23 Kasım 2015

Sevda Masali-3 Calistay Guncesi

Merhabalarrrr,
Ben misafiri calistirmazsam olur mu? Olmaz tabikii:)
Yok oyle dolmalari goturup, sonra onlarin kiloya donusmesini beklemek. Simdi eritme zamani:))
Calistayimiz basladi. Biliyorsunuz ben kiskanc bir hatunum, Sevda'min puantiyeli ve gullu ayakkabisi var, benim neden yoookkkkk!!! :(
Artik vaaarrrr:))
Guya her boyama katinda fotograf cekecektik

 Ama sohbete bir daliyoruuz kahkahalardan cene kaslarimiz agridiginda kendimize gelip aaa fotograf cekecektik deyip yine basiyoruz kahkahayi:))  Gordugunuz gibi yine kopmusuz:))
 Sevda'm ince islerin kadini,  vitray ustasi gibi masallah:)
 Hadi Sevda boya ile ince iscilik yapiyor, peki bana ne demeli, alt tarafi peceteden gul kesiyorum, aman bu ne ciddiyet!!! Ama ayakkabi yapmak ciddi istir degil mi? arkadaslar:))))
 Hahahhaaa ilk katta cekmisiz yaa, kendi kendimizin gunahini almisim:))
 Evet botlarida cekmisim, ama bundan sonrasi yok, direkt sonuctayiz:))
Gordugunuz gibi botlarim gul acti:))
 Hatta bugun giyilip deneme surusu yapildi.
Magazadan cikan kadin bunlara bakacagim diye kapiya carpiyordu:) Dost basa, dusman ayaga bakarmis, dusmanmisin bacim dedim Turkce, anlamadi. Niye anlamadi anlamadim!:))
 Bunlarda bir numara yok, araba kullanirken topuk ve topuk ustu asinmisti, sadece akrilik boye ile iki kat boyadim. (Ben yaptim ya koymasam catlardim:))
 Kim demis Mevlude'nin puantiyeli ayakkabisi olamaz diye. Sevdacigim banada yaptiiiii:))

 Puantiyeli pecete ile yapildi
 Cok chic oldu bence, ben coookkk begendim.
Veee modellere toplu bakis: 
 Bence bu hatun bu isi biliyor arkadas...
Eger bu ayakkabilardan bizimde olsun diyorsaniz, Sevda'm yapilisini, ve malzemeleri ayrintili bir sekilde burada anlatmis. Buyrun tiktik

 Sevda'mmm, cok tesekkur ederim arkadasim, ellerine saglik, her giydigimde seni yad edip, kulaklarini cinlatacagim,
Ama cok kotusun, Murat abimin ayakkabisina bir gul kondurmadin, o kadar istedi abim:))
Musmutlu haftalariniz olsun. 


























41 yorum:

  1. Ay bayıldımm. Ben de istiyorum puantiyeliden. Yaza da güllü. Ama ne kullanılan malzemeyi yazmışsın ne püf noktalarını. Yok öyle yaptım benimde oldu tamam. Bize de anlat bizim de olsunnn :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Fulya'cigim ozur dilerim hayatim, unutmusum:)) Kusura bakma, ama duzelttim, link verdim sende yap diye. Banada Sevda yapti:))

      Sil
    2. :)) harikasınn En kısa zamanda denenecekler listesinde. Güle güle giy:))

      Sil
  2. Ayy ben sizin çalıştayınızı seveyim ,pek güzel işler çıkmış ortaya,puantiye ayakkabının patentini alsın artık Sevda :)) Hahahaha demek kadın bakakaldı ,puanlıyı görenlerin şaşkınlığını düşünemiyorum bile...Öpüyorum ikinizi de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevvvv:))) Bencede almasi lazim artik:)) Valla ben burnu havada, havali havali gidiyordum farketmedim, Sevda farketmis o soyledi:) Ayyy olasi kazalara sebebiyet vermemek icin puantiyeliyi giymeyeyim diyorum:))) Optum

      Sil
    2. Nurayım valla kadın bakakaldı,aman Mevlüdem'in yürüyüşünü görecektin,bir havalar bir havalar,prensesliğinin hakkını verdi valla :)))

      Sil
  3. Ay ay, bu özel kreasyon ayakkabılara bakılmaz mı ! Kadın kafayı çarpıp oracıkta düşse, ne yapardın ? Kadın haklı, over doz tasarım olmuş bunlar :))
    Neyse, ellerinize sağlık, güle güle kullan ama halk sağlığını da ihmal etme bu arada :)) "Dikkat kadınların bakması sakıncalıdır" falan yaz :))
    Hoşça kal Mevlüde'ciğim, sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi? Dimi? Dimi?!!!!! Bakilmaz mi hiccc? Ayy sorma kasitli adam oldurmeye tesebbusten birkac yil icerde yatardim herhalde:)))) Over doz tamamen Sevda'nin yuzunden:)) Cezaya ortak edeyim degil mi? :))
      Tesekkur ederim Nevin'im, etmem etmem, merak etme:)) Issiz sessiz yerlerde giyecegim puantiyeliyi:)))
      Onu yazarsam inadina bakarlar kiz!!! :))
      Sevginin en kocamani benden sana hayatim. Opuyorum

      Sil
  4. Ayakkabılar köpeeen olur Mevlüdem,bir dahaki gelişte başka başka modeller de yaparım inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah canim benim, cok tesekkur ederim bu guzellikler icin ve en kisa zamanda yine bekliyorum.

