12 Mayıs 2017

Ordan, Burdan, Surdan Vol bilmemkac...:)

Merhabalarrrrr,
Bu aralar koca kisisi surekli evde oldugu icin dikise pek vakit ayiramiyorum.
Cunku garajda jaguar motoru sokuyoruz beraber:)))
Arada kendi hobilerime bir dalis yapiyorum tabiki. Motoru sokmeye baslamadan bir gun once bu portfoyu yaptim.
Aslinda kendileri bir DIY calismasi. Karton sut kutusundan yaptim. Izledigim videolarda silikon ile yapistiriyorlardi kumasi ama ben 3 kenarini dikip, kartonu icine yerlestirdim. Acik olan yeri dekupaj tutkali ile yapistirdim. Kenarlarindaki parcalarida makinada diktim saglam olmasi icin.:)

 Tek hatam, kartonu kumasa yerlestirirken keske kartonu tutkallasaydim. Cunku kapama aparati olarak yapiskanli cirt bant kullandim. Acarken kumas havalaniyor:))
 Atolyemde iplerim icin 1 ay once aldigim malzelere gozum takildi nihayet:)) Yapayim artik dedim. Ilk cubuklari koca kisisi kesti gostermek icin. Butun malzemelerini de odunc verdi kullanayim diye:))
 Altta gordugunuz uzun cubuklari makaralardan az uzun kestim. Daha once makara araliklarini hesaplayarak cizdigim kare bir tahtaya matkapla delikler actim ve kestigim cubuklari o deliklere cekicle oturttum.
 Artik makaralarim kopuk uzerine takilmis kurdanlardan kurtuldu:))
Tabi yetmedi 3 kutu makaram cekmecede kaldi, en kisa zamanda devami yapilacak:)
 Fil'li stencil yoksa kendimiz yapariz. Bu yapiskanli seffaf kagida yazicidan cikardigim fili kopyaladim.  Beyaz bolumleri keserek stencilimi hazirladim.
 Filsever kuzenim icin aldigim tshirte baski yaptim.
 Kuruduktan sonra arkadan utuleyerek boyayi sabitledim. 40 derecede yikanabilir.
 Koca kisisine motor sokmede yardim ederken garaji bosaltmamiz gerekti. Ve bunlarda garaj ganimetlerim:)) Bu utuyle 3 oldular. Sevgili Turkan dekupaj yap dedi birde zarif bir hareketle bana gorselleri gonderdi. Aklima yatti. Koca kisisi evden uzaklastigi an denenecek:))
 Bu sandik ve dikis makinasi da tavanarasi ganimetlerim. Bakmayin tavan arasindan ciktigina makinanin, sadece tozunu aldim ve taktim fise, tikir tikir calisiyor:) Sandigim cok guzel ama degil mi? Ici de kocaman kocaman deniz kabuklariyla dolu. Hazine sandigi ayol bu:))
Dikis dikemeyince buda boyle bir yayin olsun dedim:))
Hadi bakalim musmutlu haftasonlarimiz olsun.

23 yorum:

  1. Maşallah dikiş dikilmese de kendime meşgale bulurum diyorsun. ;)
    Var ya o makaralar için o düzenek nereden aklına geldi?
    Koca kişisi yakında senden her şeyi saklamazsa iyidir. "Kadın benim eşyalara da el koydu. Her şey benim; diyor." diyecek. :D :D
    Bak burada çok pis gülme geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulmazsam koca kisisi canima okuyacak:)) Arada nefes almaya kaciyorum:))
      Bizim blogcanlardan biri yapmisti buna benzer birsey. Ama hatirlayamadim kimin yaptigini. Aslinda benim istedigim duvara monteli farkli birseydi ama asti beni:)))
      Yok saklamaz o getirip veriyor valla:)) (sanirim: bana bulasmasinda ne yaparsa yapsin demek istiyor:))
      GUl gul, bende guldum cunku:))

      Sil
  2. Fil ne güzel olmuş. Ütüye çok güzel , bekliyorum yeni halini. Sandığa bayıldım :)

    Makaraların da çoğu derlenmiş toplanmış, kim tutar artık seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fil tek kullanimlik oldu ama yaa. Yapiskanli daha kalin bir seffaf zimpirti bulmaliyim:))
      Su bumerangi batumi'ye dogru firlatacagim yakinda, o donene kadar yeni haline burunur utu, gosteririm o zaman:))
      Yok kiz makaralarin cogu kaldi yine. Bu kadar cok olduklarini bilmiyordum valla:))

      Sil
  3. Kaç kez niyetlendim kendime yapamadım şu süt kutularından daha önceleri gelin kızıma ve yeğenime birer tane mukavva kullanarak yapmıştım ,sıra kendime ne zaman gelir bakalım. Ellerine sağlık canım benim. Araba işlerin olmasa eminim 3-4 tane yapardın başlamışken:)
    Makine ve kutu şahane hele ki kutuya bayıldım( benim de iki adet el oymalı kutum var çeyizden :))bunu hafif renklendirmişler çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap bence, cok pratik. Kolay yollarinida buldum, mesguliyetim olmasa yapardim valla:))
      Benim esim Gana'da calismis yillarca. Oradan donerken 2 kontener sandik getirmis. Evin her kosesi sandik, garajlarda dolu. Ama boylesini ilk defa gordum o kadar sandigin icinde:)) Bende bayildim gorunce...

