18 Kasım 2015

Teee ne sacmaladim yine??? :))

Merhabalaarrrr,
Bugunlerde bayagi bir heyecanliyim:))
Nedenini Cuma gunu soyleyecegim, biraz merak iyidir:))
Cocuklar deepfrizin kapagini tam kapatmadiklari icin,ici kar tutmustu. Ha bugun ha yarin yaparim derken ( ki  aslinda gozumu korkutan icinin bosaltilmasi ve buzlari acilmadan tekrar geri konmasiydi) bi deli cesareti geldi ustume kalk sisko dedim:))
Butun malzemeleri disari cikardim, sicak suyu hazirladim. Yavas yavas dokup buzlarin kalip halinde dusmelerini sagladim. Ve temizleyip malzemeleri yerlestirdim.
Ama asil amac bunu anlatmak degil tabiki:)) Deepfrizin oldugu kucuk oda ayni zamanda eski evrak arsivimiz. Bir evrak lazim oldugunda dosyayi depfrizin ustune koy-kaldir derken iki gunde bir ustunu cifle silmem gerekiyordu:((
Sevgili Gonca'nin formulu geldi aklima.
Seffaf yapiskanli kagitla kapladim uzerini, kenarlarina sus yaptim. 

   Benim el becerim Gonca kadar iyi olmadigi icin ( hatta bildiginiz kabiliyetsizim bu konuda:)) sadece yaprak cizip kenarlarina noktalar kondurdum:))

 Artik istediginiz kadar dosya bakabilirsiniz ustunde eyyy ev ahalisi. Hiiiiicccc kizmayacagim leke oluyor diye:)))


Vee buda cantalardan bir demet:))
Birsuru canta dikim videosu izledim, ama bana en kolay geleni bu oldu. Ama ben cantayi ve astari tek parcadan yapip ortadan katladim:) (Tembelim ya, illa kolayina kacacagim:)) Izleyin ve sizde dikin:

 IZLEYIN
 Once rubanlari diktim sonra fermuari ve en son sap ve puskulleri yerlestirip yan dikisleri kapattim.

Musmutlu gunleriniz olsun...

















32 yorum:

  1. Çantalar çok güzel olmuş.Ellerine sağlık. Cumaya daha çok var yahuu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Yasemin, seninkilerin yaninda pek sonukler ama bendeki beceride bu kadar:)
      Yok yok Cumaya ne kaldiki :))

      Sil
  2. Valla çok merak ettim şimdi,cuma gününü bekleyemeyeceğim.Çantalar süper olmuş,dondurucu da....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaaa en cok sen merak et Sevda:))
      Her ikisi icinde tesekkur ederim.

      Sil
  3. Çantalar harika gözüküyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler Gizem hanim, umarim turistlerde sizin gibi dusunur :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Yaaaaaaagggghhhhhh!!!! :)) Bilmiyormus gibi davraan caktirma :))))

      Sil
  5. Ya o ne kadar çok dosya öyle mit misiniz kızım siz yaa,ne var o kadar eski evrak...(ne de meraklıyım yaa ) dondurucu fikrini çok beğendim hiççç aklıma gelmezdi,çok beğendim,ellerine sağlık :)) sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa sorma Nuray, Turkiye'de 10 yil saklama zorunlulug vardi, burda omur boyu:)) O yuzden hicbir evragi atamiyoruz, birde benim koca, cok temkinli, her evraktan 3 kopya yapiyor, bir odada sizin gormediginiz var:))
      Ama koca kisisinin yuregine iniyordu az kalsin, dondurucunun ustune yaptim sandi:))) Hahahahaaaa bu korku ona bir omur yeter:))

      Sil
  6. Eeee daha nasıl olacak çok güzell olmuşlar benim için emek verilen herşey son derece mükkemmeldir canım uğraşan marifetli ellerine sğlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ayselcigim, tabiki emek verilen sey guzeldir, ama paylasilmasada olurdu denilebilecek birsey oldugu icin oyle dedim. Bu yayini temizlik arasinda eglence yaptim kendime senin anlayacagin:))

      Sil
  7. Mevlüdecim bence gayet güzel olmuş deeepfrizden bahsediyorum desenler yapıştırma gibi duruyor Çantaları çok güzel maşallah sana kaç tane diktin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol Semosum. Ama senin enistene kizdim soktum ben onu:)) Cantalarda bayagi tembelim bu aralar, 7 oldu sanirim, bir o kadarda fular var...

