08 Ekim 2012

Yarim astarin dikilisi

Genelde elbise dikerken yaka ve kollarina pervaz geciyorum, ama cok memnun kalmiyorum cunku iyi tutturmazsam giyerken pervazlar disarda kaliyor:((. Bugun kursta bunu ogrendik. Pervaz yerine (parementure) yarim astar deniyor sanirim:)) ile yaka ve kollari dondurmek. (Yarim astar elbisenin gogus hizasina gelecek kadar yaka ve kol formunda kesilen parca.)

Yarim astar elbisenin 2mm icerisinde kalacak sekilde bir omuzun ara dikisi yapilmadan dikiliyor ve elbise omuzda birakilan tunelden donduruluyor. Boylece hem temiz dikis oluyor hemde giyerken pervazla savasma otomatikman ortadan kalkiyor:))

Cok ayrintili olmasada uc fotograf cektim, yarim astarin elbiseye uygulanmasi ile ilgili.

Umarim benim gibi sizinde isinize yarar...



1 yorum:

  1. merhabalaarr
    tam size blog açmayı önericektim aa bi baktım siz açmışsınız bile :)
    ama sizi izleyebilmemiz için izleyiciler şablonunu eklemelisin,oda şöyle
    bloğunun sağ üst köşesinde tasarım yazan yer var oraya tıkla,sonra açılan sayfanın sol tarafında yerleşim yazısını bul tıkla,açılan sayfada gadget ekle yazısına tık tık :),ordan izleyiciler yazısına tıkla ve kaydet tamamdır..
    inşaallah anlatabilmişimdir
    sevgiler..
    aramıza hoşgeldin :))

    YanıtlaSil