26 Kasım 2017

Bol tegelli adli calismam :) :)

Merhabalarrrr,
Bu modeli ilk olarak birkac ay once pinterestte gormustum ve mutlaka dikmeliyim demistim.
Demeseydim tabiki belki sinirlerim bu kadar lacka olmayacakti, ama bittikten sonraki kadar da mutlu olmayacaktim:)

Oncelikle, base kalibim uzerinde gerekli degisiklikleri yaparak kalibini olusturdum. Sonrasinda elimdeki parca kumaslari degerledirmek adina, kirmizi ve siyah ayni kalite ve kalinliktaki penyeleri aldim elime. Ama gel gorki, kirmizi yeteri kadar yok. O zaman gidip alinsin dedim ama, kirmizi bulamadim. Haliyle renk degisimine gitmek zorunda kaldim.

Ve bu guzel maviyi buldum. Hemde 2 metresi 3,75 euroya. Yakalar cok goz onunde olacagi icin ustten dikis izi olmasin diye, once guzelce katlayip tegelledim.
(Evet evet ben!!!! ve tegel!!!!!) Banada inanmasi zor geliyor ama komple tegelledim hemde:))
Hayir tabiki yasli sabri denmiyor buna sekerim. Titiz calisma bu titiz calisma:)))( yersen tabi:)
Tegelden sonra bitti saniriyorsunuz degil mi? Bitmediiiiii. Birde uste gecirmeden bastirma dikisi yaptim, evet evet, yine elde:)))
Niye?
Ustten dikis olmasinmis...
Hersey tamamlandi sira geldi makina dikisine. Ama makinalarimin ikisininde inadi tuttu, cift igne dikmem diye.


Haydaaaaaa:(( Makinada ne yapabilirim diye arastirirken bu sus dikisi ile kol ve etek uclarini bastirayim, sonra dedim ki; her rengi kendi rengiyle dikersem,onlerede chic olur bu sus dikisi deyip, komple sus dikisi yaptim:))
Gor bakalim el mi yaman, beymi yaman? :))


Evet sonuca ulastim. Vede cok memnun kaldim. Tabi annem gorunce yine soylenecek bana, kizim evlendin hala bi akli basinda giyinmeyi ogrenemedin diye:)))


Uyumayi hakettim. Evet ben ayakta da uyuyabiliyorum:)))


Blouse / Bluz          :  Melined
Pantalon                 : Melined

21 yorum:

  1. VAAAAAAV...vaaaaauvvvv....fııııyttt.....füüüüüüyt....Çok havalı olmuş gııı...
    Bu ıslıklar bitmez bacım,aştın sen,oldun tamamsın.
    Türkan'da görsün de anlasın nasılmış.
    Oh be ....Ben olamasamda Melim başardın sen de triko-Tekstil-konfeksiyon halt etmiş.
    Valla da biilada hazır gibi olmuş.
    Yakışmış mı yakışmış.
    Git yat bacım artık dinlen hak ettin sen.
    İyice dinlen ki ( el-çantası ) seni bekler.
    Elinde ki çanta güzel de daha güzelini yap Türkan O Türkan yok mu ? Bir yapar,pir yapar demedi deme,sonra.

    Ellerine sağlık arkadaşımın.Güle güle giy.

    Not:Seni seven bir öğretmen varmış,kendi kulaklarımla kocaman AFFERİN dedi duydum çok da kıskandım..
    Haberin olsun.o öğretmen bana hiç afferin demiyor çünkü.

    öpüldünüz hatun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahahaaa Merihhhh, cok fiyakali bir giris olmus buda:)))
      Tum bunlari yaparken gordum seni hayalimde:))))
      Yooookkkkk >Turkan bakmazzz, Turkan isine gelmeyeni gormezzzz:))) Bak yok ortada hala:)) Tirsti o tirsti benden:))))
      Triko penden sorulur bebeeemmmm:)))
      Cok tesekkur ederim. Valla iki gundur yan gel yat osman'a bagladim olayi:))))
      Bir el cantasi hazir ama onu, deneme amacli diktim, simdi yeni diktigim parcaya aksesuar olarak gelecek asli:)
      Ben bu ogretmeni taniyorum sanki:)) Surekli de hissediyorum kalbimin derinliklerinde.
      O herkese demez afferin diye, cunku bilirki birileride ona afferin ve bravolar gonderiyor:)
      Bende optum en kocamanindan...