      Sil
  8. Anacım senin bu ev kaç oda kaç salon. Evrak odası, dikiş odası, çamaşır odası. Elini sallasan odaya çarpıyorsundur herhalde. Ne güzelllll. Minnak bir hobi odacığım olaydı. Ahhh nerde. Neyse cumaya kadar meraktan çatlamamızı sağladığın için ayrıca sağol yanii. Çantalarda hiç güzel olmamış. Aynılarından kendimede dikmiycem. Deepfreze hepsinden kötü. Aynısından bende yapmayı düşünmüyorum. Ama bayıldım. Ellerine sağlık. :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anacim benim ev: 4yatak odasi, 1 cati kati,1camasir odasi, 2oturma odasi, 2 salon, 1 arsiv odasi, 1 yemek odasi,1 mutfak olup, 3 banyo, 1 tuvalet,1 el yuz yikama yeri olarak toplamda tuvaletleride sayarsak 18. Ama ban dikis odasi kalmadigi icin ( ev kucuk napacaann:))) yan binaya el koydum :)) dikis atilyem iki katli , ikinci kat senindir bacim gel. Cumaya birsey kalmadi ama sen yinede dil altini al oyle gel beni okumaya :)) Hahaaahhha demi cantalar hic guzel olmamis, dikme bencede. Hele o deep hepsinden berbat. Koca kisiside oyle dedi soktum bende, (pire icin yorgan yakarim hemennn) Ama sen yap eminim cok sahane is cikarirsin ortaya. Tesekkur etmeyecegim bende sana :))) Opuldun hayatim

      Sil
  9. Çantalar çok güzel yaa ellerinize sağlık :)) Bu dolap üstü kaplama iyi fikirmiş denemem lazım acil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Aycan hanimcigim, deneyin valla, islak bezle silinince de cikmiyor, Temizlik acisindanda bayagi kolaylik:))

      Sil
  10. İllahi kadın :)))
    Şu kendinle dalga geçmiyormusun ince ince bayılıyorum bu haline :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak yaaa:)) Dinime laf soyleyen, benden musluman olsa bari.:))) Kiz biz kendimize ince ince dokundurmazsak nasil yazi yazariz ki!!! :)) Hem sen birde benim benle kavgalarimi dinlesen:)))
      Ben senin her haline bayiliyorum:) Opuldun kocaman

      Sil
  11. Bence haKSIZLIK ediyorsunuz kendinize Mevlüde hanım siz de çok yeteneklisiniz. Çok chic olmuş sizin deyiminizle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Nilgun hanim, incelik gosteriyorsunuz, ama ben ben biliyorum kendimi:))
      Hahahahaaa o chic kelimesi mecburiyetten oyle yaziliyor, cunku Turkce klavye degil bilgisayarimda, telefonumda. Turkce yazinca farkli bir kelime cikiyor ortaya en ayibindan:)))

      Sil
  12. Ayyy yazık kuş yuvası kadar bir evmiş. Ama sana oda kalmamış çok üzüldüm Allah sabır versin. Gönlü bol arkadaşım üst katı Sevda kapmadan geliyorum. Dil altım, dil üstüm, tansiyon ve şeker aletlerim yanımda hazırım cumaya. Aaaa ama deepfreze çok güzel olmuştu. Bence koca kişisi bu işten anlamıyor. Sen birdaha ona gösterme canım. Kocaman sarılıp öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiiiii yazik banaaaaa :)))) Uzulme be gulum kader deyip buktum boynumu ben:))
      Gel hayatim gel, onada sanada yeter, yerim odam bol ust katta:)
      Hah tamam herseyi hazirla yanina, sebep olmayayim sana Cuma gunu :))
      Dimi kizz bu koca kisisine ben bi parmak gosterip hiiiiiiii diyeyim:))
      Bende en kocamanindan opuyorum seni tatli dilli arkadasim:))

      Sil
  13. Deepfriz kapağı çok güzel olmuş.Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Ozge hanim, ama kullanamadan soktum koca kisisine kizdigim icin :))

      Sil
  14. Ellerinizee sağlık becerikli hanım :) hizlisiniz bu aradaa baya çanta bitmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efenim, simartiyorsunuz beni:)) Tesekkur ederim hayatim, ama bu aralar pek bir sallar oldum cantalari yine:)

      Sil
  15. MaşaAllah MaşaAllah üretken kadın. Ellerine sağlık. Deepfriz fikri de süper tuttum bunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Fatma. Birde koca kisisi tutsaydi bu fikri super olacakti :)))

      Sil
  16. Merhaba Çantalara bayıldım ki çok güzeller .Çok otantik duruyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim turistlerde seninle ayni fikirde olur:) Yoksa gunah olacak o kadar kumasa :)))

      Sil