      Sil
  5. Mevlüdecim hepside harika olmuş çizme kaç numara o bir başka güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Sema, cok kucuk coookkkk, 33 numara:))))

      Sil
  6. İki ayakkabı da beni benden aldı buluşmanızı kıskanmadım ama ayakkabılara büyük bir hasetle bakıyorum şuan ;)) Ama çoook güzeller yaaaa ellerinize sağlık ikinizin de :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahaaaa Aycan hanimcigim askolsun, sizede yapariz ki biz, hicccc merak etmeyin:) Cok tesekkur ederiz ikimizde:) Sevgiler...

      Sil
  7. Ne beceriklisiniz siz yahu...
    Puantiyeli evet çok güzel olmuş ama ben çiçekliye daha çok bayıldım :)
    İyi günlerde kullan mevlüdemmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz dimi Sebnemmm??? Ben o kadar degilim ama Sevda'inin gercekten masallahi var, nasil ince calisti bir gorsen... Botlari magazada gorunce ben cok begenmistim zaten ama guller acinca dahada bayildim:)) Cok tesekkur ederim Sebnem'imm

      Sil
  8. Bir elin nesi var.iki elin sesi var demişler. İki koldan çalışınca bõyle güzellikler çıkar ortaya:). Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Fatma burada butun alkislar Sevda'ya, cunku ben sadece gul kestim o kadar:)) Geri kalan guzelliklerin ustasi Sevda:) Cok tesekkur ederim. iydikce yuzumde guller acip butunlesiyorum botlarimla:)))

      Sil
  9. Herkes çok güzel yorumlar yapmış hem okudum hem güldüm yazacak bana bir şey kalmamış ama Sevda hanımı kutluyorum ellerine sağlık seninde ev sahipliğini kutluyorum kilometrelerce uzaktan gelen misafiri ne güzel çalıştırmışın öyle :)) allah muhabbetinizi artırsın arkadaşlığınız ebedi sürsün heee birde gülen yüzünüz solmasın .Ben şimdi Sevda hanımın bloguna uçuyorum bakalım benimde deneyebileceğim bir şeymi :)ikinizede en büyüğünden sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahha Ayselll ama boyle ayakkabilar icin calistirilmazmi misafir, elini vicdanina koy sen soyle:))))
      Tesekkur ederiz hayatim amin insallah diyorum. Kesin yaparsin, mutlaka dene bence

      Sil
  10. Süpeeeeeer!!! :)

    Ben de beklerim, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederimmm,
      ben seni okuyorum ki zaten, bakma yorum birakmadigima, arada yapiyorum boyle dalginliklar:))

      Sil
  11. Selam tatlım...linke de baktım size de baktım güzel çalışmalar olmuş elinize sağlık..yalnız :)))) gülmek tuttu o bayanın ayakkabıları göreceğim diye kapıya çarpması gözümde canlandırınca ben,ben olmaktan çıktım gülme krizine devam....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Ilcihan, Tesekkur ederiz.:))
      Gul gul bende goremedim kacirdim, o yuzden sen gibi gozumde canlandirdim bende:)) Ay yazik ama yaa:)) Hep Sevda'nin yuzunden, dedim ona bu kadar albenili yapma diye:)))

      Sil
  12. süper olmuş :) sayfanızı takibe aldım müsaitseniz sayfama beklerim :) sevgiler
    http://apaydindunyam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, geldim kavanozlarina bayildim, takipteyim:))

      Sil
  13. Ayol hem puantiyeli hem de mor... Trafik altüst olacak Evropalarda :) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa dimi Nurten ikisi birarada:)) Bencede altust olacak, o yuzden giymiyorum, durduk yere trafigi altust etmeyelim simdi:))

      Sil
  14. Allah sizi napmasın :) yaptıklarınız çok iyi deeee yapma tarzınız birlikte çokoooş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naapmasin? :)) Ooooo yanimizda olsaydin kesin: kikirdamayi kesin isinize bakin derdin:))

      Sil
  15. Nasıl bir güzellik bunlar, ellerinize sağlık bayıldım:). Çok sevdim bunları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler Handan Hanimcigim, ay cok guzeller degil miiii??? :))

      Sil
  16. Puantiyeli olana bayıldım ya ne güzel olmuş

    YanıtlaSil
  17. Bu arada ben sizi yeni tanıdım. Okurken eğlendim valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen Deep'ten geldin bana biliyorum, cunku seni cokca goruyorum orada:)) Deep beni en komik blog secmisti, demekki bu yuzdenmis degil mi? Bende seni >>Deep sayesinde tanidim, tariflerinin hastasi oldum bilesin:)

      Sil
  18. Çılgın kızlar sizi. Nerden de aklınıza gelir böyle işler. Tebrikler iyi iş çıkarmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilginlik bizim isimiz Nilgun hanim. Normal sey gelirmi bizim aklimiza, sanimiza yakismaz:))

      Sil
  19. Ama bayıldım. Ama olmazki bu kadar Allah Allah buluşmanız yetmedi birde puanlı ayakkabı yapılmış ve burada benim bam telime dokunulmuş. Napıyım ben şimdi kalkıp onlarca ayakkabıyımı puanlıyım yoksa kalkıp orayamı geleyim bilemedim yarabbi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahaaa biz var ya bizz, cok fenayizzz!!! :)) Hic dimi ama, hadi bulustuk tamamda o puanlilari niye yaptik? :))
      Senin icin anacim, dedikki Funda icin olsun bu:)) Oyle orada tek basina yapilmiyor puanli, buraya gelmen sart:)) Cik gel, peceteyle ayakkabiyi hazirladim ben:))

      Sil