29 Eylül 2014

Kim Demis ki.......

Merhabalaaarrrr,
Neden yoktum, nicin yoktum diye uzun uzun yazacak degilim.
Modda degildim, havamda degilsim, tembeldim, usengectim vs.vs.vs.:))
Ama oyle sahane bir misafirim varkiiiiiiii, akillara zarar :)

Kim demiski cocuk dogurmadan anneanne olunmaz diye;
Ben oldum, hemde bakin nasil bir toruna sahip oldum :)

Anneeeee, benim anneannem cok beyaaazzzzz bakisi :)
 Boguluyorum kurtarin beni bakisi :)
 Zit kutuplariz :)
 Zit- mit bi selfie'miz olsun bari pozu :)
 Himmmm... Anlasildi... Bu beyaz anneanneden kurtulmanin  yolunu bulmam lazim pozu :)
 Aglarken fotosunu cekmek istedim flas parlayica aglamasi saskinliga donustu:)
 Ama bu anneanne cok azimli aglama pozunu yakaladi valla :))
 Cok tatli degilmiiiii? Yedim yedim dunden bu yana. Bu kalan kismi :))
Hadi bakalim musmutlu gulumseyin butun haftaya Kucuk Zafer'imizle...

29 yorum:

  1. Oyyy ne tatlı bişey bu maşallah :) Zenci bebeklere karşı benim de aşırı bir zaafım vardır hep, o dudaklara vura vura seveceksin.

    YanıtlaSil
  2. Nasıl güzelsin sen yaaa maşallah :)) Hele o dudakları koparacan..Bende vahşi severim çocukları ;)))

    YanıtlaSil
  3. Ben bunu yerim yerim:) Maşallah, kuzu ya:)

    YanıtlaSil
  4. Kahve Tadinda: Hem nasil tatli, nasil sahane birsey anlatamam. O dudaklari ceke ceke uzattim resmen:))

    YanıtlaSil
  5. Fatmariko dikis sever: Tatli ne kelime, o guldukce insanin icine gunes doguyor sanki:)

    YanıtlaSil
  6. Aycan Ulus: Ben dimiii:)))) O dudaklar dahada uzadi sayemde. Cocugun minciklanmaktan etleri yumasadi valla:)) Bende vahsi severim, bagira bagira, vura vura... Bak yine canim cekti:))

    YanıtlaSil
  7. Ful Atolye: Ye valla; ben yiye yiye bitiremedim. Kara kuzum, kara bocugum diye seviyorum, nasil guluyor:)) Turkce anliyormu ne??? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebekler ne dilde olursa olsun anlıyor içten seveni:)

      Sil
  8. Ayyy maşallah çok güzel bir bebekk:=)) nasıl öpe öpe sıkıştıra sıkıştıra mıncıklaya mıncıklaya sev:=)))

    YanıtlaSil
  9. Maşallah cok şeker gerçekten ,bende hirpalayayarak severim bebekleri;)

    YanıtlaSil
  10. Size karşı o kadar mahcubumki nasıl yazayım bilemedim...bir çorba meselesinden dolayı sizi çokkk yanlış anladım ve kırdım çok özür dilerim...aslında hiç öyle biri değilim ama bazan öyle garip yorumlar alıyorum ki sizin yorumunuzuda onlarla birlikte okuyup ,çok ayıp ettim...umarım bağışlarsınız...bu sevimli yumurcağı görüpte sevmeyen yoktur sanırım...çok tatlı...

    YanıtlaSil
  11. Çok şirinnnnnn,eh anneanne de bu kadar sevdikçe daha da şirinleşir, ne mutlu ona :)))

    YanıtlaSil
  12. Agzini burnunu isiririm ya saclara bak masallah :)

    YanıtlaSil
  13. Necla Solen: Ah ne minciklama hemde gorsen acirsin bocugumun haline:))

    YanıtlaSil
  14. Sezo bigo: Dimi ama cocuk oyle sevilir zaten, biblomu ayol bunlar :))) (Savunma kelimem:))

    YanıtlaSil
  15. Tulin Akin Atesal: Bosverin unuttum demek isterdim, ama ne yazikki unutamadim, ve evet gercekten cok kirildim. Ilk defa boyle bir tepkiyle karsilastigim icin sanirim bayagi etkiledi beni. Birde ilk ozur yazinizi kopyala yapistir yapip iki yere yazdiginizi gorunce daha cok kirildim. Ama bu yorumunuz beni cok mutlu etti. Demekki beni kirdiginiza sizde gercekten uzulmussunuz. Peki o zaman kirginligi birkalim hadi beraber bu kara bocugu yiyelim, isiraliiiimmmmm :))

    YanıtlaSil
  16. Gulay Ersoy: Sevgi manyagi oldu cocuk sayemde, iki gundede alisti ne cilveler yapiyor gorseniz kafayi yersiniz:))

    YanıtlaSil
  17. bu şu blogda daha önce yer verdiğin eşinin arkadaşının kızı bir güzellik vardı onun sayesinde edinilen bir torun mu yoksa? Allah analı babalı beyazananeli sevenleri sevdikleriyle sağlıkla güzel bir ömür versin karabibere

    YanıtlaSil
  18. terzi mankeni: o saclar bir parmak boyu kadar var ama cekince belli oluyor:))

    YanıtlaSil
  19. Ful Atolye: Evet bu konuda kesinlikle haklisin:) Sayemde Turkce ogrenecek cocuk :))

    YanıtlaSil
  20. Ornitorenkhandmade: Aynen o Gonca'm:) Ama baba o degil. Sonradan anlasamayip ayrildilar ve fildisinde daha once tanidigi bir gencle evlendi, ve bu kara bocuk geldi bize :))

    YanıtlaSil
  21. çok tatlı maşallah yaa.
    bu kadar ara verme tamam mı?

    YanıtlaSil
  22. Ayy, çikolata gibi, hem de nasıl yenir :))

    YanıtlaSil
  23. Alanay Yildirim: Tadindan yenmiyor hemde:))) Tamam vermemeye calisacagim:) Tesekkur ederim;

    YanıtlaSil
  24. Nowacraft: Bitter ciklota hemde. Ah nasil isirip o dudaklarini ceke ceke seviyorum anlatamam :)

    YanıtlaSil
  25. oyyyy maşallah barekallah nasıl tatlı bir bebek o öyle. ama ağlatmadan sevin yaaa kıyamam beennn :)))

    YanıtlaSil
  26. Hande Erdede: O kadar tatli, o kadar sevimliki aglattirmiyor kendini. Burada acikti bibereno hazirlanirken ki aglamasi. Cunku acliga hic tahammulu yok :)

    YanıtlaSil