25 Ekim 2015

Paraya Kiydim aldim:)) Funda sen Bakma :))

Merhabalarrrrr,
Hani hem Sevda hemde ben surekli bu kumasciya ugrayin deyip duruyoruz ya, iste size acik adres. Neden derseniz???

 Iste bu yuzden:)) Bu puantiyeli sifon aker'in. Pamuklumu deniyor bilemiyorum ama cok guzel dokusu olan bir sifon.
Sepette dikkamizi cekince kankam bir ucundan, ben bir ucundan cek cek bitiremedik? Meger 17 mt imis.
FUNDAAAAA sen dilaltini al, bir yere otur gerisini sonra oku hayatim:)) 

birde cift en yani:))
Sonra bu kalin trikoya ikimiz ayni anda dokunduk,  yine cekmeye basladik. Bu tek en ve 7 metre.
Valla kumaslari cok begendigim icin paraya kiydim 24 metre kumasa tam tamina 4 tl verdim.:)) Tamam cok vermis olabilirim ama ne yapalim artik. :)))
 Bunlarda aldigim diger parca sifonlar. Bunlardan bandana yapacagim.Kardesim Kemer'de turist pazarinda satacak.

 Yani 2tl 17 metre sifona, 2 tl 7 metre trikoya 4 tl'de bu parca sifonlara odedim. Hadi sizde pahali kumas almak istiyoruz derseniz Filiz hanim 10 cuval kumasla sizi bekliyor.
Bunlarda Filiz hanimin dikip sattiklari.
Belki hazir giyim de almak istersiniz


Birde ayni pasaj icinde bicir bicir genc, yetenekli, bir o kadar acar bir kizimiz var. Adi Pinar. Deri cantalar, bileklikler, kolyeler yapiyor. Hepsi el emegi. Birseyler almaniz sart degil, fikirlere, yeni modeller icin acilima ihtiyaci var. Bence oraya kadar gitmisken onada bir ugrayin derim.
 Buda Pinar'in karti ve acik adresi.




Musmutlu haftalariniz olsun...

30 yorum:

  1. Yasemin Avun; Evet Yasemin'cigim 2 ay sonra tatili bitirdim ve dondum:))
    Senin tatil nasil geciyor? Sen de dondunmu yoksa?

    YanıtlaSil
  2. Ahh iki aydan sonra biraz zor olsa gerek. Ben halen İzmir'deyim.Tatil süper. Kısmet ise ben de Kasım'ın 11 de döneceğim. Ohh sen o vakit kumaşlarla mı döndün. Bende nasıl valiz yapıcam diye şimdiden kara kara düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ayy Mevlüde başlığa bakınca inandım,sonra okuyunca şaştım kaldım..Peki ben burda metresi 18 liraya penye aldım desem,of yaa nasıl kazıklanıyorum ben...Aldığın kumaşlar da çok güzel canım,dik dik giy,kolaylıklar diliyorum canım,bandana fikri de güzel,değişik değişik yaparsın :))

    YanıtlaSil
  4. Yasemin Avun: Evet bayagi zor oldu. En kotusude iki haftalik temizlik maratonu oldu maalesef:(
    Ay havaalaninda ilk defa bir rezillik yasadim ki o kumaslar yuzunden:)) Evlere senlikti.
    Yuk hakkim gecmis, cogu kumaslarimi birakmak zorunda kaldim. Bunlardan getiremediklerimde var:(( Ama dergilerimi birakmadim:) Valla cok kumas alacaksan ek bagaj hakki satin al derim.:))

    YanıtlaSil
  5. DIKTIM DIKTIM GIYDIM: Hahahahahaaa bu sene cok sansliyim cokkkk. Gerci gecen senede 10 mt dantel kumasa 5 tl vermistim. Hersene bir sans guluyor yuzume, tu tu tu masallah diyeyimde nazarlara gelmeyeyim:))
    Sen yaza kadar sik disini. Biz gelirken ucuz kumas getiririz sana Sevda'yla. Kardesim istedi abla bandana dikermisin diye? O yuzden agirlikli olarak bandanalik kumaslar aldim. Birde ufak cantalar dikecegim ilerdeki postta onlarinda kumas ve aksesuarlarini paylasacagim. Opuyorum seni...

    YanıtlaSil
  6. GÜLE GÜLE KULLANIN HEPSİNİ... (:

    YanıtlaSil
  7. Çok ödedim diyince cidden fiyatı çok bekledim :)) Çok güzel şeyler bulmuşsunuz İstanbul'un farkı belli oluyor işte. Biz de gördükçe iç geçiriyoruz işte. Galiba yine kıskandım yaaaa ;))))

    YanıtlaSil
  8. Kız dur,bu günlerde ben yine bir uğrarım oaraya :))

    YanıtlaSil
  9. Oh ne güzel dik dik giyin...kumaşın ucuz olması bir yana senin maharetli ellerinde nasıl şekillenecek merak ediyorum...sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Aman Allah'ım yazıyla DÖRT mü o :) Heba etmek serbest o zaman :) Güle güle dikin mutlu mutlu giyin :)

    YanıtlaSil
  11. Tamam o zaman Mevlüdecim ardımdan bir fatiha okursunuz artık. Bu kadar üst üste bir insan çatlatılmaz yeter dimi bizimkide bünye. Bende kumaşlarımı ucuza alıyorum diye hava basıyorum. Gidicem Küçükyalıya kapatıcam bütün kumaş dükkanlarını o olacak. 50 m. kumaşa 4 TL vermiş. Ölürmüsün öldürürmüsün. Tövbe tövbe...

