18 Kasım 2012

Yesil Manteau 2

Ilk bakista aska inananlardanim ben. Bu mantoyu guzeller guzeli gorumcem de ilk gordugum gun asik oldum. Oda magazada gordugunde asik olmus ama fiyatinin 800 euro oldugunu ogrenince asklarina golge dusmus:(( Ama gorumcecigim askindan kolay vazgecmemis gitmis gelmis magazaya haftalarca:) Ve en sonunda indirimlerde 250 euro'ya kapmis bunu; Tabi bende ondan kaptim:)) Hemen kalibini cikardim ve dikmeye basladim; Kendiminkinde basarili olunca gorumcemde istedi aynisindan:) Onunkinin firfirlarini mor renkli yaptim ki yanyana geldiginde ayirt edebilelim:))))


2 yorum:

  1. Bütün bloğu tarattınız bana iyide oldu:)) çok hoş şeyler var bende amatörce bir şeyler tasarlayıp dikerim ev tipi makinam var en çok kloş etek yada mevlana etek derler onu dikmeyi istiyorum bakalım hayırlısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayende bende eski yayinlarimi okumus oldum:) Tesekkurler...
      Bende ev tipi singerin ilk modeliyle basladim ki hala ciftigne icin kullanirim. Klos etekler de guzel ve chic oluyorlar ama:))

      Sil