19 Ağustos 2017

Benim suprizim tek olur mu? :)

Merhabalarrrr,

Yok yok sakin olun, blen ormedim agacin dantellerini:)))
Bu ilk gordugum agacti, sonra parkin icinde bir baktim ki butun agaclar boyle giydirilmis. Cok hosuma gitti.
Neyse,  bilin bakalim burasi neresi ve ben kime gidiyorum??? :)
Burasi kosuyolu, daha ilerilere dogru giderken kermesler duzenlenen, yuruyusler yapilan park icindeki agaclarinda boyle dantellerle giydirildigi yer. (Tabii bana gore:)) Ilk burada gordum bu agaclari cunku:))
Sabahtan kalkip citir simitten simitlerimi alip yola dustum, kahvaltiya yetis dedi

Peki yetisebildim mi? Gecikmeli de olsa evet.:) Evet Handan'a gittim. Gecen yaz ben hasta olunca o gelmisti, simdi iade-i ziyaret yaptim:) Handan'cigim gordugunuz gibi kocaman gulumsemesiyle karsiladi beni.
Once bir guzel kahvaltimiz ettik, tabiki iki lafin belini kiralim derken, bir baktik ki kendimizi masada unutmusuz:))

 Sonra mi? Sonrasi hediyelesme fasli:)) Uzerinde gordugunuz bluz icin kizkardesimle birbirlerine gireceklerdi. Handan dedi tam benim rengim, benim modelim. Bacimkiz dedi onu benim hayatta vermem.:))
Ayni kumastan buldum birtanede Handan'a diktim. Yorgan yitti, kavga bitti:))

Bir konusmamizda cantam eskiyor haberin olsun dedi. Mesaji aldim tabi:)) Eee baktim hatun ben gibi yesilci. Diktigim cantalarda yesil, bir tane de ondan diktim.
Kocaman gulumsemesi ile bende kocaaaaamaaannn mutlu oldum:)Guzel gunlerde kullansin...

Bunlarda benim hediyelerim. Blogunda bir cekilis yapiyordu, benide habersiz davet edip kazandirmis. :)) Yoksa hayatta kazanamazdim boylede bahtsiz bedeviyimdir.:))
Bu aralar cok kitapsizim diye her yorumda nasil basinin etini yediysem, biiirrrr surude kitap almis kitap fuarindan. Ben gidene kadar hepsinide bir guzel okumus.
Yok yok merak etmeyin anlatmadi konularini:))
O cantanin on tarafini kesip bir tshirt dikeyim oyle kullanayim diyorum. Yoksa bir kosede kalacak ki buda icime sinmez.
Handan'ima: hem guzel davetin, hem sahane kahvaltin hem harika sohbetin hemde icten misafirperverligin icin cok tesekkur ederim. O kadar guzel dokundun ki hem o gunume, hemde hayatima. Iyiki varsin, iyiki senin gibi sahane bir insani tanimisim. Tesekkurler blog... Ve seni eeeennnn kocaman sekilde opuyorum guzel can kadin...

Musmutlu haftasonlariniz olsun guzellikler...

19 yorum:

  1. Eskiden yabancı ülkelerin paylaşımında görürdüm. Bizim yetenekli bayanlarda ilginç işler yapıyorlar artık. Kim yaptıysa ellerine sağlık.
    Handan hanıımın ismi geçiyor hep ama onu tanımıyorum, dur bi gideyim bloğuna..
    Ben asıl sandalyeler merak ediyorum, sonuç nasıl oldu???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa oyle guzel seyler yapmislar ki birde kadikoyde yol kenarindaki tas toplara ormusler:)) Gerci cogunu kediler parcalamis ama olsun :))
      Bak bak, Handan'i tanimak sart.
      Dur onu hic karistirma, bende merak ediyorum:))

      Sil
  2. Ben de seni kocaman öpüyorum Mevlüdem, güzel arkadaşım :) İyi ki geldin, yine gel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmezmiyim, yine gelirim de, ama sen istermisin bilemedim bak? Arkamda firtinalar birakiyorum sonrasinda biliyorsun:)
      Bayagi yiktim gectim senin yollari:)

