15 Mart 2017

Ceket / Veste

Merhabalarrrrr,
Yine bir bol sorunlu bir dikis olayi ile karsinizdayim efemmmm:))
Bir onceki postumda, tembellikten kestirme yollara basvurdugumu soylemistim.
Iste bu ceketi dikerken, astar kullanmak istemedigimden, etek ve kollari kivirmak zor geldiginden, kenardaki puskul detayi hosuma gittigi icin kullanmak istedigimden, kalibi kumasa bu sekilde yerlestirdim:)
Sonra ne mi oldu? Ne olacak kalibi yerlestirirken karolara dikkat etmedigim icinnnnnn
 iste bu oldu:)) Tabi kareleri birbirine denk getirmeye calisinca da arka yan ve on parca diger arka yan ve on parcaya esit olmadi:(( Bende itina ile fazlaligi kesip, makinada iki defa dikis gecip, ayni hizaya gelene kadar puskullendirdim. Guya kestirmeden chic'lik yakalayacaktim ama yine deveye hendegi atlatmak zorunda kaldim.:))
 Tam hersey bitti, yakalari taktim, on sag parcanin ust spor dikisini cektim, birde ne goreyim!!! Diger yaka daha genis. Oda daha once kalip uzerinde yakayi genislettim, sonra begenmeyince eski haline cevirdim, ama yakalari kaliba tekrar tek tek serince birini kucultmeyi unuttugumu fark ettim:)) Hadiiiii bir daha soktum duzeltmeleri yapip tekrar diktim.
 Ohhhhh bundan sonrasinda sorun olmaz derken, kollar zivanadan cikardi beni. Keserken hersey normalken, dikerken nasil cigrindan cikabiliyor isler  anlamiyorum. :((
Kollari yeniden kaliba yatirdigimda anladim:)) kolun birinin omuz isaretini yanlis almisim:)) Haliyle o isaretten takinca donme ve kasma yapti:) Neyse onuda duzelttim. Aslinda ikide cep ekleyecektim, ama sabrim ve istegim kalmadi.
 Bir muddet boyle takilalim, sonrasinda cep parcalarini sakladim. Belki yaparim:))
 3 gundur sahane bir sicak ve gunes var burada. O yuzden surekli disaridayim. Ciceklerle boceklerle ugrasiyorum, kemiklerimi isitiyorum:)) O yuzden bu kisa kollu hallerim:))
Bugunlukte bu kadar. Bu ara kutulara sardirdim ya bundan sonraki buyuk ihtimalle, evrim geciren kutular postu olur. Ama merak etmeyin, tek tek yayinlayip sizi bunaltmayacagim, Toplu gosterim yapacagim:)))

Musmutlu gunleriniz olsun...

30 yorum:

  1. Yakışmış. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. E ama uğraştırdığına değmiş ceket,cuk oturmuş.Kıyma annesi,o cepleri de dik bence,hatta ceplerin köşelerini de püsküllü yap.Elien sağlık bacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye bu kadar inat ettim bende bilmiyorum:)) Su ara hiiiicccc ugrasamam onunla teyzesi, azicik daha beklesin bu haliyle:))) Tesekkur ederim hayatim:)

      Sil
  3. Çok hoş olmuş , eline sağlık, bayıldımm :)) Ayrıca, yalnız olmadığımı bilmek ne güzel :))) Tacı isteme yine geri, vermem :P Cumartesiden beri hiç çıkarmadım onu zaten, arada huni takıyorum arada taç :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Gokce:) Yok yok rahat ol tac senindir artik, ben rengarenk huniler takiyorum artik:)) Her kiyafete uygun renk huni:)) Yalniz onlari vermem haberim olsun:))

      Sil
  4. Senin normal halin bu şekerim sorunsuz olursa işte o zaman bir sorun var demektir ;)) İyi yine sabrın varmış o kadar söküp dikmişsin ben bir iki sonra yallah çöp :)) Tahammülüm yok uğraştıran işlere ;)) Neyse bitmiş sonunda üzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet yaa Aycan:)) Mesela onceki gun deneme amacli artan bir trikodan yeni bir model denedim, kalibi cikarmak, dikmek 45 dakikami aldi. Evirdim, cevirdim, kesin bir hata var, bu kadar cabuk bitmemeliydi dedim:))) Cok tesekkur ederim:))