      Sil
  4. Ooo çanta güzelmiş diye okurken, üstüne filli tişört hele bi' de o hazine sandığını görünce nasıl imrendim anlatamam :) Bol dikişli günler (fırsat bulunca)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy ama imrenin diye koymadim valla bak. Tavan arasinda bulunca cok sevindim sevincimi paylasmak icin koydum. Cok tesekkur ederim.

      Sil
  5. Yaratıcı arkadaşım,harikalar yaratmış,eksiklerinide gözlemleyip,not almış yine maşallah sana kuzum.
    Ganimetlere bayıldım,hele o ütü kimbilir ne ellerde,ne giysiler ütüledi.
    Sınger aynısı bende de var orjinal haliyle hala,annemin çeyizinden tıkır tıkır çalışıyor valla.
    Makara işi ohhh ne rahat aradığın renkleri hemen bul.
    Ellerine sağlık.
    Öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim:)) Simartmayiniz beni ogretmen hanim:))
      O utuyu Turkanin dedigi gibi dekupaj yapacagim ve koca kisisinden kose bucak saklayacagim:)))
      Ay ne saglam makinalar su singerler degil mi?
      Anneminde vardi bir kara kafasi. Gecen yila kadar calisiyordu, hala calisiyormu bilmiyorum ama:))
      Valla makaralarin isi iyi oldu, saglam oldu, kurdanalr tartmiyordu garipleri:))
      Cok tesekkur ederim, bende optum ennnn kocamanindan...

      Sil
  6. Tasarım ustası, garaj ustası ,dikiş ustası, baskı ustası eee daha ne kaldı:) hay maşallah arkadaşıma on parmağında on marifetsin güzel kadınn.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahaaa butun sektorlerde rahat is bulurum sanki:)) Tesekkurler en kocamanindan:)

      Sil
  7. Anam sizin tavan arasında yok yok galiba :))) O sandığın içinde altın da olaydı ahahahaa :) Böyle hayal edesim geldi ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok valla. Mesela aklindan birsey gecir, kesin bulunur:)))
      Ay o altin olayina hic girme:)) Bir ara mahzende arayisa girdi koca kisisi. Yer dosemelerinde rakamlari gorunce:)))

      Sil
  8. Öptüm seni teyzesi uğra bana da Hilmi'min annesine suprizini gör.

    YanıtlaSil
  9. Ay o eski ütüye ve sandiga bayildim!
    Diger yazilarini da okudum, yine cok eglendim. Böyle dikis nakis sayfalari aslinda hic bana göre degildir, ilgi alanima girmedigi icin bayar beni ama senin o keyifli tarzin ve yazilarin sayesinde, hatta eglenceli fotolarin sayesinde cok severek takip ediyorum.
    Ay bu da canli yayinlari arayip da "sizi ailecek cok begenerek izliyoruz" diyen tipler gibi oldu:))) Ama öyle yani, yapacak birsey yok:) Cok öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O utuden daha once 2 iki tane ele gecirince pek bayilmadim ben, ama sandiga bende bayildim:))
      Hahahahaaa ne guzel iste, dikiscilerle biraraya gelince pati pervazi biliyorum diye hava atarsin:)) Bak eglenceli yazilar sayensinde ogrendin iste:)) Eeee peki ailenizde tam evlenilecek kiz kategorsinide girdim mi? Hani oyle tipler ailece cok sevilir ya tv'de:))) Bende cok optum, bu eglenceli yorumun icin de ayrica kocaman tesekkurler:))

      Sil
  10. 10 parmağında 100 marifet. Maşallah. Yine harika işler peşindesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Tesekkur ederim Yasemin ama o kadar da degil:)) Henuz 99:))))

      Sil
  11. Fena göz diktim şu garaja, tavan arasına. Hergün bişeyler çıkıyo. Sizin eve yakın bi yerlerde antika dükkanı açsam köşe olurum abi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahhaaaa gel gel iyice bir talan et, yol bulabilirsen:))
      Evin yakinina acma, burada boyle seyler hemen her evden cikar. Sen kaptigini Turkiye'ye gotur bence:)

      Sil
  12. Kız sen bir de kazı yap, neler çıkar kim bilir;))
    O ütünün altında tabureyi de dekupajla elin değmişken ;))
    Kolay gele...

    YanıtlaSil