16 Temmuz 2018

Biri bana karabatak mi dedi?

Merhabalarrrrr,
Evet uzun zaman oldu farkindayim.
Hem saglik problemlerimden, hem instagramin cazibesine kapilmamdan kaynakli.:)) Itiraf ediyorum blogcugum, seni instagramla aldattim uzunca bir sure.:))
Ama ilk goz agrimsin benim, bak sana dondum:)))
Bu arada bir Turkiye seyahati gerceklestirdim:) 10 gunluk kisa bir mola idi.  Zarife'me ( Elmira) istedigi elbiseleri diktim. Gerci yine beni delirtmeyi basardi ama, bu gri elbiseyi cok begenip, bayram suresince uzerinden cikarmayisi ile affettirdi kendisini:))

 Teyzeeeee bana gri bir elbise dikermisin deyip, fotograf atti. Tamam dedim, elimde gri kumasim yoktu gidip aldim. Diktim, fotografini attim: hmmmm guzel olmus ama keske kisa kollu olsaydi!!!
 Bana yolladigin fotoda mankenin uzerinde kot mont vardi teyzem, keske kisa kollu istiyorum deseydin dedim.
Hmmmm haklisin, neyse boyle de giyerim artik dedi. Lutfetti :)) (olurmusun oldururmusun)
 O kadar laf etti, ama cok begendi giyince:)) Oyleki, abisi: kizim yeter ameliyatla alacagiz uzerinden cikar artik dedi:))))
Bu arada beline, ince seritler halinde 3 adet parcalar kesip, orerek kemer yaptim.
 Izinimi ramazan bayramina denk getirdim. Abim bayram sabahi isten geldi, uyudu. Elmira bekledi uyansin diye, uyanmayinca: olsun ben uyurkende bayramlasirim dayimla, harcligimi da uyaninca alirim dedi:)))
 Bayramlastigina dair delil fotografi cektirmeyi de ihmal etmedi tabii.:))
Evet evet, kapti bayram harcligini:))
Bugunluk bu kadar, ama diktiklerim birikti, bitirene kadar bikmayin benden olur mu?:))
Musmutlu yarinlariniz olsun...

8 yorum:

  1. Güzel kadın iyi olda...!
    Geç olsun güç olmasın.Sağlığını merak ettim umarım ciddi bir şeyler yoktur.
    Geçmiş olsun güzellik.

    Konu mankeninin elbisesi çok güzel,kendisi ondan güzel,sen hepsinden daha güzelsin...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyiyim cok sukur, kroniklesti artik rahatsizligim, o yuzden kendilerini pek iplemiyorum bu aralar :))))
      Konu mankenim hakikaten cok guzel ( kirpi yavrusunu pamugum diye severmis) gibi oldu benimkide:)))))
      Cok tesekkur ederim sevgili ogretmenim, kocaman opuyorum seni

      Sil
  2. Çok güzel olmuş elbise, yeğenine de çok yakışmış, güle güle giysin:)
    Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim Mujde, birde bnei delirtmese daha iyi olacak sanki:)))

      Sil
  3. hehe her şey çok tatlı çok komik şirin ve güzeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim:)))
      Beni biliyorsun, artik tarzim oldu komiklik:))))

      Sil