10 Nisan 2015

Bu Boyama Isini Sevdim

Merhabalaaarrr,

Kizlar hani gunesi bekliyorsunuz ya Turkiye'de. Beklemeyin bosuna.
Siyah renk gunesi cekermis ya, iste bizim kara bocuk butun gunesi cekti ustune. Gunes su an Belcika'da:))))
 

 Bu baski-Boyama cok eglenceli olmaya basladi. Gece t-shirttumun uzerine de hareket gelsin dedim. Stencil ile desen yaptim.  
  Altin sarisi pek bir hos durdu siyahin uzerinde. Ruyalarimda renklenirmi acep boyle? :))
 Bu t-shirtler kucuk kara bocugumuz icin. Baba ve annesinin prensiymis pasam...:)
 Yunusu kondurmasam olmazdi? :)
 Buda benim tasarimim askim icin. Butun Paris duysun askimizi istedim:)Belcika duydu, Paris kusur kalmasin:))
Bunu nerde izledim hatirlamiyorum suan. Ama cok hosuma gitti. Herzamanki maymun istahliligim ve aceleciligim ile 10 dk.'da yaptim boyadim.

Sanirim cesitli bitkisel caylarimi koydugum kavanozlarim yakinda bu sekilde huzurlariniza cikacak. 
$
Mavi o kadar guzel olmadi. Izledigim videoda beyaz cam boyasi kullanilmisti. Ben sonucu gormek icin cami metal boyasi ile boyadim:)) Demekki orijinal malzemeleri kullaninca cok chic olacaklar.
Bunlarda hafta sonu yayini olsun. 
Yarin pasam gidiyor zaten. Artik bir muddet gorunmem ortalikta.:)
Musmutlu hafta sonlari diliyorum hepinize...




19 yorum:

  1. Bu baskı işleriniz ne kadar da güzel oldu.Ellerinize sağlık. Ayrıca o kara kuzuyu ben çikolata niyetine ısıra ısıra yerim valla. Bal gibi tatlı bişey.

    YanıtlaSil
  2. Funda Caglayan; Evet degilmi? Aceleyle yaptim siyah uzerine ama Guzel oldu. Hele kara kuzumunkiler....
    Ah Funda Hanimcigim cok hayrani var kuzumun, bi ellerine gecse zaten parca pincik edecekler. Yiyin valla, kaloriside az bunun:))))

    YanıtlaSil
  3. Espirinize bayıldım. Aslında bu baskı işi kafamda bir ampül yanmasını sağladı. Yakında yapabilirsem paylaşırım. Çok teşekkür edeerim bu güzel fikir için harikasınız. Yarın Kızılaya gidecektim alınacaklar arasında kumaş boyaları da olacak. Ayyy heyecanlandım şimdi. Ya harikasınız yine bana bir ilham geldi yaşasın. Sizi seviyorum:) Öptümmmmmm

    YanıtlaSil
  4. Ama onun o suratını yerim yaaa bluze bayıldım ellerine sağlık çook şık olmuş :))

    YanıtlaSil
  5. nilgun aydin: Tesekkur ederim Nilgun Hanim:))
    Bakin bende merak ettim simdi nasil bir fikir anneligi yaptim.
    Ahh bu boya isi aninda bagimlilik yapiyor yalniz. Dikkatli olun:)) Butun giysilerinizi boyamak isteyebilirsiniz:))
    Bende sizi seviyorum ( ilani asktta ettik birbirimize:) Kocaman opucukler...

    YanıtlaSil
  6. aycan ulus: Gunesten gozunu acipta bana bakamadi:)) Surattaki sekil ondan:))
    Penyem gece yatarken giydigim penye. Onun basi kel kalmasin dedim. Isildasin biraz:)) Tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  7. Bzizim gibi aceleci kadınlar için boyama biçilmiş kaftan Mevlüde hanımcığım değil mi? Dikiş o yüzden biraz sarkıyor elimizde :)) Süper olmuş yine..

    YanıtlaSil
  8. Yunusu çok beğendim,çok güzeller valla ,ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  9. Dikis Kiz: Ay sormayin Sevda haniiimmm, bir hafta once cocuk giysi etkinligi icin kalip cikardim, kumas aldim bekliyor. 2 gun once reglan kol krep bluz kestim tegelledim duruyor. Ben gordugunuz gibi boyama isleri pesinde kosturuyorum:))

    YanıtlaSil
  10. Diktim Diktim Giydim: Hemen yollayayim sana bir yunus:) Cocuk kiyafetlerinde be ahsap boyamada kullaniyorum guzel oluyor:))

    YanıtlaSil
  11. öncelikle güle güle kavuş paşanla canımcım.
    boyamalara bayıldım.ne becerikli hatunsun.
    cam boyamada belki boyayı daha yoğun kullanmalıydın ki zaten acele etmişsin:)

    YanıtlaSil
  12. Alanay Yildirim: Oncelikle pasam icin tesekkur ederim. Tabii digerleri icinde:)
    Haklisin daha yogun olan yerleri daha iyi oluyordu ama renk cok koyu oldu ve zaten mavinin tonunu cok begenmedim. O yuzden daha acik olmasi icin oyle biraktim oda guzel olmadi haliyle:))
    Acelecigim cam boyasi alana kadar beklememek:)))

    YanıtlaSil
  13. Bir işi sevince, hep yapmak istiyor insan, değil mi. En azından hevesi geçinceye kadar :))
    Hepsi ayrı güzel olmuş, ellerine sağlık. Beni de heveslendiriyorsun ama ev artık iyice atölyeye döndü, bir de baskı boyaları, şablonlar eklenmesin, kendimi zor tutuyorum :(

    YanıtlaSil
  14. Nowacraft: Aynen oyle valla. Birde sonuctan memnun kalinca degmesin yagli boya:))
    Amaaannnnn donsun varsin. Iki kurusluk bir bu zevkimiz var. Al gitsinnnn:)

    YanıtlaSil
  15. başlıkltan sonra fotoğrafı görünce çocuğumu boyadı dedim bir an:) Hepsi şahane olmuş. sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.
    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  16. Bak bu Harika: Guldurdun beni, ayol benim en kucuk cocugum 21 yasinda, birakti bu boyama islerini:)) Tesekkur ederim. Ben zaten takip ediyorum seni, sadece uye olmamisim!!!

    YanıtlaSil
  17. Mevlüde hanım yorumunuz için çok teşekkür ederim,çok mutlu oldum affedildim sanırım...
    Ellerinize sağlık harika işler çıkarmışsınız...paşa çok tatlı çokkk

    YanıtlaSil
  18. Tulin Akin Aresal: Estafirullah Tulin Hanim affetmek ne demek. Biraz kirilmistim, zamanla kirginligim gecti:) Cantalarinizin guzelligine de dayanamadim :) Yorumunuz icin bende tesekkur ederim...

    YanıtlaSil
  19. Sizi seviyorum çok teşekkür ederim....sevgilerimle

    YanıtlaSil