15 Ağustos 2017

Suprizi sona sakladim:)

Merhabalarrrr,
Iste tatilin en guzel tarafi buydu ve ben bilerek bunu sona sakladim:)
Arkada gordugunuz mavi sacli abla Gonca Ceylan Dikici, yanindaki kapali abla instagramdan Gulce-in, ondeki abla yine instangramdan Oblem Kumas Ozlem, en kosedeki citirda benim tabiki. Ben abla degilim cunku en gencleri benim:))) Yerseniz:)



Gonca beni israrla Kas'a davet ederken, bende israrla onu Sigaciga davet ettim. Sagolsun kirmadi beni. Cikti geldi, gelirken yaninda orada tanidigim Gulce'yi de getirdi. Bicir bicir bir hatun Gulce. Tanimaniz lazim.
Oblemi yine Gonca sayesinde tanidim ve bana oteli ayarlayan, orada hic yalniz birakmayan, gelemedigi gunler mutlaka telefonla arayan, dunya guzeli bir kalbe sahip, civil civil, bicir bicir, tam bir sevgi pitircigi. Buradan kendisine kocaaaamaaannnn tesekkurlerini gonderiyorum yine.
Oraya kadar gidipte Oblemin kumas dukkanini talan etmemek olurmu? Goncayla birlikte bastan pazarligimizi yaptik: bizden kumas saklamayacaksin diye:))
Cunku Ozlem her ne kadar kumas satsada, sanki cocugunu satiyormus gibi bir vicdan yapiyor, bir ici buruluyor ki gormeniz lazim:)
Ama allah icin bize hiiiiicccc karismadi, istedigimiz gibi karistirdik dukkani, hatta bakin bunlarda var diyerek kendisi bile kumas cikardi bize:)))
Iste ben bu gorduklerinizi, ve ertesi gun de goremediklerinizi aldim:))




Bunlar Gonca'min bana getirdigi hediyeleri. Kendi elleriyle istedigi bir etamin, dugme bulamiyorum burada diye bir paket karma dugme, birde not defteri.



Instagramda eski sayilardan bir hamile dergisi vardi elimde kim ister dedim. Hobimanik ben isterim dedi. Tesadufe bakin ki oda Urla'da oturuyormus. Gelirim Obleme gorusuruz dedi. Gelirken de bana bu kumaslari ve sali getirmis. Nasil mutlu oldum, nasil sevindim siz tahmin edin. Ama nasil kendimizden gectiysek artik Aysel'le fotograf cektirmeyi unutmusuz:(
Haaa bir arkadasimiz daha vardi. Yine instagramdan, yine Goncanin sayesinde tanidigim, sahane dikisler diken, sahane bir insan Ozlem Sahin. Ama onunlada fotomuz yok ne yazikki:( Ama bizim otel, blogger ve intacilarin ugrak yeri oldu bu yaz:)) Ozlem lerin teknede birde tekne sefasi yaptik.

Evetttt bu da bu kadar arkadaslar. Davet ettigim halde gelmeyen, gelemeyen arkadaslara selam olsun:)) Kiskaniiinnnn:)))
Musmutlu gunleriniz olsun

19 yorum:

  1. Etaminler ne şirin, arkadaşının ellerine sağlık, hepinizin içtenlikle gülüşü çok sıcak, hep böyle mutlu olun. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degil mi? :) Tesekkur ederim arkadasim adina.
      Insallah hep boyle guzel dostluklara vesile olur bu sanal alem. (Gercege donusturmek bizim elimizde:)

      Sil
  2. Şahane bir final olmuş Mevludem,ne mutlu görünüyorsunuz maşallah.Darısı hepimizin başına ve gelecek günlere inşallah 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler:) Evet yaa ne guzel supriz oldu ve suprizler insani cok mutlu ediyor, hele birde sevdikleriyse bu supriz, tadindan yenmiyor:)
      Insallaaahhhh

      Sil
  3. Bak sen bak. Ne güzel dolu dolu bir tatil geçirmişsin. Arkadaşların ve hediyeleri ise ayrı bi ciciler. Kumaşlar ile neler dikilecek meraklardayım. Öperim sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eeeee seni kiskandim hayatim, sen kalk burdan git oralarda etkinlik duzenle, benim basim kelmi dedim:)) Hepsi sahaneydi gercekten de. Koca kisisi atolyemi terk ederse bende baslayacagim dikise insallah.
      Bir sonraki yayina bak, o fotografini senin icin cektim :)

