)
    bende yeni bloguma beklerimm : symcouture.blogspot.ro

    YanıtlaSil