07 Kasım 2014

Rahmetli Amcamdan Inciler 2

Merhabalaaaaarrrrr,
Bundan onceki postlarimdan birinde burada rahmetli amcamin pratik bilgilerinden bahsetmistim. 
Gizli dikisten bahsetmistim. Iste fotograflarla gizli dikisi elimden geldigince gostermeye calistim.
Yalniz suni deri uzerinde yaptigim icin biraz egri bugru oldu, normalde boyle egri olmuyor:))
Eeeee sahibine benzemeyen sey haramdir derler ya, ayni bennnn :))))))
Eveettt adim adim gizli dikis:
 Once kumasi ortadan kestim, normalde sokuklerde, yastik dikislerinde, gizli olmasi gereken her yerde kullanabilirsiniz.
 Yalniz burada onemli olan, dikeceginiz seyin duz yuzunden dikise basliyorsunuz.
 Sokugun bir bir kenarindan
 Bir diger kenarindan dikiyorsunuz...
 Ister dikis sonuna kadar boyle karsilikli dikersiniz ,
 Isterseniz ipi cekip kalana oyle devam edersiniz.
 Diktiginiz yerden ipi cektiginizde goruntu asadaki gibi olacak. Usten duzgun bir dikis elde ederken,
 Butun kotu goruntu altta kaliyor.

 Evet iste goruntu bu. Suni deri oldugu icin biraz kaymalar oldu, o yuzdende egri duruyor dikis.Idare ediniz lutfen )
Ben genelde sokulen coraplarda, yastik kenarlari dikerken kullaniyorum. Birde, ip ve kumas renginde ayni renk olmasi gerekli diye bir sey yok. Gordugunuz gibi siyaha kirmizi kullandim ama dikis bittiginde kirmizi ip gorunmuyor. Yani siyahi beyazla bile dikebilirsiniz.

Musmutlu hafta sonlariniz olmasi dilegimle...

11 yorum:

  1. Rahmetli amca'dan gene güzel bir bilgi...Nur içinde yatsın...

    YanıtlaSil
  2. Çok değişik bir uygulama, uygun yerlerde kullanmak üzere öğrendiğime sevindim.
    Amcanın ruhu şad olsun, Allah rahmet eylesin, senin de ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Güzel yöntemmiş, huzur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  4. Necla Solen: Evet :))
    Aminnn Tesekkurler

    YanıtlaSil
  5. NOWACRAFT: Ben cok kullanirim bu dikisi yastiklarda. Fermuar dikmek daha iyi ama ahhhh tembellik:)) Aminnn ve tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  6. Ful Atolye: Umarim birilerinin isine yarar. Aminnnn...

    YanıtlaSil
  7. Önemli bir bilgi gerçekten. Mekanı cennet olsun, çok teşekkürler bu güzel yayın için.

    YanıtlaSil
  8. Mutlaka işe yarar çok teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
  9. Seda Ozlen Erdogan: Umarim:))
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  10. amcanın ruhu şad olsun canımcım.güzel yönetm !

    YanıtlaSil
  11. İlk defa goruyorum bu yontemi dur bi deneyim dedim ve sonuc harika.! Amcaniz isiklar icinde yatsin ve sizede cok teskkurler paylasiminiz icin.Sevgiler :)

    YanıtlaSil