21 Kasım 2015

Sevda masali 2

Merhabalarrrrr,
Evet kizlarrr, cuma gunu dedim ama heyecandan unuttum yayin yapmayi. Cunku Sevda masalim burada Belcika'da. Cuma gunu geldiler ama dedigim gibi, siz ister heyecan deyin, ister alzheimer deyin, ,ne derseniz deyin unuttum iste.
Ama bu sizin catlamamanizi gerektirmiyor tabiki:)))

Cicegimi cikolatami kaptigim gibi 1 saat oncesinden havaalanina kostum. ( Cicek, cikolata!!!! sanki kiz istemeye gidiyorum:)))

 Kapidan ciktiklarinda sanki dersiniz dunyalar benim oldu, gurbet boylede hisli yapiyor insani iste:)
Sarilmalar, bakisip bakisip tekrar sarilmalar, bir hongurdeyerek aglamamiz eksikti, onuda yapardik ama sevincten unuttuk valla:))


Canim benim yaa, Turkiye'de kalan butun kumaslarimi getirdi. Yufka ve sifonlari yikamak icin nisasta istemistim annemlerden, onlari getirdi:)) Bir nevi kargo gorevi gorduler benim icin:) Yufkalari deepfrize koymak icin paketleme yapmak ve birseyler atistirmak uzere mutfakta aldik solugu
Mutfagimizin otantik havasini cok begendi Sevda'm, bunun bir parcasiymisim gibi cek dedi:))
Face'de yazisirken kestaneleri bitirme, kestane icin adam keserim dedi:)) Yemedim Sevda'ma sakladim, kestaneleri somineye karsi yiyelim diye salona yoneldik. Bu koridarlar benim meshur fotograf cekim alanlarim biliyorsunuz artik.Bu sandigi Nuray cok begendi, bu cekim onun icin olsun dedik:)
Cok fena ev sahibiyim, hemen is yaptirmaya basladim, kestaneleri tasittirdim kendisine:) Ayyyy boyle evsahibi olunmaz degil mi? :))


Bu kestaneler cok komik, adami gulduruyor pozu oldu:))


Kapi onundeki sandigimizin boynu bukuk kalmasin, onunda gonlu olsun dedi. (Iyiki kizimiz yok, yoksa dugunde sandik (lar) evden cikana kadar damat hint fakirine donerdi:))

Evvett Kestane isteyen varmii?
Murat cok alem bir insan. O kadar esprili ki!!! Kalacaklari oda ust katta, cantasindan birsey almaya gidecek Sevda'ya diyorki:  askim belki yolumu kaybederim, belki kavusamayabiliriz, kendine iyi bak... 
Her ne kadar ev cok buyuk desede, hic kaybolmadi ve hatta kapilari bile hic sasirmadi:)) Demekki o kadarda buyuk degilmis degilmi abimm? 

Oburlugumuz en sona kalsin dedim:)) Cok ac degiliz birseyler atistiralim aksama hep birlikte yeriz deyince, iyi dedim sarma yiyelim, tabaga koyacak sabrimiz yokmus bakarmisiniz? Ölmüşüz sarma diye!!! :)))
Calistayimiz basladi dikis atolyemizde. Bittikce paylasacagim buradan.
Sevda'm ve Murat abim: Gelisinizle bizi dunyanin en mutlu insani yaptiniz.
Cok Tesekkur ederiz, ziyaretiniz ve evimizi onurlandirdiginiz icin. En kocaman sevgilerimizle, iyiki hayatimiza girdiniz ...

Musmutlu haftalariniz olsun.
Sevda'm Murat abim ve benden kocaman SEVGILER...

25 yorum:

  1. Ayyy ne güzell kareler öyle bakmaktan kendimi alamadım , Mevlüde evin ne güzell şato gibi sanırım ısıtması zor misafir paltoyla oturuyor :)) bizde derler ki " eve biri gelince soban güzel yansın ya da yüzün gülsün " canım senin gülen yüzünle kimse üşümez ... harika görünüyorsunuz allah muhabbetinizi arttırsın bir ömür boyu dostluğunuz bitmesin ikinizede sevgi ve selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim aysel'cigim, isitmasi zor evet ama o palto degil ama yaaa:)) Ben onu kendime ev hirkasi diye dikmistim:)))) Sonra mantovari gibi olunca markete falan giderken giymeye basladim:)) Ama evet haklisin kahkahalarimla isittim ben misafirlerimi, saba Tumer'e rakibim bu konuda:))
      Cok tesekkur ederim, bu blogda tanidigim sahane nadir insanlardan biri ve umud ediyorum ki omur boyu surecek dostlugumuz...

