01 Ocak 2017

2017 VE ILK POST

Merhabalarrrr,
O kadar guzel dilekleri dilememisizde 2016'yi aratmasin demisiz sanki, 2017'nin ilk saatlerinde yine canlar yandi, yine gencecik insanlar bir hic ugrana topraga dustu. Halbuki ne guzel paylasimlar yapacaktik. Ne guzel gunler gorecektik.
Hep diyoruz ya alismayalim diye. Farkinda degiliz ama alistik bunlara ve sesimiz cikmaz oldu, acilarimizi icimizde buyutmeyi, icimize aglamayi ogrendik bazi hirs duskunu gerizekalilar yuzunden:((
Aslinda agzimin dolusunca kufur etmek istiyorum, avaz avaz bagirmak, kirip dokmek istiyorum. Ama sonra anlamayacak insanlar icin iki kelimeyi bile ziyan etmeye degmez diyorum.
Ama hayat devam ediyor ne yazikki!!!
Iste bizdeki durumlar...

Insaatimiz bayagi ilerledi, katinin kiremitleri kapanmaya baslayacak yarin.
Beni atolyemden attilar, garajin bir kosesine bir atolye yapacaklarmis bana:( Duyda inanma. Buna da nazar degdi sanirim, aaaa Mevlude'nin kocaman atolyesi varrrr!!!
Alin iste yok artik. Mutlu oldunuz mu?:))



Bize iki kucuk ayicik geldi:))

Aralarina bir kart kuzu karisti:)) 

Kar yagmadi ama oyle kiragi yaigorki sabahlari butun agaclar bembeyaz oluyor? Hatta orumcek aglari bile:))

Yilbasi icin iki kucuk agir misafirim vardi. Yilbasi hediyelerini verdigimde, opucuk yagmuruna tutuldum:)

Eeeee iki kucuk kizin eline gecersen boyle maymun ederler seni tabi. Bu en iyi halimdi:))
Ertesi sabah haberlerde duydugumuz olayla, guluslerimiz yuzumuzde dondu.
Guzel dileklerimi icimden diliyorum artik, sanirim evrene gonderdigimiz iyi dileklerimiz bir seylere carpip kotuluge donusuyor.
Opuldunuz...

26 yorum:

  1. Aynen öyle, alıştık ne yazık ki :( Zaten sadece çenemize vuruyor..

    Sen saçını mı kestirdin, ne güzel olmuş, bayıldım :)

    Ne inşaatmış kardeşim, bitemedi bir türlü :) Kolay gelsin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Handan sadece cenemiz isliyor:(
      Evet babamin ilk hastaneye yattigi gun kestirdim Turkiye'de. Bildigin 3 numara idi, ama uzadi:))
      Bende oyle diyordum ama bitti gibi birsey artik:))

      Sil
  2. Tat kacirmada ustlerine yok😞
    Minisler cok sekerler canım onlar cok daha guzel gunler gorsun ins

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi aynen oyle:(
      Minislere allah bir cene vermis, resmen ceneleriyel nakaft ettiler beni bir haftada:)))
      Onlar Belcika'da yasiyorlar, oyuzden goreceklerine eminim:)

      Sil
  3. Herşey kaldığı yerden devam ediyor malesef yeni bir yılın güzellikler getirmesini dilemiştik oysa :(( Ama yine de ümitliyim ben güzel günler göreceğiz... Yeni yılın kutlu olsun Mevlüdemmm seviyorum seni ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben umudumu kaybettim artik Aycan. Helde birde hala savunanlari, tapanlari gordukce sadece yuh diyorum agzimin dolusunca.
      Bende seni seviyorum akidesss, gel artik sende:)

      Sil
  4. Kart kuzuymuş,,? Sen kuzusun kuzu,
    üstelik kart kuzu olmaz,koyun olur onların giysiside sana uymaz...
    Çünkü onlar koyundur,koyun.

    Senin o kısa kesimli,modern saçlarını severim.
    Yeni Yıl saçı çok güzel yakışmış.

