23 Mayıs 2016

Kadikoy Cuma Pazari

Merhabalarrrr,
Kadikoy cuma pazarini da talan ettim:)) Gerci benmi onu, omu beni talan etti belli degil:)))
Iste o gun hasta oldum bennnn!!!!
Belkide birsey alamadigim icin hasta olmusumdur kimbilir? :))
Neyse, birakalim hastaliklari, zaten kendimi hiciyi hissetmiyorum bu gunlerde, yok yok saglikla ilgili degil, tamamen tembellik. Dikis dikemiyorum ( bir pantalonla basim dertteydi, neyseki bugun bitti ) bari resim paylasalim degil mi?:)

Tabiki tuller ilgi alanima girmiyor:) Ilk burada aaaa fotograf cekelim dedigim icin varlar...:))

Bu sefer kumas yonunden biraz fakirdi pazar. Ama ivir zivirlarda tavan yapmisti:))
Ablanin bir takildi pesimize, hangi kumasa baksam ucundan tutuverdi. Sinir oldum, birkac tezgah, kac-kovala yaptik ara ara:)))

Funda'min kulaklarini cinlattim bu puanlida.

Tam alacakken baktim abla geliyor yine, kos kanka dedim:)) Birakip kactik:))


Fular kenarina salkim sacak oyalar yine bulamadim:((

Ozcekim ozurlu bir ben ve bana talimatlar veren kankam:)) Ancak bu kadar yapabildik:))

Bu benim dunyam, benim prensesim kizkardesimin kizi. Ama gorenler benim saniyor:)
Her aksam beraber yatiyoruz, annesi isyanlarda: kizim arada bizede gel kal diyor:))


Biz ozcekim yaparken annem firladi koltuktan, aaa benim neyim eksik, bende cekilecegim diye:) Peki dedik, durun basortumu duzelteyim derken, dogal ol sekerim dedi Zarifem:))

Eh dedim zarifecigim madem dogal olunacak soyle dogal bir halinizi alayim. Hatun okula giderken sanirsiniz okula degil, podyuma cikmaya gidiyor.
Her aksam banyo yapip saclarini orduruyor, sabah acip dalga dalga saliyor omuzlarina. Kizim topla okula gidiyorsun dedigimizde, aaaaa Kezban gibi ne o oyle diye cemkiriyor:))
Madem oyle, al bakalim koylu guzeli dedim, bloga koyacagim fotograflarini. Nasil yalvariyor: noooluuuurrrr teyze sakin koyma diye:))
Senin her halin guzel askimmm,
yegenlerinize bakarken sizinde iciniz akiyormu ben gibi?:))
Bu arada ismi  Elmira. Ama ben Zarifem diye seviyorum. Cok kiziyor ama alismis, Elmira dedigimde bakmiyor:))))
Musmutlu gunleriniz olsun...

14 yorum:

  1. Siz ayrıldıktan sonra pazarda bir şey kalmadığı için kapatmışlardı o gün, hatırlıyorum ben :D

    Zarife'yi sevsinler :) Üçlü özçekim harika. Annenle babana hürmetlerimi ilet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa! Sonra bizim resmimizi asmislar butun girislere, bunlari birdaha almayin pazara diye:)))
      Zarife'yi hep ben, en cok ben seveyim:)) Iletirim tabiki:)

      Sil
  2. Ne güzel sımsıcak vakitler geçirmişsin ailenle, hep mutlu ol canım. Bu arada bu kumaş pazarlarına çok beklentiyle gittiğimde ben de bir şey bulamam. Olmadık zamanda olmadık kumaşlar önüme çıkar, kısmet:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Necla, kisaydi ama gercekten cok guzeldi. Cok tesekkur ederim.
      Evet yaa, o gun oyle hayallerim vardiki pazardan alacaklarimla ilgili. Kismet iste. Hem hastaligin verdigi bitkinlik, hem pazarin renksiz olusu elim bos cikmama vesile oldu.