      Sil
    2. Bir bakayım kimdir dedim ve blogunuza girip ilgili yayını okudum :) Okurken aaa ne tatlı yaaa, niye takip etmemişim ki daha önce diye geçirdim içimden, sıcaklığın sebebini terazi burcu olduğunuzu okuduğumda anladım, ilgisi var mıdır bilmem ama ben de bir teraziyim :D Blogunuzu fırsat buldukça kurcalayacağım, belli ki öğreneceğim çok şey var orada. Çok sevgiler Handan hanım. :)
      Mevlüde hanımcım o kadar yakına gelip buluşamamış olmamıza bir kez daha pişman oldum, sanırım bu buluşana kadar da sürecek. İnşallah bir gün kısmet olur diyorum ne yapalım.

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim, her zaman beklerim :)

      Sil
  3. Ay çantaya Metehan el koydu, benden önce o kullandı, çok beğenmiş :) Neyse ki kızım yok, kardeşinden zorla alamadığım blüzü kızımdan hiç alamazdım sanırım 😂😂😂😂 O şimdilik banim hâlâ :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaaa iyiki kapusonlu istemedin, yoksa kapidan giriste kaptiracaktin:))
      Senin canin sagolsun hayatim, birtane daha dikerim ki ben sana.
      Hahahahaaa ilk defa kizin olmadigina sevindin sanirim:))

      Sil
  4. Yakın zamanda senin evin civarında da o süslü ağaçlardan görebileceğimi tahmin ediyorum :)) Fotoğrafını çekip paylaşınca Yasemin dediydi dersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur yaa aklima sokma Yasemiinnn:)) Evin civari olmaz ama arka bahcemdeki elma agaclarine neden olmasin:)))

      Sil
  5. Ooo şahaneee,çok özendim,çok sevindim ❤️

    YanıtlaSil
  6. Handan'a bluz çok yakışmış, güle güle giysin, senin de ellerine sağlık, hediyelerini güle güle kullan ve oku. Harika bir pazar günü dilerim ikinize de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa gercekten cok yakisti. Olcu gerektirmeyen bir model olmasi isimi kolaylastirdi:))
      Hepsi icin kocaman bir tesekkur gonderiyorum sana:)

      Sil
  7. İşte en güzel buluşmalardan bir demet daha ;
    Tekrarı olsun güzel arkadaşlarım.
    Bir daha ki görüşmelerde ben olmazsam eğer on kilo yok yok çok oldu neyse beş kilo alın emi.
    Buluz çok yakışmış biraz kıskandım Çok kıskanmadım çiçekli değil di...
    Öpüldünüz güzellikler ve kitap ve de kumaş kurtları iyi ki sizi tanıdım içimi açtınız yine. kelebek kadınlar sizi seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demetlerim cok olsun diye hersene asacagim kendimi:))
      Aneyyyyyyy icine kotuluk kacmis senin:)) Ben 5 kilo vermek icin hersene gelmeden 1 ay rejim yapiyorum, senin yuzunden 2 aymi yapayim? Zalimsin zalimmmmm:)))
      Cok kiskanma diye sade diktim bende iste:)) Ben kendi adimada Handan adina da kocaman optum seni.
      Soz seneye geldigimde, haber verecegim, Handeylede bulusamadik bu sene zaten:( Seneye hep beraber telafi edelim:))

      Sil
  8. Ne güzelll bir araya gelmeleriniz böylee, maşallah maşallah diyim, çokk tatlısınız ikinizde. Eeee sevilen insanlarsınız her yerde çokk hoş 😍 İkinizinde hediyelerinize bayıldım, düşünceliii kibar güzel yürekli vee samimi insanlarsınız. Yine maşallah 41 keree 😍😙😙😙 her gününüz böyle mutlulukla sağlıkla geçsin inşallah 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederiz. Insallah bir sonraki bulusmalarda hep birarada oluruz.
      Kocaman tesekkurlerimi ve sevgilerimi gonderiyorum :)

      Sil