      Sil
  5. Azimli hatun mutlu sona ulaşmış yine:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulastim valla:)) Ama bu aralar her diktigim ugrastiriyor beni:)) Sirada bir canta macerasi varki evlere senlik:)))

      Sil
  6. Vallahi bu kumaşların seninle zoru var :)) Seninle uğraştırmayı görev edinmişler. Ne yapıp edip baş ediyorsun sonunda . Yakışmış , pozlar fena :))
    Son kare : gencim , güzelim , ceketimi alır giderim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinnnnn:))) Hayir alirken gozumun icine icine bakan kumaslar dikilirken niye bunu yapiyorlar bana:)) Ama canlari mi yaniyor kiz, kesilirken ve dikilirken:((
      Cok fenaaa:)) Aynen oyle, bu savastan alnimin akiyla, ceketimi alir cikar giderim dedim:))

      Sil
  7. Very stylish and cool! Love it:)))

    YanıtlaSil
  8. ooooo yine aksiyon dolusuuun :)

    YanıtlaSil
  9. Ben olsam çoktan çöpe atmıştım. Bu sefer klasik takılmış.

    YanıtlaSil
  10. Aceleci maymunum benim :)))) Oytunla ikinize bu konuda en kısa zamanda bir ödül planlayacağım ahahahaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kidem farkindan dolayi en buyuk odul bana lutfen:))

      Sil
  11. Mevlüde valla içim şişti, okudukça koca dağlar kadar şiştim. Ne sabır var sende kadın. Ayakta alkışlıyorum seni. Ama sonuç, hele bizden bişey kaçmaz bakışlı pozların bittim kız. Güle güle giy. Bu kadar dövüştün ceketle bari cepleride ekle de tam kahraman ol cicim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde beni dusun:)) Yazarken okurken iyide birde yasayanin yasadiklari:(((
      Kiz bu sefer neyin inadiydi bendeki bende cozemedim. Mesela bir kirmizi ceket var, coplerin icinde, hemde hiccccc ugrasmadan direkt attim:) (geride alabilirim caktirma) Ama bunda resmen nakavt ettim. Yooookkkkk cepler biraz beklesin, aramizdaki sogukluk azicik gecsin sonra:))

      Sil
  12. benim kolu kısa olan ceket 1 yıldır bekliyor sana bravo diyorum bu kadar aksilikten sonra bitirebilmiş olmanı takdir ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonder bana, hazir bu aralar sabirli takiliyorken aradan cikarivereyim seninkinide:)) Tesekkur ederim:)

      Sil
  13. Becerikli ve top model yerim seni ben.
    Ellerine sağlık,tam baharlık.
    harika görünüyorsun.
    Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Ortmenim beniiimmm:))
      Havalarda tam bahar havasi, super oldu:)
      Bende optum en kocamanindan...

      Sil
  14. Uğraştırmış biraz ama güzel olmuş mutlulukla kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Evet bayagi bir zorladi beni:))

      Sil
  15. Aneeee sen Gökçe gibi ne uğraşmışın oyy kıyamam:)resimlerin yakıyor fıstığım azmin zaferi diye ne güzel duruşlar öyle ceketinede sanada bayıldımm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gokce'yle burun buruna gidiyoruz aksilikler konusunda:)) Gokce'ye devrettim tacimi,ama huniler hala bende:))
      Sagol Aysel'cigim. Kocaman opuyorum seni

      Sil
  16. Kuzum arada ses verin daha...
    İki dakka girin çıkın,olmaz mı...?

    Sevdakuşum'dan da ses yok hele bir yoklasan da haber verseniz, ikinizden de ses duyarsam sevinirim.
    Öpüyorum ikinizi de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih'im bu ara burada havalar o kadar guzel ki, iceri giresim gelmiyor. Yaz ayini yasiyoruz resmen. Zaten 16 derecenin ustunu gordugumuzde agustos sicaklari saniyoruz:)) (gunes fakirliginin gozu kor olsun iste:))
      Sevda'dan haberim yok bu aralar, ama en son konustugumuzda haftanin 5 gunu Almanca kursu vardi. Sanirim kosusturmayla geciyor gunleri.
      Optum en kocamanindan...

      Sil