10 Haziran 2014

Ucus ucus elbise2

Merhabalaaarrrr,
Burada diktigim kirmizi beyaz elbise bana yar olmayinca, askimiz yarim kalmisti.
Siyahin asaleti ile askimiza kaldigimiz yerden devam edelim dedik.
Kumascimda bu kumas indirim reyonuna konmustu. Gorunce cok sasirdim hemen atladim ustune. Fisto gibi olan genelde kucuk kiz cocuklarina yakistirilan bir kumas. Kumasin dokusu yumusakligida cok hosuma gitti. (aska bak beeee:)) 2 metresi 3.75 euro. 4 metre aldim.

 Bu sefer kitaptaki modeli tam uyguladim, gogus altina lastik koydum, cepleri de yaptim. Kumas tek en oldugu icin yanlamasina kullandim kumasi ve kenardaki duz dokuyu etek ucuna getirdim. Boylece etege kivirma yapmak zorunda kalmadim. (Allahim tembellik adami nasil yaratici yapiyor boyleeee :))
 Arka askilar bu defa tam olcu yapmama ragmen yine uzun geldi ve 2 cm kisaltmak zorunda kaldim ama 3 cm olsa daha iyi olacakmis:)
 Ondeki detay giyim acisindan dusunulmus sanirim, cok kolay giyiliyor. Zaten bagi baglayip onu buzdurmeden once hicbirseye benzemiyor ve bu ne dekolte allahimmm, Mukaddes hanima bile cok bu dekolte dedirtiyor:))
 Kirmizi olsun bes kurus fazla olsun:) Bu ceketi burada diktigim kirmizi mantomdan artan kumasla yaptim. Tutumlu olmak lazim, kumasi ziyan etmemek lazim. Koca kisisi ucaktan inmiyor bu paralari kazanmak icin:)Gerci bunlari gorunce soylenmeden de duramiyor, paralarim hep cula caputa gidiyor diye:)))
 Elbiseye uygun olsun diye kenarlarina ve kollarin ucuna koton biye gectim.
 Sukufenin boynundaki cicekleri de dugme olarak kullanmayi dusunuyorum. Tabi gercek dugme degil sadece yakada aksesuar olacak.Sukufe acti dekolteyi ama anlayamadim ceketin icinimi gosteriyoor?, kolyesini mi , yoksa elbiseyimi? Sukufe bu, neyi kasdettigini anlamak zor yani:)))) Eeee bosuna dememisler; sahibine benzemeyen mal haramdir diye:))

Evettttt yine geldik bir postun sonunaaa.
Musmutlu yarinlariniz olsun....

20 yorum:

  1. Sen Şukufe'yi iyice Mukaddes'e bağladın ama :)))
    Elbisenin kırmızı halide güzeldi ama siyah hakikaten asil durmuş. Eline sağlık.
    SEn buralarda yaşasaydın da bende etinden sütünden faydalanaydım ne olurdu sanki ;)
    Öpüldün...

    YanıtlaSil
  2. Kumaş başka olunca ne kadarda değişiyor görüntü. Sanki başka bir model çalışmışsınız gibi. Ama buda başka bir güzel olmuş. Hele o ceket bayıldım :))) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Oytunla hayat: dedim ya hayatim, sahibine benzemeyen mal haramdir diye:)) Aslinda Mukaddes olan benim ama Sukufe dururken ben hic uzerime alinirmiyim:)) Tesekkur ederim, orada olmama gerek varmi arkadasim, sen iste, buradanda faydalanirsin etimden sutumden:))Bende kocaman optum...

    YanıtlaSil
  4. aycan ulus: Evet haklisin, halbuki sadece beline lastik taktim, model ayni model, ama kumas cok onemliymis, buda birkez daha kanitlanmis oldu:)) O ceket sadece artan parcalar degerlensin diye dikildi ama chic oldu. Bende begendim:))

    YanıtlaSil
  5. :)çok eğlenceli bir yazı olmuş dilinize sağlık. Elbise ve cekette hazırını aratmıyor yani çok beğendim elinize kolunuza sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Bir fisto ve salaş elbise hayranı olarak bayıldım bu elbiseye! ellerinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
  7. Bu çok güzell (demekki neymiş: iyiki diğer elbise size yar olmamış sizde bunu dikmiş oldumuz) lastikli olmasıda güzel bence
    Kumaşı çok uygun almışsınız gerçekten ben en az 2metresi 5€ dan buluyorum ama bu en ucuzu genelde daha fazla :(
    :) güle güle kullanınn

    YanıtlaSil
  8. Bir gün kumaşları toplayıp kapına dayanacağım. Ben özlediğim sokaklarda caddelerde gezerken sende bu cicişlerden dikersin. Ama çay kahveni eksik etmem kendi ellerimle yaparım. Anlaştık mı :))

    YanıtlaSil
  9. Hande erdede: Tesekkur ederim. Demekki deep beni bosuna en gulduren blog secmemis:))

    YanıtlaSil
  10. Melislicous: Tesekkur ederim, modeli ilk gordugumde bu sayi alinacak ve dikilecek dedigim bir modeldi...

    YanıtlaSil
  11. Sym Couture: Evet bazan yar olmamasi isime yariyor. Bazan boyle uyguna aldigim cok kumas oluyor. Saniyorum ki Fransa daha pahali buraya gore. Paris bayagi pahali gelmisti bana, yarim metre bile almadan dondum geriye. Ama Lille'deki kumas fuarini deneyebilirsin, parca kumaslar cok uygun oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef :( yaşadığımız şehirden başka yerlere bakmıyoruz; aslında nelerr neler vardır Lille de bende duymuştum, hem ben almanya sınırında oturuyorum belki orda ucuzfur:) bilgi için teşekkürlerr artık takip edip giderim inş

      Sil
  12. Juliette Koc: Oooooo teklif super anlastik tabiki ne demekkkk :))Sen gel, dolaptaki kumaslardan buluruz illaki begendigin bir iki parca:) Yalniz cayimi demleme cay isterim ona gore:)) Yolun bu taraflara duserse, mutlaka ugra, cok sevinirim, sana biiiiiirrrr suru cicisde dikerim hem:)))

    YanıtlaSil
  13. bir kere siyah renk olunca elbise başka bir havaya girmiş.ister gündüz ister akşam giy gibi. ve de çok güzel olmuş.bak bende çok kıskanıyorum bu dikiş maharetini.
    cekete gelince çok şık.kırmızıyı kıyafetlerimde çok nadir kullanıyorum ben ama bu cekette çok şık duruyor cidden.harikasın valla hem sen hem şukufe :))))

    YanıtlaSil
  14. Alanay Yildirim: o zaman su kiskanma isini soyle halledelim, sen yaraticiligini ben dikisimi konusturayim, ortaya harika seyler ciksin:) Cok tesekkur ederim ederim, ince zerafetin, guzel iltifatlarin ve sukufe'yi bana bulastirmadigin icin:)) Aslinda ilk kirmizim olacak bu eger kullanmaya cesaret edebilirsem. Ayakkabi ve cantada basladim ama kiyafette henuz degil:)))

    YanıtlaSil
  15. Sym Couture: Almanyayi bilmiyorum ama hollanda cok ucuzmus kumas yonunden:) Ama henuz yolum dusmedi:)

    YanıtlaSil
  16. Ne kadar da güzel olmuş kırmızı ceketle uyumu, çok güzel görünüyor tek kelimeyle :)

    YanıtlaSil
  17. Peritozu: Tesekkur ederim, her ne kadar senin fotograflar kadar olmasada idare ediyoruz iste:))

    YanıtlaSil
  18. eski türk filmlerinde böle teyzeler olur biliyon muu terzilik yapar kızlarını okuturlar felan senin şüküfeyi görünce aklıma o filmler geliyor :)

    YanıtlaSil
  19. deeptone: bu arada oradaki teyzede ben oluyorum sanirim :)

    YanıtlaSil