      Sil
  4. Vallahi blogger tatili olmuş :) Cıvıl cıvıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheheee oyle oldu valla, bunun birde Istanbul ayagi var, bir sonraki yayinda:)

      Sil
  5. Ne güzelsiniz hepinizz 😍😍😍 Sevgiyle ve özlemle takip ettim hepinizi,ne mutlu buluştunuz. İnşallah seneye bende emekli olur huzura ererimde bende katılırım geldiğinizde size 😙😙😙😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok gzeldik vallaaaa:)) Cok tesekkur ederim.
      Eneeeemmm emeklilik deme bana, ben gene emekli olamadim ya :(
      2018 Aralik'a attilar yine. Ama garanti verdiler 2019 ocakta ilk maasimi alacakmisim:)
      Emekli bloggerler bulusmasi yapariz o zaman :))
      Insallah biran once emekli olursun...

      Sil
  6. İzmir'e gelmişsin emme çok ötelerine gelmişsin. Olsun; çok güzel arkadaşlarla tanışmışsın. Sefan olsun. Öpüldün. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecen yazdan bu yana gorecegim rugar, giremeyecegim deniz varmis demek:) Tutturdum Sigacik ta Sigacik diye. Sigdik anacim cok guzel sigdik hemde havuza:)))
      Neyse genede sefam olsun gercekten cok guzel tanismalar kaynasmalar oldu.
      Accik beri gelirsem ararim o zaman:)) Sende opuldun en kocamanindan...

      Sil
  7. Geldin mi çılgın? ben de geldim.
    Sen tatile gidip dönmüşsün,üstüne 2 post yapmışsın.. İnstagramda görmüştüm çoğunu, ablaların yanında en çıtırı:))) nereden bulursun lafları:))
    Bana kumaş gösterme, bu ara kumaş manyağı oldum. Önceden buralarda yok deyip oturuyorduk. Şimdi instagram dengemi bozdu. Habire kumaşcılar ekliyor aklımı çeliyorlar, hepsini silmeme az kaldı:)))
    Güzel tatil oldu senin için, hiççç kıskanmadım vallahiii:))
    Sen bana gel, kıskanmak neymiş gör:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim geldim, geldigim gibide boya isine daldim, iki gun ara verip ust katada sicradim boya isinde:))
      Dahada yapacaktim post ama resimlerin cogu obur telefonda kaldi, onuda kizkardesime verdim. Istedim resimleri oda sagolsun posta posta gonderdigi icin iki yayin taslakta bekliyor, fotografsizliktan:))
      Abla onlar, ben degilim:) Ben citirim, citirdan abla olmaz:)))
      Valla Turkanim ucundan kiyisindan derken bu kumas isi bayagi hastaliga bagliyor, kiyamiyorum diye insan dikis dikmezmi? Bu aralar kumaslarimi aliyorum elime, geri birakiyorum, ay ben sana kiyamaaaammmmm nidalari arasinda:)))
      Ben birtek oblemi kabul ettim, geri kalanlari kabul etmiyorum. Alamiyorum aklim kaliyor, o yuzden en iyisi kumascilara hic bulasmamak dedim:)) Kiskanma tabiki en guzelleri senin olsun hayatim:))
      Optum eeeennnn kocamanindan

      Sil
    2. Al benden de o kadar... arada kumaşları çıkarıp sevip okşuyorum:)) delimiyim ne:))
      Yok kız ne kıskancammm... Halen gelmedin, gel de seni çatlatayım:))

      Sil
  8. Kız Melined bi tatile geldin bütün kumaşları aldın birrrr, bide net arkadaşlarıyla görüştün ikiiii,hediyeleride kapmışın üççççç :)çok şanslısın bacım çokkkk:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok valla sizede biraktim:)) Bu sene hic dalamadim kumaslara ve kumascilara:)
      Ama evet arkadaslarla bulusmalarim super oldu. Heeeepsi icin cok tesekkur ederim.

      Sil
  9. Canımsın uzun zamandır bilgisayar başına geçmeyince bu güzel postu kaçırmışım :( oğlum odasında kahve ikramı yapmasaydı göremeyecektim neredeyse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa arada bu ergenlerin davetine icabet etmek bak ne guzel oluyormus degil mi? Darisi benim basima:))

      Sil