14 Mart 2018

Eski kotlar atilmasin Vol2

Merhabalarrrr,

Eski kotlar atilmasin dedim, cuzdan  yaptim,
Cocuklarin eski kotlari da atilmasin dedim, birde kol cantasi yaptim:))
Eeee ama demistim, deli kizin ceyizine baglarim ben bu modeli diye:))

Bu defa isi abarttim ( ufak oglan butun kotlarimi alabilirsin, hicbiri olmuyor deyince, arkasi onu orgulu oldu:))
Tamam o ponpon olmadi oraya, ama on belli olsun diye taktim. Sonra tabiki cikardim:) ( Ama bu defa da ilginc bir puskul koydum:)

Ikili takim oldu. Gerci kalan parcalar oldu, onlardan da bir clutch geliyor, yolda:))









Bu defa astar kullanmadim. Ilk etapta parcalari diktigim kumasi sonrasinda soktum. Cunku bu hali cok hosuma gitti. Cantanin sadece bir tarafinda dikis var, orayida biye ile temizledim.
Kotun etinden, sutunden, herseyinden faydalandim. Pantalonun arka ceplerini kesip, cantanin icinde cep olarak kullandim. Disaridan dikis izi olmasin diye cepleri elde diktim:)


Ilk once bir bez uzerine sabitledim. Guzelce utuledim (burada utusuz hali)
Eger utulemez ve uc taraftan igne ile sabitlemezseniz, yamuk oluyor ve,

Orgu icin ikinci parcayi koyup, ordugunuzde hicbir sekilde kenar olculeri birbirine denk gelmiyor, ve canta yamuluyor. O yuzden utu ve igneleme sart. Ben sonrasinda, yani butun orme isi bittikten sonra alttaki astari soktum. 

Ve agiz kismina duz dikis gectim ki orguler birbirini tutsun ayrilmasin. Sonra orayida biye ile temizleyip, saplari diktim. :)

Bir deli isi calismanin daha sonuna geldik.:))
Bir sonraki deli isi clutch cantada bulusmak dilegi ile, hosca kalin, dostca kalin:)))

31 yorum:

  1. waoow efsane olmuş yalnız ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Ne emek ne emek! Kim bilir kaç kot gitti bu çantaya, ona göre de ağır olmuştur yani oturaklı ve sağlam bir çantan oldu. Küçük çanta ile de tam takım olmuşlar, güle güle kullan Mevlüde'm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bunda cok emek var Nevinim:)
      2,5 kot kullandim.Bendde cok agir olur dedim ama yok normal bir canta agirliginda oldu. Ama dedigin gibi hem saglam hemde tok durdu. 3'lu takim olacaklar, cunku bir cuzdan daha cikacak kadar kaldi:)
      Cok tesekkur ederim:)

      Sil
  3. Çok beğendim, çok yapasım geldi, ama biliyorum ki üşenip yapamayacağımmm :( Ponponu da sevdim, lacivert ponpon olsaymış çıkarmazdın bence;) İçteki ceplere de bayıldım :) Eline sağlık, sabrına da alkış ayrıca :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok yapasin geldiyse yap, elini korkak alistirma:))
      Elimde iki renk vardi onu kullandim, ama sonradan aklima geldi siyah bir puskulum var usb kablusunu kamufle eden onu kullandim :) Cok tesekkur ederim Gokce:))

      Sil
  4. Harika olmuş, eline, koluna sağlık. İyi günlerde giy.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Mujde. Severek kullaniyorum:))

      Sil
  5. Deli kadın uğraşı bu yeminle :))) Biliyosun dimi :))
    Püskülünü yidiğim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee tamam iste, benim isim:))))
      Biliyorum tabii, bilmez miyim?:)))
      Yirim seni cilginnn:))

      Sil
  6. Bayıldım,yakın olaydım da bana da kot parçalarından çanta yapaydın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakin olmak sart degil Safisim. Ben sana yine yaparim ki :))

      Sil
  7. Ben bu deliliği seviyorum.
    Öptüm seni deli kız. Harika olmuş,Temiz iş çıkarmışsın vesselam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ismimin hakkini vermesemeydim yani :))Tesekkur ederim hayatim:))

      Sil
  8. Gerçekten mükemmel olmuş eline emeğine sağlık :) Hiç bir şeyi ziyan etmiyorsun ne mutlu sana :)o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin indirim olayina benziyor aslinda benimkide Esmanur. Bende eskileri degerlendirmeyi seviyorum. Yazik ama sadece bir yeri yirtildi diye atsamiydim?
      Bu arada yanlis hatirlamiyorsam bir tarti olayin vardi. Ne alemde???

      Sil
    2. Tartı olayı o kadar kötü bir durumdaki anlatamam :( 2 senedir Hamile kaldım kalıyorum kalacam derken bir baktım ki aldı kilolar başını gitti.

      Yaş ilerledikçe hamile kalma şansım çok düştü.

      Doktorlar gitmeler gelmeler derken tüp bebek tedavisine kadar geldik. Senin anlayacağın 3. çocuğa sahip olmak isterken saldım da saldım kendimi.

      Sil
  9. Süper olmuş. Tam benlik fikirler. Bende denemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene Ozlem, her ne kadar sabir isi gibi gozuksede inan yapmasi cok zevkli. :)

      Sil
  10. Zaten o kadar şeridi yapman için deli olmak lazım😁😁😁 tam senlik olmuş ellerine sağlık Mevlude👏👏👏💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu unvani degirmende almadim.( Yok burda soylenmiyordu o, hay allah neydi ki?) Neyse canim iste, adimin hakkini vereyim dedim:))
      Saka bir yana, atolyeye giremeyince video izlerken kesip tegelledim. Sanayi makinasinda 10 dk. surmedi bu seritleri dikmesi. O yuzden cok kolay oldu. Tesekkur ederim canim. Opuldun en kocamanindan:))

      Sil
  11. Emeğine sağlık! ne kadar büyük emek ve ne hoş bir yaratıcılık.
    keyifli günlerde kullanılsın..
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim 😘 sevginin buyugu benden 😘😘

      Sil
  12. aferin sanaaaa hihihiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaptim aferini sirtim yere gelmez daha 😋😂😘

      Sil
  13. Ya bayıldım becerikli arkadaşım bravo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :)
      Bu beceri hep; aman atmayayim gunah'lardan kaynakli :)))

      Sil
  14. Mükemmel olmuş, elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil