13 Şubat 2014

Yaptiklarim yapacaklarimin garantisi :))

Merhabalarrr,
Bugun guya size kalem etegimi ve dikis asamalarimi gosterecektim :) Ama herzamanki sabirsizligimdan dolayi, bircok asamayi atladim.:))) 

Ama benim hem sevmedigim, hemde onemli olan tegel alma ve pens dikimininden birkac kare cekmisim. 



Burada bu sabunu ozellikle koydum uzerine. Cunku gittigim her iki kurstaki hocalarim dikis sabunu yerine, normal el sabunu kullanmamizi soylediler. Cunku normal el sabunu kumasi utulediginizde ucup gidiyor ve iz birakmiyor. Kumasin hem tersinde hemde duzunde gonul rahatligi ile kullanabilirsiniz. Bu arada etek bitti, giyildi bile...
Kendime bir manteau daha dikiyorum, annemin deyimi ile kraliyet mantosu:)) Yesil manteau'mla ayni model olacak ama bu defa duz siyah kumas kullaniyorum ki asaleti goz doldursun, kraliyete yakissin:)) (gordugunuz gibi ortadaki yine el sabunu)
Burada ki puf noktalarindan biriside, ozellikle siyah ve tersi duzu zor ayird edilen kumaslarda, yine el sabunu ile belli araliklarda kumasin tersine X isareti koyuyoruz. Boylece herhangi bir kazaya meydan vermeden ve tersimi duzumu diye kumasi gozumuzun icine sokmadan kesimi ve dikimi tamamliyoruz.
Insallah en kisa zamanda bitirip bitmisini toplu halde yayinlarim:)
Eveeetttt benden yine bu kadar. Musmutlu yarinlar sizlerle olsun...

24 yorum:

  1. Bos durmadiginiz tahmin etmistim, kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin bitmişlerini merakla bekliyorum. El sabunu kumaşı yipratmiyor diğeri ise bildiğiniz taş gibi birşey.

    YanıtlaSil
  3. özlemişim seni ;) nerelerdeydin canımcım yaaa. merak ettim..
    Neyse iyisin ki geldin ;)

    eteğin desenine bayıldım yalnız. Ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. Ben de dün gece "yahu bu hatun ne yapıyor, sesi soluğu kesildi, bir selam vereyim" diye bloğuna uğrayacaktım. Bu arada bir şeyler oldu, unuttum. Aklıma geldiğinde de bilgisayarı kapatmıştım, açmaya üşendim. Hoş geldin yeniden. Sesini duymak iyi oldu:)

    YanıtlaSil
  5. bende aşamalı anlatayım istiyorum ama hep fotoğraflamayı unutuyorum :) eteğin rengi deseni çok güzelmiş elinize sağlık, mantoyuda merak ettim doğrusu, sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Allah kolaylık versin. Son hız devam görünüyor. :)

    YanıtlaSil
  7. Yeşil manteauyu çok beğenmiştim. Siyahıda çok güzel olacaktır eminim. Eteğin kumaşıda çok güzelmiş. Bitmiş hallerini bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  8. azmettim sayende ben dikis ögrenecegim :D

    YanıtlaSil
  9. annemde hep sabun kullanırdı el sabunu iyice incelinceye kadar kullandırırdı bize ve sabun taş gibi oluncaya kadar kuruturdu o zaman incecik güzel çizgiler çizen sabunu olurdu, kumaş pazen mi? pek güzel görünüyor güle güle giy

    YanıtlaSil
  10. Vay, bu ne hamaratlık ! Dikişin biri bitiyor, biri başlıyor. Sabun konusuna sevindim, çünkü bana kimse söylemedi ama ben oldum olası el sabunu kullanırım. Farkında olmadan iyi bir şey yapıyormuşum :))

    Kolay gelsin canım!

    YanıtlaSil
  11. Meri Bagatur: Bos durmak yok yola devam, bu aksam bir manto daha bitirdim:))

    YanıtlaSil
  12. Aycan Ulus: Tesekkur ederim,bitenlerin hepsine toplu post yapacagim bu gidisle:) Evet el sabunu her acidan cok rahat

    YanıtlaSil
  13. Oytun'la Hayat: Bende seni ozledim Sebnem'cigim, ama bu aralar boyle bir post yazma tembelligi var, yoksa ari gibi uretiyorum yani :)))
    Etegim pazen, daha once elbise dikmistim, kalanida etek yaptim, tesekkur ederim, optum

    YanıtlaSil
  14. Nurtenbegendi: Kalp kalbe karsi sanirim, sen ne zaman beni dusunsen ben ertesi gun post giriyorum, gecendede boyle olmustu degilmi? :) Cooookkkk tesekkur ederim, kocaman kocaman optum seni :)

    YanıtlaSil
  15. Hande Erdede: Ah ne zor, ne cok sabir istiyor degilmi? Birde insan kendini kaptirinca unutuveriyor, mantom bittiginde buradan kutlayacagiz hepbirlikte:)))

    YanıtlaSil
  16. Yasamin Kiyisinda: Hemde ne hiz, yetisebilene askolsun:))

    YanıtlaSil
  17. Miray: en kisa zamanda bitirip gosterecegim hayat:) Senin tarifinden etek diktim gecen postumda da bahsettim ama fotograf koymamisim,(hos halada koymadim hep unutuyorum:)) Optum

    YanıtlaSil
  18. Emekliyim.com: Hahahahaaa bende azmettim sana dikis ogretecegim:))
    Ama bende azmettim paletlerden bahce koltugu yapacagim yazin:))

    YanıtlaSil
  19. ornitorenkhandmade: Ah o sonuna kadar kullanma olayinda kucuk oglumla herdefasinda birbirimize giriyoruz:) Sabun cabuk bitsin diye her 10 dk'da bir ellerini yikatiyorum, gecen gun isyan bayragini cekti, ellerim burustu, yaslandim senin yuzunden artik ellerimi yikamak istiyorum dedi( yikamak istemiyorum demek istedi ama bozuk turkcesi izin vermedi:) Yika tabi cocugum diyerek verdim ara gazini:)))

    YanıtlaSil
  20. Nowacraft: Dikisin bitmesine hic musaade etmiyorum:)) Suan anda 3 seyi anda anda dikiyorum:) Valla farkinda olmadan hemde cok iyi birsey yapmissin, boyle devam:))

    YanıtlaSil
  21. kraliyet mantosu nolduuuu :)

    YanıtlaSil
  22. Deeptone: Kraliyet mantosu parelel devletin oyununa kurban gitti:))
    Kurstaki overlok makinasi bozuldu, firfirlari icin tamirati bekliyorum,bu arada kurs tatile girdi. Yani senin anlayacagin zamanlama manidar!!! :))

    YanıtlaSil
  23. bende sevmiyorum bol teğel ve teğellemeyi hepten bıraktım fakat yapmayınca da pek muntazam olmuyor malesef.. en güzel dikiş şekli bu aslında.. biraz uyduruğa kaçtım ben de sırf pratik kesip dikeyim diye.. kolay gelsin canım ellerine sağlık! :)

    YanıtlaSil