28 Şubat 2015

Eller gider Mersin'e, ben giderim tersine:))

Merhabalaaar,
Bu aralar yine ortalikta yokum, tembellik otelinde tatildeyim cunku:)
Bugun birkac saatligine ciktim otelden ilaclama yapacaklarmis da!!! :)
Yani yine yok olabilirimin yerini yapiyorum, caktirmayin!!
Neden tersine gidiyorum ben? Sundan dolayi efeniiimmm:
Herkes hirkasinin kenarina kurk yada kurkumsu seyler diker, ben söktüm...
Bu hirkayi iki yil once Turkiye'den almistim. Bu sene evin icinde giyeyim dedim. Ama hem bir beden kucuktu( kendi bedenimi bulamamistim) hemde tuyler agzina girip beni sinir ediyordu. Eeeee dedim seninlemi ugrasacagim? Kumasciya gidince ayni kumastan 30 cm aldim ama eve geldigimde benimkinin siyahinin daha koyu oldugunu gordum, yeni aldigim kumas hafif grimsi kaldi yaninda.


 Olsun dedim, tezatlik iyidir. Biye diker gibi diktim, boylece hem beden genisledi, hemde tuylerden kurtuldum.


 Hayatimda ilk defa pullu bir kazak sahibi oldum. Annem bile hayretler icinde kaldi, bu seninmi diye defalarca sordu? Kesin Melek'e getirmissindir, sen boyle seyler giymezsin diye de tutturdu. Ikna edemedim benim olduguna:((
(Yazik kadin bende hic boyle alli pullu seyler gormediki ne yapsin? :)
Ama pullar biraz fazla oldugu icin giydigimde rahatsiz ediyordu, bende astarladim kazagi:)

 Sadece yakayi komple tutturdum elde, kollari dirsekten asagida biraktim. Giydim denedim pullar batmadi. Iyi oldu iyiiiiiii...
 Bu kazagimi C&A'dan almistim, hem salasligini hemde rengini sevmistim. Bir iki defa giydim altina askili atlet giyerek. Cunku yaka ultra féminin bir goruntu arzediyor:) Bende eski atletlerimden birini kesip yakasini daha usturuplu hale getirdim. ( Catal gorunmeyeceeeeekkkkk) Fatmagul'un yengesi cok kizacak bana coookkk :))
Eveeeetttt iste boyle, yani bir nevi yarim kalanlar vol 2 gibi oldu bu. Ki devami gelecek yarim kalanlar vol 3 olarak. Tamamladikca paylasacagim insallah.

Benden yine bu kadar. Musmutlu hafta sonlari diliyorum...


10 yorum:

  1. Hoş geldiiiin! Valla özlettin kendini şekerim. Çalışkansın da maşallah ama bazan böyle şeyler olabiliyor işte. Kendimden biliyorum, sıksam bir kaç gün arayla yayınlayabileceğim belki 2 aylık yazı mevzum var ama bende şevk yok. Neyse bu da elimizden uçmasın da. İnsan bir kaç gün neyse de, bir hafta on gün süren yokluklarda blog mlok arkadaşlarını da arıyor hani. Arada bir ce-eee demelisin. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Hepsini istediğiniz gibi rahat kullanabileceğiniz hale getirmişsiniz elinize sağlık. Güle güle kullanın çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bence pullu da giymelisiniz. Alışsın anneniz, yakışmış çünkü:))

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/2015/02/dresslinki-kesfedin-discover-dresslink.html

    YanıtlaSil
  4. Hepsi süper olmuş özellikle hırka harika fikir beni de kaşındırır da o tüyler :))

    YanıtlaSil
  5. Harika çözümler... her eve lazım...ben de bir ara dolabı elden geçirsem iyi olacak... gaza geldim mi ne?..

    YanıtlaSil
  6. nurtenbegendi: hosbuldukkkkk. Valla bende ozlemisim post yayinlamayi:) Evet burada olmadigim sure icinde hic bos durmadim ama hep yarim kalanlar, ivir zivirlarla ugrastim. Aslinda donus yapmak icin yayinladim bunlari, yoksaki post konusu olacak seyler degiller bende farkindayim.:) Bu benim sevk bayagidir yok ama yaa:( bende memnun degilim ama....
    Arayip sordugun, merak ettigin, yolladigin mesajlarin icin cooookkkk tesekkur ederim. Kocaman opuyorum seni canim arkadasim.

    YanıtlaSil
  7. Sebnem Kara: Evet kullanilabilir hale geldikleri gibi psikolojik baskilarida kalkti uzerimden:) Tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  8. Bilgun aydin: Yavas yavas basladim, hatta ilk defa birde simli kazak almistim bununla. Onada yengem el koydu sen boyle seyler giymezsin diye:)) Sanirim bunlarin yuzunden giyemeyecegimde:)) Allahtan bunun pullari coktuda kimse el kymadi:)
    Tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  9. aycan Ulus: ay evet yaa, simdi hirkayi daha severek kullaniyorum:) O tuyler yuzume, boynuma degdikce nasil kasinip, huylaniyordum anlatamam:)

    YanıtlaSil
  10. Hobi Dunyasim: Valla bencede arada elden gecirmek gerekiyor, gel gaza tabiki, neler cikar o dolaplardan nelerrrr :))

    YanıtlaSil