      Sil
  2. Oooo süper yaaa ben bayılırım böyle görüşmelere çok güzel eminim çok güzel bir ortam olmuştur vee sizin adınıza da çok sevindim. Gurbet elde insanın böyle ziyaretçisi olunca nasıl mutlu olur iyi bilirim. Bayağı eğlenilmiş ama :))) Kocaman sevgiler ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Aycan Hanim'cigim Sizinlede yapacagiz insallah. Cok egleniyoruz, hatta su yorumu yazmak 10 dakikami aldi,kahkaha atmaktan yazamadim birturlu:))) Bizdende kocaman sevgiler...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Handan'cigim, cok guzel oldu hemde:))

      Sil
  4. Merhabaaa çılgın kızlar....İlk fotoğrafınıza bayıldım,çok hoş görünüyorsunuz..Mevlüde kırmızı pelerini ile,Sevda da şapkası ile çok hoş görünüyor ...Ohhh ne güzel bakın keyfinize,gülün ,eğlenin,gezin,tozun bize de bol bol fotoğraf gönderin :)) ikinizi de çok öpüyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaaa Nurayyyyy Tesekkur ederiz cok eglendik, bol kahkahali gecti gunlerimiz, kisaydi ama guzeldi. Fotograflar cekildi sira sira gelecekler bekleyin bizi:)
      Bizde cok opuyoruz...

      Sil
  5. Ayyy güldürdünüz beniii ALLAH ta sizi hep böyle guldursun :-)))

    YanıtlaSil
  6. aman ne güzel misafir ağırlamışsın çok hoş resimler.
    Anlamadığım gelen senin akraban mı eski bir tanıdık mı?
    Biz Bürüksel'e gittiğimizde Ağustos ayı idi ve serin bir havası vardı şimdi nasıl olduğunu tahmin edebiliyorum sanırım.
    evin gerçekten büyükmüş bir gün evinin resimlerini paylaşsana ve dışarısının da . Bak bir postluk sebep sundum önerimi kabul edersen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim, Sevda blog'da tanisip arkadas oldugum bir arkadasim. Ben Turkiye'ye geldigim bulusup tanistik, simdide kendisi iade-i ziyaret yapti esiyle birlikte. Zaten burada iki mevsim var, sonbahar ve kis:)) Bruge'e gittik, kar vardi, biz oradaykende kocaman kocaman dolu yagdi, heryer bembeyaz oldu, yagmurda yaninda esantiyonuydu maalesef:(
      Kabul edilmeyecek bir oneri degil, ederim tabi, tesekkur ederim ama evin buyuklugunden dolayi hava atma gibi alginabilir diye acikcasi cekiniyorum biraz. Ama disarilar olabilir tabii:))

      Sil
  7. Ayyy ne güzel olmuş Mevlüdem :))
    Hakikaten kız istemeye gitmiş gibi olmuş ama senin gönlünden böyle kopmuş belli :)))
    Bayıldım hallerinize ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaaa dimiii? :)) Kizi istedim ve aldim, dugune beklerim :))) Tey tey teyyyyy:))
      Senide beklerim Sebnemmmm pasa hazretlerini kap gel ansizin!!! :)

      Sil
    2. Ayyy ne güzel olur Mevlüdem...

      Sil
  8. Ay çok sevindim ikiniz adına da. Bu sefer kıskanmadım valla, sevindim sadece. Neşeniz bol olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa kiskandiramadik mi bu sefer:)) O zaman Sevda masali3'e bekliyorum seni Nurtennnn:))
      Cok tesekkur ederim gonlu guzelim...

      Sil
  9. Mevlüdem,şatonun kraliçesi,çok güzeldi her şey,teşekkür ediyoruz Murat da ben de.Evin tanıtım postu bana aittir çok rive ediciimm.Kız heyecandan bir de ev kocaman olduğu için üst katı hepten unutmuşum ya.Alt katı ben yazayım sonra sen de üst katı yazarsın tamam mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Sevda'm ne yaptim ki? Ne yaptiysak da hepsini birlikte yaptik:) Ben tesekkur ederim hem ziyaretiniz icin hemde ayakkabilar icin. Ben sana ust katin fotolarini yollarim, biliyorsun ben evimle ilgili yayin yapmiyorum, hani yanlis anlasilmasin diye:)) Opuyorum seni...

      Sil
  10. yaaa Mevlüde hanımcım bu çok güzel bir buluşma olmuş yaa çok kıskanıyorum. Şimdi tesadüfen Sevda hanımın yazısını görünce hemen sizin blogunuza koştum, kaçırdığım bir şey var mı diye bakmak için. Meğersem neler neler olmuş burada ben kaçırıyormuşum az daha :( hemen devamını da okuyacağım, çok çok sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok guzel bir bulusma oldu hemde Hande hanimcigim:)) Istanbul masalini uluslararasi boyuta tasidik:) Kiskanmayin, sizide beklerim ne zaman isterseniz, kapim sonuna kadar acik...Of neler oldu nelerr:)) Ama kacirmadiniz uzulmeyin, heeeepsini yaziyoruz:))

      Sil
    2. ooo daha ne olsun şimdi fark ettim İstanbul ayağı da varmış bu buluşmanın ve ben kaçırmışım. Biraz daha kurcalayayım bakim neler çıkacak daha :)

      Sil
    3. Kurcalayin Hande hanimcigim, blog sizin, istediginiz gibi dolasin:))

      Sil
  11. Bayıldım bu buluşmaya bayıldım. Bravo valla. Ne kadar eğlenmişsinizdir kim bilir. Oturup biraz hasetleneyim bari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo hemde ne eglenmek Funda'm. Ama hep kulaklarinizi cinlattik durduk:))
      Hasetlenme bee, cik gel sende:))

      Sil