    YanıtlaSil
  12. Ne müsrif hatunsun. Bak şuraya da yazıyorum: Enişte seni bir daha yalnız Türkiye'ye göndermeyecek, dediydi dersin :)

    YanıtlaSil
  13. Swotpisces: Tesekkur ederim :))

    YanıtlaSil
  14. aycan ulus: Evet biraz abarrtim:)) Ilk aldigimda abim gordu ooooo ne cok kumas almissin dedi o zaman cikti agzimdan bu soz kiydim paraya 4 tl verdim diye, cok gulmustu:)) Burada da iyi gider dedim ama sanirim biraz kumas sikintisi cekenleri catlatma durumu oldu:))
    Neyse soz bak kumas pazari ganimetlerimi yayinlamayacagim:))

    YanıtlaSil
  15. Sevda Sahin: Ugra Sevda'm ama Fundayi'da ara yoksa bizi engelleyecek blog alemine giremeyelim diye:))

    YanıtlaSil
  16. Tulin Akin Atesal: Valla kirmizi siyah puantiyeli ile 60'li yillarin elbisesinden dikecegim; geri kalanlari fular ve bandana olacak.

    YanıtlaSil
  17. Bahar Yorgun: Valla yaziyla dort:)) Bak boyle : DORT!!! tl :))
    Kesinlikle heba etmek serbest:)) bir daha gelisimde nasilsa yine kiyar paraya alirim:)) Cok tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  18. Funda Caglayan: Hahahahhahaaa ayyy kiyamam kiz ben sanaaa :))) Sen coookkkk uzun yillar yasa saglik ve afiyetle insallah:) Annem ne kumasci kapatiyorsun, git Filiz'e al on cuval kumasi, al intikamin buyugunu:))) (herkesede soylemem bunu hee)
    Ama iste hayatim bizde catlatmaya baslayinca yarim birakamiyoruz, oda bunyeye ters:)) Yoksa bizi biliyorsun yani:))
    O zaman Kadikoy kumas pazari ganimetlerinden hic bahsetmeyeyim ben. Zaten gitmedim ki!!! Saka yaptim saka valla bak:))

    YanıtlaSil
  19. Nuertenbegendi: Bak bu konuda haklisin, birturlu ogrenemedim su ekonomo yapma olayini:)) Aman sus sus aramizda! koca kisisi duymasin:))

    YanıtlaSil
  20. Ayyy bırde Kadıköymü var yoksa diyecektimki şakaymış. Filiz yakın olsa gidip son santimine kadar el koycam kumaşlara ama nerdee dünyanın bir ucu İstanbul trafiğinde. İntikam önerin için sağol. Ama farklı intikam planlarım var. Ucuz kumaş dükkanı açmak gibi. Heh heh heh

    YanıtlaSil
  21. Vayyy bunlar kaç metre yazdında benmi kaçırdım ama çokk güzeller akıllı kadının halide bir başka gerçekten çok hesaplı almışın her birini neşeyle zevkle güzell modeller dik cnm. soğuk atölyen eminim bu cici kumşalarla ısınacaktır bu bir temenni tabiki :))
    Pınar hanımında yolu açık olsun daha da ilerlesin marka olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  22. Funda sen bakma deniyor ama bakmadan edemedim çok pahalıymış gerçekten kimbilir ne güzellikler çıkacak

    YanıtlaSil
  23. Funda Caglayan: Vardi ama senin su tepkinden sonra yok oldu:))) Ucuz kumas dukkanini ac sen nasilsa hepsini ben alirim:))

    YanıtlaSil
  24. aysel melike: yazdimda sen kacirmissin hayatim: 24 metre kumasa tam tamina 4 TL!!!
    verdim:))) Oyle guzel denk geldiki anlatamam:))Postaneye gittik sira numarasini beklerken su dukkanda zaman gecirelim dedik, aman birde ne goreyim 17 mt sifon 2 tl!!! Atladim tabi hemen:))
    Pinar cok yetenekli, cok becerikli bir kiz. Eminim onu acik olacak:)

    YanıtlaSil
  25. funda oztkn: Hahahahahahhaaaa sen bakabilirsin funda:)) Puantiye canavari funda caglayan kendini kotu hissetmesin diye oyle yazdim:))
    Insallah guzel seyler cikar, bekleyip gorecegiz insallah:))

    YanıtlaSil
  26. ay ne kadar güzel biran 17 metre kumaşa 4 tl yazınca 40 tl heralde dedim ama 4 tlmiş inşallah birgün bende bulurum:)

    YanıtlaSil
  27. Yaaa ciddimisinizzz?? çok kiskaniyorum artkk :)))))
    Güle güle dikin

    YanıtlaSil
  28. Lilith: Cok tesekkur ederim, bulursun tabii, bulamazsan adresi verdim zaten:))

    YanıtlaSil
  29. Sym Couture: Valla cok ciddiyim, hemde hic olmadigim kadar:)))) Kiskanma Turkiye'ye gidince sende bulursun ki...Tesekkurler...

    YanıtlaSil