    Küçük sevimli kuzular da çok şirinler,evinizi şenlendirmiş Mevlde!mi güldürmüşler.
    İnşaat güzel ilerliyor,söylenmeee,sonuç eminim güzel olacak...
    Veeee Mevlüde o atölyede şahaserler yaratıp,bize sunacakk,...
    Öpüldünüz..Kısa kehkülünü sevdiğim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Once bende koyun diyeyim dedim ama sonra kendime kiyamadim:))))
      Bu kadar koyun varken ben kart kuzu kalayim dedim:))
      Turkiye'ye gitmeden once karar verdim, gittigimin etesi gunu kestirdim. Dokulmekten gectim, kokunden kopuyordu artik:(
      Ne senlendirmesi Merih, bildigin canima ot tikadilar, imdatttt diye sessiz sessiz cigliklar attim:)) Gecmis artik bizden hayatim, kafa ambale oluyor, sesi kaldirmiyor artik, bunu anladim:))Insaat konusunda soylenmiyorum artik, bugun izolasyonla tamamen kapattilar, yarin citalari cakilip, kiremitlere baslayacaklar. Bu gece catinin serefine iki sis sampanya patlattik:)) (Yilbasinda icememistik, icime dert olmustu:))))
      Valla zaten atolye yapmazlarsa, kiraciyi diger eve postalayacagim, hiiiicccc kusura bakmasinlar:)

      Sil
  5. Mevlüdeeeee yeni yılda mutluluk ve sağlık diliyorum canımmmm :) Valla ben nazar etmedimmmm kıssss,ama gelip çalıştay yapacaktım seninle :)Neyse sen orayı da cennete çevirirsin kızımmmm...Saçlar da gitmiş,hadi yine eski günlerdeki muhabbetimize dönelimmm,ne güzeldi yaaa,özlüyorummm etkinliklerimizi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurayyyyyy, tesekkur ederim hayatim, hepimize mutlu bir yil olur insallah.
      Kesin senin nazarin degmistir:)) Gel kiz gelsen sen calistaya. Yeni atolyem bitmis olur o zamana kadar. Saclar gitti, boyle daha kullanisli oldu.Hadi gelde donelim valla, bende ozledimmmm

      Sil
  6. Kendimiz söyledik , kendimiz dinledik . Bilen bildiğini yapmaktan vaz geçmedi. Bu son olsun inşallah , 2017 önceki yılı aratmasın.
    Ayy , benim nazarım mı değdi acaba ? Ben ütü masasında uğraşıyorum , sen orada at koşturuyorsun dediydim :)) Kız şaka, benim nazarım geçmez. Elimdekilerle yetinirim hep.
    Yeni imaj şekil olmuş . Biz dilemeye devam edelim , umudumuz bitmesin.
    Bizde seni öptük çılgınım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Turkan yaa. Aziz Nesin'i saygiyla aniyorum:)))
      Bak yaaa neler demis atolyemeeee!!!!:)
      Ama ben dedim, gelin dedim bi masada sizin icin atarim koseye dedim, daha ne diyeydim bilemedim ki?:)))
      Valla imajdan cok sac toplamak bezdirmisti beni:) Sekil oldu valla. Ben cok memnunum:)) Bende umut tukendi, sizin stoktan kullanayim bari:)
      Kocaman opuldun hayatim

      Sil
    2. Bak bu iki oldu , yine unutmuşsun . Kız arkadan değil , yüzüne dedim ya;))
      Ben de her şeyi unutuyorum diye üzülüyordum , bundan sonra üzülmeyeyim bari ;))

      Sil
    3. Bunadim, bunadim. Bu aralar aklim sadece yemek yapmaya eriyor:))
      Hayatimdan, dusuncelerimden butun hersey silindi, herseye yemek gozuyle bakiyorum artik, ondandir bu unutmalarim:))
      Yok yok uzulme, kesinlikle yalniz degilsin:))

      Sil
  7. Özlemişim seni Mevlüdem...
    Hepimiz de bir hayal kırıklığı, neye inansak, neye umutlansak diye düşünür olduk galiba...