      Sil
  3. Elmira nasıl güzel bir isimdir öyle :)
    İsmi gibi kendi de çok güzelmiş :)
    Bak bu sene çok iyi anlıyorum seni, teyzelik şahaneymiş kuşum yaaaa :)

    O pazardaki seni kovalayan kadını dövmedin mi sen ahahaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben koydum isminiii. Ama surekli cemkiriyor bana: madem Zarife diyecektin, neden Elmira koydun diye:))
      Colden dogan gunes demek anlami:)
      Kendisi benim dunyammm teyzesiii. Bambaska birsey teyzelik. Elmiraya vurdu diye, annesini tekme tokat dovmuslugum vardir birde:))))
      Yok o kadini dovmedim, belliki acemi henuz, her kumasi sordu ne yapacaksin bundan diye? :))

      Sil
  4. Kadıköy-Eminönü- Sefan olsun,tekrarını Allah nasip etsin,ne diyelim arkadaşım gözümüz yok yeterki gidip gidip hasta olmada lazım değil,Biz 80 lerde Gebze'den Salı Pazarlarına Kadıköye gitmelerle,Mısır çarşısından,alınan dantel iplerden ıvır zvırlardan ki anılarla idare etmesini biliriz.Canımmm.Bu arada o fıstık kızı sakla kimseler görmesin,sana kalsın Maşallah Allah sevdiklerine bağışlasın.Anacığın Tlf elinden bırakmış bak bize poz vermiş bile öptüm onuda ellerinden.Sevgiler.Pantolonu neye saklıyorsun,kime saklıyorsun Allahın gvurlarına gösterecen bizden kıskandın demiii,Yazık yazık sana nedeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa Gebze'demi oturuyordun? Biz hala( yani annemler) Gebze yenimahalledeyiz. Simdi daha kolay oldu pazar yeri. Gebze haremlerle tam onunde iniyorsun pazarin. Zarifemi kimseler gormesin desemde gozalici birgenc kiz oldu, herkesler goruyor valla:) Amin insallah. Eeee annem telefonu elinden birakti, niye? Bizim kareye atlamak icin:)) Bak saklamadim pantalonu, fotograf cekimlerini yeni yaptim, paylastim hemen. Sizden once gosterirmiyim ben elin gavurlarina:)))

      Sil
  5. Hoş geldin:) sorma hastalıklarla boğuşmak berbat. Pazar yeni yere taşındığından beri uğrayamadım ben de. Oh ne güzel gezmişsiniz. İzmir e gitmesem kahve içerdik ne güzel olurdu. İyi eğlenceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbulduk :) Ama ben geri dondum ki :))) Pazarin simdiki yeri super oldu benim icin:)) Evin onunden binip pazarin onunde iniyorum:))
      Birdahaki gelisimde yapariz insallah.

      Sil
  6. Yıllar önce Kadıköy pazarına bende gitmiştim aklım hala ordadır inan ne büyük pazardı yok yoktu birde kötü bir olay yaşadık arkadışımın çantası tezgahta birşeylere bakıp aldıktan sonra cüzdan çıkaracakken olmadığını gördük orda ortalık ayağa kalktı sonradan tezgah sahibi giysilerin altından çıktı diye verdi bize seni takip eden hanımında niyeti neydi bilmem ama iyi dolanmış yanıbaşında :))
    Yeğenine 41 kere maşallah çok güzel bir genç bahtıda güzel olsun inşallah ,anacığın sağ ne mutlu sana allah daha uzun yaşamasını nasip etsin ...Görüşürük hayatım böyle resimlerle bir post pek eğlenceli emeğine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bagimlilik yapiyor degil mi?:)) Bir kere ugrayan bir daha alamiyor kendini zaten:)) Yok bizim abla, belliki yeni dikise basliyordu. Cunku hangi kumasa baksam, gelip ucundan tutup, bundan ne yapacaksin, sundan su olurmu diye sorup durdu;)) Siz bayagi kapkac gii birsey yasamissiniz. Uzuldum. Neyseki sonu guzel bitmis:)
      Cok guzeldir Aysel teyzesiii. Benim askim o. Amin insallah. Gorusuruz bebisim. Optum en kocamanindan.

      Sil
  7. pazarlarda beraber gezmek isterdimmm,ooooo ne çıldırırdık..... :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir aksilik olmazsa yapalim bu yaz. Pazarlar cilgin gorsun:))

      Sil