      Sil
    2. Bakk bakkk neler konuşuluyor arkamdann :)) Seni cadı seniii:))
      Boş bırakmaya gelmiyor, hemen kaynatıyorsun ortalığı)))
      Şimdi bir çanta dikeyim de gör bakalım kim kimden korkacak:)))
      Ben öptürmüyorum işteee:)))

      Sil
    3. Merih ablaaaaa bu cadıya gaz verme sonra frenleri tutmayacak:)))
      Demek Sevda da bahsettiğin buymuş... O Türkan yok mu o Türkan öptürmeyecek kendini:)))

      Sil
    4. Bak simdi yaa:)) Ben ne dedim ki, Turkan varsa ben yokum dedim. O citayi yukseltiyor dedim o kadar yani:))Ama ben yinede koskocaman optum seni:)) Sen kiyamazsin banaaaa:))

      Sil
  2. Hehehehehe,her dikişsever birgün teyeli tadacaktır 😂😂😂 süper olmuş,hem asimetrik her zaman moda ki,hem de sana çok yakışıyor,eline sağlık bacım. ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheheee yalniz bu tadis cok sancili oldu bee:)
      Bari kalaydi uzerinde:)))
      Cok tesekkur ederim Sevdosum. Opuldun...

      Sil
  3. Harikasın baby, ellerine sağlık. Böyle asimetrik giysileri pek severim.
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instada yayinladigimda dedim zaten Necla'lik ve benlik bu model diye:)
      Sevginin en kocamani benden sana...

      Sil
  4. ahahahaaa :)) Ayakta uyuyan maviş güzel ♥
    Sen bu bluzda tabularını yıkmışsın vallahi, teğeller, elde dikişler...
    Ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hee kizzz niye kapattiysam gozlerimi?:)) Ama hemen bagladim olayi, hic caktirmadim pozu:))))
      Yikmak ne kelime Sebom, ezdim gectim valla.
      Tesekkur ederim, opuldun...

      Sil
  5. Muhteşem ellerinize sağlık güle güle giyinin çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  6. Ben bunu okuyalı epeyi oldu, ama yorum yazmamışım şimdi farkettim. Oysaki hadi sonucu geç, her diktiğin güzel oluyor zaten de, kooomple bir teğelleme çalışması yapılmış, buna bir vaaaaay beeeeee demeden nasıl geçilir :))) Cidden giydiğinde de üzerinde kalsaydı bari teğeller :))) Hiç diilse fotoğraf çekene kadar :PP
    Ama yorulduğuna, değmiş, çok güzel olmuş , bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla koommmple tegelledim sonrada tegellerden diktim:)) Bir ara sokmesemmi tegelleri diye dusunmedim degil:)))
      Cok tesekkur ederim Gokce, kalibi cikarirken bu kadar guzel olacagini tahin etmedim, ama bende cok begendim:))

      Sil
  7. çok güldürükçüsün sen yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar pek degilim. Ama sen gel herzaman, daha guldurukcu yazilar olacak:)

      Sil
  8. Ben sana uğramamışımmıı çok pardon güzelim bu aralar ben bende değilim:(
    Bluzun cool olmuş valla sanda çok yakışmış acaip şık görünüyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ugramamissin:)) Sorun degil, Aysel'im. Sen nasil oldun? Dikkat et kendine.
      Cok tesekkur ederim, biraz siradisi ya model ondan bu cool durumlar:))

      Sil
  9. Ben çok beğendim bu asimetrik bluzu. Güle güle giyin :)

    YanıtlaSil