16 Kasım 2015

Blog Tanitimi

Merhabalarrrrr,

Bu yaz Antalya'da abimde ve kardesimde kaldim 1 ay. Antalya'da oturan abimin esi her konuda cok becerikli bir hatun kisi.
Elinden bir ucan, birde kacan kurtulur derler ya hani iste oyle.
Denize gitmedigimiz birgun alisverise gittik. Kendisine kumas aldik canta dikmek icin. Canta icin butun malzemeleri alip eve geldik, ama bizim dikis makinamiz yokki:((
Olsun dedik ellerimiz var:)) Istedigi olculerde kumaslari kestik ve oturup diktik birlikte.
Sonra dedimki : kiz Semaa gel sana blog acalim, sen cok becerikli hatunsun, her yaptigini yazarsin bloguna.
Ne yazacagim ki dedi, birsey yapmiyorum ki!!!
Birsey yapmak illa dikis dikmek degil dedim.
Cok degisik ve guzel yemekler yapar
Gordugu orgu isini kafadan cikarir orer
Yesilliklere, ciceklere , alternatif tibba meraklidir.
Yani yok yok diyebiliriz.
Bunlari saydim kendisine, yaptigin herseyin fotosunu cek ve yaz dedim.
Tamam dedi acalim dursun, belki yazarim.
Baktim aklina yatti actik blogu. Cantadan basla dedim:))
Gelin degilmi iste, gorumce lafi dinlememek icin daha iyisini yapmis:))
Sabun yapimi kursuna baslamis, ve ilk postu sabun yapimi ile ilgili.
Yengem henuz cok yeni, oyuzden ziyaretlerimizle bi el ativerelim de onuda cekelim bu camiaya diyorum:))

Hadi kizlar Sabun yapilisi icin buraya buyrun


25 yorum:

  1. Ne güzel gelin gorumce desteği var bursa bayıldım size. Çok nefis bir başlangıç olmuş, bol şanslar dilerim. Sevgimle.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel gelin-görümce ilişkilerine bayılıyorum,samimiyet şart ama Allah bozmasın...maşallah..Semanın blogu hayırlı olsun,bol ziyaretçileri olsun...sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Süper. Gelsin gelsin bu camia iyidir. Hoştur. Hemen kendimi o bloga ışınlıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun ziyaret ettim blogu

    YanıtlaSil
  5. Özlemişim Mevlüdecim yazılarını:) ne zamandır instagramla aldatıyorum blogumu.
    Ayıp ettin hemencecik ben de zaten merak ediyordum sabun işini süper. Hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  6. hayata dair: Cok tesekkur ederim, baslangic gercekten super oldu, beceriklidir benim yengem:))

    YanıtlaSil
  7. Tulin akin Atesal: Kesinlikle samimiyet sart Tulin hnaimcigim:)
    Amin diyorum:
    Sizlerin destegiyle ziyretcileri bol olacak insallah, tesekkurler...

    YanıtlaSil
  8. Yasemin Avun: Canimsin. Gordum isinlanmissin hemen:) Tesekkurler ziyaretin icin. Opuldun...

    YanıtlaSil
  9. Ful Atolye: Ooooo Fulyaa dondun nihayet. Ne guzel seni buralarda gormek, bende ozledim senin yazilarini. Bu aldatmanin cezasi buyuk olur biliyorsun degil mi?
    Cezani kestim ben: Hergun iki yayin girecek acigi kapatacaksin:)) Ziyaretin icin tesekkur ederim hayatim, bu kadar uzun sure sensiz birakma bizi olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oww acı oldu bu:) söz daha sık yazmayı denicem. Öpüldünn

      Sil
  10. Çok güzel bir şey yapmışsınız. Ben de etrafımdakileri böyle motive etmeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  11. Selam şekerciğim gelininizin blogu hayırlı olsun şimdi sana yazdıktan sonra ona ziyarete gidiyorum :)
    Bana gönderdiğin mailde yeniden hesap aç diyor nedenki dedim ve yapamadım bak şimdi yengenin blogu nasıl inceleyeceğim ondan sonra başını ağrıtırım haberin olsunnn :))

    YanıtlaSil
  12. aysel melike; Selam seker, tesekkur ederiz, ziyaretin ve yorumun icin.
    O eski mail'dir yeniden birsey yollamadim. Yeni yolladigim nasil yapacagin hk.
    Bloga baksanda birsey degismze:)) Cunku yarisi telefondan yarisi pc'den yapildigi icin onunda cok eksikleri var. O yuzden basim agrimayacak:)))) Sevgiler yolluyorum en kocamanindan...

    YanıtlaSil
  13. Hemen bir gittim geldim takibe alamıyorum izleyiciler butonu yok malesef. Ailece hamaratsınız maşallah ;))

    YanıtlaSil
  14. Hemen bir hoş geldine gidiyorum ben

    YanıtlaSil
  15. Kadriye; Tesekkur ederim, boyle boyle cogalacagiz, paylasimlarimiz ve ogrendiklerimiz artacak degil mi? O zaman yenilere destege devam diyoruz:))

    YanıtlaSil
  16. aycan Ulus: Simdi hallettik onuda Aycan hanimcigim takibe alabilirsiniz hemen :) Cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  17. Sevda Sahin: Git hayatim, iyi agirlar seni:)) Cok tesekkur ederim desteginiz icin;)

    YanıtlaSil
  18. Tamam hemen destek yengenize. Ne mutlu sizin desteginiz var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Nilgun Hanimcigim, ne mutlu ki sizlerde varsiniz :)

      Sil
  19. Ful Atolye: Tamam o zaman. Bu durumda sanirim biraz esneklik gosterebilirim:)) Bende opuyorum en kocamanindan:))

    YanıtlaSil
  20. ayyy sabunmuşlar,bende erik sanıp bakıyorum :)) hadi kolay gelsin cnm devamını bekliyoruz..bu arada bana da beklerim ziyaretime gelin..burada ki herkeze sevgiler..öpüyorum mevlüdecim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk gordugumde bende erik sandim, yalniz degilsin hayatim:))
      Bunlari yapan ben degilim, yengem, yeni blog acti kendisine. Yukarida linkini verdim oraya alayim seni hemen:) Seni zaten izliyordum ama uzun zamandir yoktun, simdi hemen geliyorum sana cayi koy!!! :))

      Sil
    2. ayyy canım benim çok teşekkür ederim..hay allah çok mahçup oldum şimdi nasıl linki görmem ben..neyse geliyorum hemen..çay demlendi cnmm :))

      Sil