28 Haziran 2017

Tatilden once son giris!!!!

Merhabalarrrrr,
Ay benim Turkiyem gelmis, benim tatilimde gelmistir bu durumda deyip, son postu girip kacayim:))
Face'de bir hikayede 6 yasinda bir cocugun evlatlik kelimesini tarifi cok hosuma gitti. " evlatlik demek, bir annenin karninda degil, yureginde buyumek demektir"
Iste bu yakisikli bal bocugude benim karnimda degil, yuregimde buyuttugum sevdam. En kucuk oglum, yakisiklim, dogurmuscasina anneligi bana yasatanim...
Hernekadar  beni bu fotograf cekilirken kizdirsa da benim en buyuk askim.
Sen yaslandikca kuculuyorsun galiba deyip, kapidan kacisi gorulmeye degerdi:))

 Tatil sapkasiz olmaz dediler, bende cabriole araba sapkasiz olmaz dedim. Cuk begendim sapkami cuuuukkkk :))
 Magazanin birinde bir kolye gordum. Anammmm ben bunu alayim elbise yakasinda kullanayim dedim. Ki ben taki takamam, daralirim, agirlik tasiyamam uzerimde. O yuzden elbisede kullanmak en iyisi:))
 Bu kumasi yillaaaaarrrr once almistim. Koca kisisi guya beni fildisine goturecekti, bende orada giymelik bir elbise dikecektim. Baktim adam da tik yok, bari dedim Gonca'min instagramda baslattigi gunestadindaelbiseler etkinligi icin dikeyim. Hem bakarsin fildisinin de yolu acilir, bellimi olur:))
 Ust bedeni ile etek farkli kaliplar, ikisini birlestirip tek elbise yaptim. yakaya yaptigim tunele, aldigim kolyeyi gecirdim. Arka yakaya gelen yerdeki zinciri ayarlamali yaptim. Istege gore yaka daha asagida yada daha yukarida kullanilabilir. Kolyenin on uclarina iki buyuk halka gecirdim ki kayma yapmasin.
 Beline kendi kumasindan bag yaptim,
 Arkayi daha sonra kucuk bir el dikisi ile zincire sabitledim ki bu sekilde biraraya toplanmasin. Bu arada caktirmadan iyi bronze olmusum haa:))

Evet bu kadar efenim. Dagilabilirsiniz:)))
Bana iyi tatiller dileyen herkesi en kocamanindan optum:)) Dilemeyenleri tabiki opmedim:))))

14 yorum:

  1. İyi tatilleeeer, gel hadi artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene gunler gecmek bilmedi bana zaten. Dur heyecan yaptirma:)))

      Sil
  2. iyi tatiller, iyi eğlenceler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Fatma, opuldun en kocamanindan:)

      Sil
  3. Yakışıklı delikanlıya bolca maşallah..
    Sen tatile çıkmadan bronzlaşmışsın zaten dönüşte zenci Mevlüde olursun artık. En iyisi şapkayı hiç çıkarma başından:))
    Sen öpmeden ben öpeyim, iyi tatiller çılgın kadın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 41 kere masallah hemde:)
      Evet yaa fotografta farkettim bende:)) Geri dondugumde beyazlarim bol yagmur suyunda, sorun yok zenci olabilirim gonul rahatligi ile:))
      Ay insallah unutmam sapkami:))
      Bende optum en kocamanindan, canim benim, cok tesekkurler...

      Sil
  4. ÇİRKİN...!

    Seni o güzel yüreğinden,öptümde,evladını ben de bağrıma bastım.
    İyi tatiller.

    Dayanamdım ki...H A R İ K S I N....!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Viiiisssss Merih teyzesiiii tas olursun tas, benim yakisikli balbocugume cirkin mi dedin sen:)))))
      Meri teyze bana demez cirkin diye, sana demistir derdi gorseydi:)) (fransizcada H harfi okunmadigi icin direkt MERI olur ismin:))
      Cok tesekkur ederim, opuldun en kocamanindan

      Sil
  5. Aynen sana,dedim tabii ki de.
    Şakadan, bile çirkin demem ben oğluşlara...

    Üstelik sende çok güzelsin kıskançlığım azıcık tavan yaptıda ondan sana çirkin dediydim.
    Meloşum benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine tas olursun bak, benim gibi afrodite rakip bir hatuna cirkin dedin:)))
      Kocaman opuyorum hayatim:)

      Sil
  6. Tabikide iyi tatiller😘🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanit gec oldu, ama tatil dilegin gibi iyi oldu:))

      Sil
  7. Ooooww,süper olmuş elbise,şapkaya da bayıldım,hiç sevmem şapka biliyon sen 😂😂😂😂 Ati'ye çok selam 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler Sevda'm. Bilirim hic sevmezsin sapkalari:)))
      Opeyim mi senin yerine birde. Bahane olur kiz:)) (Malum buyudu ya, opturmuyor artik:))

      Sil