10 Haziran 2017

Ayni yayin... Degil tabiki, diktim paylasmayayim mi???

Merhabalarrr,
Evet bunu cantalarin ilkini bir onceki yayinda gordunuz. Ama seri uretime gectigimi bilmiyorsunuz :)) Kapusonlu olandan iki, kapusonsuz olandan da iki tane olmak uzere 4 sirt cantasi diktim. Sirt cantasinin dikim videosunu bir onceki yayinda yayinlamistim:)





 Ilk kapusonlu deneme amacli dikildi. Sonrasindaki diktiklerime ust sus dikisleri yapinca ilki hosuma gitmedi ve komple sokup sus sdikisleri yaparak yeniden diktim:)
 Kapusonsuz olanlarin omuz askilarinin ikine iki kat kapitone koydum yumusak olsun omzu acitmasin diye.
 Ama bunlarin icine astar yapmadim. Kumasim zaten kalindi, gerek duymadim astara.
 Bu siyah biliyorsunuz siparis uzerine yegenime dikildi. O yuzden herseyine cok ozendim. Genc bir yakisikli kullanacak sonucta:))
 Kullandigim materyal su ve yagmur gecirmiyor. Satici bayan: motorcularin mont ve pantalonlari dikiliyor bundan dedi. Dikimide cok kolay. En ufak bir hatada defalarca sokmeme ragmen, hic deforme olmadi.

 Kapusonun icine gri polar penye kullandim, sicak tutmasi icin.
 Ic astarina yakisiklim fenerbahceli oldugu icin sari lacivert kumas kullandim. Icinde minik kirmizi kalpler var. Fotoyu yolladim bir heves, baakkk icide fenerli demek icin.
- Insallah o benim degildir dedi:((
-Ama fenerbahceli dedim,
-kalpler ne dedi?
-Fener aski dedim
-Konuyu begendim tamam olsun dedi.
-Yaslansamda ikna kabiliyetimden hicbirsey kaybetmedim dedim:))
 Cok temiz calistim coookkk:)) Omrumu yedi ayri konu:))

 Evettt, dikmek isteyenler icin kapusonun sirt parcasi icin shema hazirladim.
1. Kagit uzerindeki olculerde oynamalar yaptim. Ama nasil yapilacagini daha iyi anlatabilmek icin sekli gorun istedim:)
 2. resimdeki olculeri birebir kullandim.
Simdi: alta 30 cmlik bir dogru cizin, yukariya dogru 34 cm isaretleyin. isaretin uzerinden 54cm lik bir dogru daha cizin. Ust cizgi ile alt cizginin uclarini birlestirin.
Ustten kenarlarda 12 cm birakin kalani oyun. O oyuntuya kapuson dikilecek o yuzden kapusonun olcusu ile ayni olmali oyuntunuz. ben bir dergiden 42 beden bir kapuson kalibi kullandim.kapusonun kasmamasi ve omuzlara dususu guzel olsun diye en az bir yada iki beden buyuk calisin kapusonu. Alt kismindaki oyuntu cantanin arka parcasina dikilecek. O yuzden eger canta olculerini birebir kullanirsaniz, 7 cm yukari cikip oyabilirsiniz.
 Ve iste sirttaki yelek goruntusunu olusturan parcamiz hazir. Bundan 2 adet kesilecek. Iki kenar dikildikten sonra duzu cevrilip, askilar kenarlara yerlestirilip dikisleri cekilecek. Onlarin fotografini cektim ama bulamiyorum ne yazikki:(
Anlayamadiginiz, kafaniza takilan yer olursa, hem buradan, hem instagramdan yardimci olurum:)
Durun hadi cantanin videosunu buraya da koyayim.:))

Hadi bakalim kolay gelsin...

16 yorum:

  1. Ehehe ama neden benim çantamın astarından ona da kullanıyorsun ki Mevlüdem, o benim Fenerbahçe aşkımdı :) (Seninkiler beni paralayacak en sonunda :) (Kot çantamdan bahsediyorum ha, yanlış anlaşılmasın :)

    Kitap günlerinden sana kitap alayım dedim. Sonra baktım e ben de okumak istiyorum. Sen gelene kadar okuyup bitirip öyle vereceğim, sonra bu kitaplar yeni değil mi diye yakama yapışma bak :D

    Çantalar çok güzel olmuş, sahipleri güle güle, mutlu mutlu kullansınlar, içleri de bereketli olsun hep güzel şeylerle dolsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa ayni astar mi? Unutmusum bak, yoksa kullanirmiydim hic? Kullanirdim tabii :)) yok yok giciklik olsun diye degil, elimde daha uygun baska astarlik kumas olmadigindan:))
      Kitap olsunda, eski yeni hic farketmez valla. Bir senedir alakaranlik 3-4 ve seytani uyandirma'yi hatimettim resmen kitapsizliktan:)))
      Bencede guzel gunlerde kullansinlar ve icleri bereketli olsun insallah:))

      Sil
  2. Vallahii bravo sana.. 1, 2 derken seri üretim oldu gerçekten, siyah tam puan aldı. Astarı, işçiliği çok temizzzz:)) Amplem gibi bir parça var ya ona adını yazı verr:))
    Çantayı diktin yetmedi bi kalıbı cümle aleme duyurrr:)) kesin sana dava açacak ooo site:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla tam seiye baglamistim ki biraktim artik:)))
      O amblem gibi olan demir ama. Nasil yazilir ki uzerine? Yoksa super fikir.
      Ay hic sormaa valla davalik oldum. Semaaaaa kurtar beni :))))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Yasemin, senin eline su dokemem ama kendimizce yaptik birseyler iste:)

      Sil
  4. Ahhh düşüncel arkadaşım biz de dikelim diye şema bile çizmiş ;)) Başına musallat etmemek için yapıyorsun tüm bunları biliyorum :)) Çok güzel ve temiz dikiş olmuş ellerine sağlık ikna kabiliyeti doğuştan var sende tatlım ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki hayatim, hersey sizin icin:)
      Tamam biraz da kendimi kurtarmak icin yapmis olabilirim:)) Ama biraz!!!!
      Cok tesekkur ederim canimcigim, birtek seni ikna edemedim:(

      Sil
  5. Super cute! Love these bags. Well done!

    YanıtlaSil
  6. Çantayı bulmuşta kalbe mi kulp takıyor ergen paşa :)))))
    Söyle ona senin burun büktüklerini havada kapıyorlar ona göre diye de aklı başına gelsin şaşkının ahahahaaa :)))

    Yerim ben seni çalışkan arım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ergen iste!!! :)) Valla diyeyim de azicik burnu surtsun bari:))
      Cok sagol Sebomm:)

      Sil
  7. Şapka çantaya dahilmi??? Benmi rüya görüyorum :-O vaaayy bee derdirten çalışma! Tebriklerrr UN GRAND BRAVO !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dahil. Aslinda fermuarlida yapilabilirdi ama usendim artik:)). Merci beaucoup chérie :))

      Sil
  8. Ellerinize sağlık.Çantalara bayıldım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim:) sahipleride bayildi hatta iki tane siparis bile aldim.:)
      Tabiki hediye edilecek yine, siparis dedigime bakmayin:)

      Sil