    İki minik misafirin ne hoş... Ne güzel enerji vermişlerdir sana :) Bu arada saçlara noldu, ben kaçırdım mı, doğru mu görüyorum ve haber bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozleyin beni anaciimm.:)) Kiz geliyorum yarim yamalak okuyup gidiyorum bloglari. Pc basina oturunca benim kucuk zipirlara bir hal oluyor ille film bakacagiz diye. Hep buralardayim ama goz ucuyla:))
      Bu arada saclar cok dokuluyordu, hatta kokleriyle beraber komaya basladi, bende 3 numaraya vurdurdum:)) Bu uzamis hali:)

      Sil
  8. Saçlar mı kesildi acaba? Ben de kestirdim. Kadınlar mutsuz olunca saçlarını kestirirlermiş denir ya benimki ondan değil. Elbette son zamanlarda ülkenin durumu beni de herkes gibi mutsuz ediyor ama ben son 12-13 yıldır kısa, zaman zaman da kısacık saçlıyım. Atölyenin elden uçmasına çok üzüldüm. Ama garajda bir köşeye de eyvallah etme bence. Şatonun başka bir odasına el koy :) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  9. Kesildi, kesildi:) Mutsuzlugu, mutluluga cevirdim. Asiri derece dokuluyordu, koca kisisi bile uzun sac severken 3 numara teklifi kendisinden gelince baliklama atladim valla:)
    Yooookkkkk oyle kiytirik bir atolyeye tav olmayacagim. Ozel dikis atolyesi olacak kocis soz verdi. Yoksa cikmam evden diye tehdidimi savurmayi ihmal etmedim yani:)))
    Sevginin en kocamani benden hayatim...

    YanıtlaSil
  10. Malesef 2017 de beklentimiz yüksekti ama içine ilk günden yapıldı inşallah bu son olur diye umut etmekten başka çare yok.
    İnşallah atölyene kavuşursun kuzum özledik dikişlerini çok ara verdin çok, şu evişin biran önce biter inşallah.O ne saçların ama çokkk yakışmış hiçde kart görünmüyon şekerim içinin güzelliği yüzünde senin vee hepte genç kalacaksın.
    Bu yıl sana tüm güzellikleri nasip etsin öpüldün sultanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umut fakirin ekmegidir misali:((
      Atolye icin bir yil da ancak biter dediler. Bende atolyemden cikmamaya karar verdim:))
      Bende ozledim dikis dikmeyi, bu aralar ilik-sokuk dikmekle avutuyorum kendimi. Benimde tek dilegim biran once bitmesi, zira ben bitiyorum yavas yavas:(
      Vaaaayyyyysss olurum ben bu sozlere beee:)))) Gencim-guzelim hiihh. (trip atma efekti:)
      Amin cumlemize insallah, sende opuldun guzel kadin

      Sil
  11. Umarım, bir daha böyle üzücü olaylar yaşamayız, efendim.
    Mutlu seneler dilerim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah biladelim:) Sizede mutlu seneler

      Sil
  12. Saçlar süper olmuş valla, benimde kıvırcık olmasa bende bi güzellik yapıcam saçlarıma ama kıvırcık olduğu için kısada hergün düzeltme yapamam diye kestiremiyorum. Yeni yılınızda kutlu olsun, Alnımıza ne yazılmışsa onu yaşıyoruz. ALLAH cümlemize hayırlı yazılar yazmış olsun inşallah. Sizi kim odanızdan attı yaaa, hemen bi toplanıp sorguya çekelim isterseniz 😁 kendinize çok iyi bakın, emimimki siz küçük bir odada çokkk güzel.şeyler dikersiniz 😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi kuaforume soyledigimde olmaz dedi bana, saclarin cok dalgali dedi ama israrlarima dayanamayip biraz uzun kesti.
      Bende baska bir kuafore gittim olur, hemde cok guzel olur dedi bayagi asker trasi yapti:)) Cokta begendim:) Bence sizde deneyin kesin yakisacaktir. Hepsine birden amiiinnn diyorum.
      Ayyyy valla cekin bunlari sorguya, hatta elektrik falan verin vazgecsinler:))
      Su insaat bi bitse salonun icinde ki deepfriz odasinda bile dikerim, o derece ozledim:))

      Sil
  13. Herseye ragmen ne güzel ve neseli resimler. Icim isindi izlerken Mevlüdem. Fotolardan bile insana yansiyan o pozitif enerjini seviyorum. Hele o iki ayiciklara bayildim:) Cok umut vaadediyor gibi görünmese de, insallah güzel seylerin cok daha fazla oldugu yil olsun hepimiz icin yine de...

    YanıtlaSil
  14. Hayatimizda artik sadece anlik neseler yasayabilir hale geldik ne yazikki. Tesekkur ederim Aysecigim. Ayiciklarim superdiler ama her guzel seyin bir sonu oluyor iste:)) Insallah diyelim ve umut etmeye devam edelim.

    YanıtlaSil