23 Ekim 2017

Parcalari Birlestirelim...

Merhabalarrrrr,
Gectigimiz yillardan birinde kankama bir bluz dikmistim. Burada...
Iste o kumaslardan kalan parcalar bunlar. 2 yildir dolabin bir kosesinde durup, hatirlanmayi bekliyorlardi. Gecen gun kumas dolabimi duzenleme bahanesi ile neler diksem acaba?  diye kumaslara bakarken gordum parca kumaslarimi. Hepsini cikardim, eh artik zamaniniz doldu, ya copu boylayacak ya adam olacaksiniz dedim:))
Beyaz olan 34 cm en,  140cm  boyu olan bir parca. Ama iplik boyu 34cm olan yer.
Siyah 36cm en, 90 boy da bir parca.
En verimli sekilde kullanmam gerekiyordu.


Base kalibimi kullanarak boyle bir model yaptim. Baska turlu zaten cikmiyordu:))

Bu kalan minik parcalardan da yaka ve kollarin biyelerini kestim

Ve tabiki yakayi ekleme yaparak siyaha siyahi, beyaza beyazi denk getirdim. Aslinda siyaha beyaz, beyaza siyah  yapmak gecmedi degil aklimdan,  ama o kadarda karistirma dedim kendi kendime:))

Gordugunuz gibi boy kisa oldu, ama artan kumasi degerlendirecegim diye tutturursan iyi bile cikti diyebilirsiniz bana:))



Buda boyle degerlendi. Bakalim diger parcalar nasil gozerini acacaklar yeni hayatlarina? :))

Musmutlu haftalarimiz olsun...

19 yorum:

  1. Çok iyi değerlendirmişsin, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuşşş, bak iyi ki atmamışsın, yazık günah :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Bencede yazik gunah, atilir mi?:)))

      Sil
  3. Çok güzel olmuş, güle güle giy.
    Bu arada Sevda facebook sayfasını kapatmış, bloğuna da epeydir yazmıyor, merak ettim, iyi mi? Her şey yolundadır umarım ve dilerim. Konuşursan çok selam söyle.:)
    Sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  4. Sihrini konuşturmuş yine hatun. Güle güle giy, çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efenim, simartmayiniz:)) Cok tesekkur ederim:)

      Sil
  5. Ellerine sağlık süper olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Tam da satranç tahtası gibi ne hoş.
    Harika olmuş,çok da güzel olmuş,kısa olması da ayrı bir güzel olmuş.
    Ellerine sağlık yaratıcı-becerikli hatun.
    Güle güle giy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel ve mat et beni:)))
      Cok tesekkur ederim ogretmencigim:)))

      Sil
  7. Şahanesin Mevlüdem ♥
    Ben var sevmek seni :)))

    YanıtlaSil
  8. Harika olmus. Ekine emeğin e fikrine sağlık:))

    YanıtlaSil
  9. Boyu çok güzel olmuş ki,niye kısa diyorsun. Son dönemin bluz boyu bu zaten bacım,ayol designer gibi kadınsın,sen yapınca moda oluyor,yakında vitrinlerde görürsün bu bluzlardan,ben sana diyeyim 😜 Bu arada sizin oralar sıcak galiba,hep kolların açık,hiç üşüyor gibi de durmuyorsun 😂😂 Son olarak da,maşallah,bu günlerdeki hamaratlığın efsane bacım. Darısı başıma inşallah,valla özledim dikişi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Totoyu kapatan parcalara alisinca bu pek kisa gorundu gozume:))
      Eger bu sene gormezsem vikrinlerde cok pis cemkirecegim sana haberin olsun:)))
      Bu fotograflari cekerken evet cok soguk degildi. Ama iki gundur kar sogugu basladi. Az once kacip geldim atolyeden. Parmaklarim buz tuttu:((
      Sivanin bitti, artik tozunu attirirsin buralarin:)

      Sil